Joskus varmaan 20 v. sitten jouduin odottelemaan bussia jossain Joutsan matkahuollossa. Äkkäsin että siinähän on kirjasto lähellä, ja kun oli vielä aukikin niin odottelin sitten mieluummin siellä. Mutta sehän oli ihan eri näköinen kuin nyt. Vai prakaako muistini? Oliko kirjasto siis jossakin muualla ennen tuota nykyistä vaaleaa laatikkoa?
Missä kirjasto oli ennen?
6
632
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jukolassa oli kirjasto ennen kuin siirtyi nykyiseen tilaan
- Anonyymi00002
Kyllä se jo ”noin 20 v ” sitten oli nykyisessä paikassa.Uusi S-market valmistui 2003 ja kirjasto siirtyi nykyiseen paikkaaansa.
- Anonyymi00003
alunperin jukolan yläkerrassa yks komero
- Anonyymi00004
Kiitos vastauksista. Saattaa olla, että tuo muistikuvani on vanhempi kuin 15 vuotta. Mikä on tämä Jukola, jossa kirjasto oli ennen? Missä osoitteessa, ja onko rakennusta vielä olemassa?
- Anonyymi00005
Jaa taisinkin löytää sen entisen kirjaston itse. Kyllä on ollut tuo uudempi se missä olen käynyt, mutta onpa se ihan eri näköinen kuin muistelen. Google Mapsilla katsottuna linja-autoaseman seutu on kyllä ihan tuttu, eli paikkakunnan sentään muistan oikein. Mutta onko se matala liikekeskus vierestä nyt purettu? Ilmakuvassa näkyi vain lanattu alue.
- Anonyymi00006
Omhan se kirjasto ollut tuolla paikalla jo yli 20 v ja kyllä se viereinen rakennus on purettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432160Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1821948- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78869Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44855Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931802- 54701