Tämä tapahtui jonkin aikaa sitten. Oli kevät ja perjantai-ilta, ja minun teki mieli seksiä. Niinpä ajattelin poiketa Ruusussa tasamassa painetta.
Astelin Kamppiin ja maksoin itseni sisään elokuvien taikamaailmaan. Paikka oli tyhjää täynnä. Yläkerran katsastettuani laskeuduin alas. Huomasin, että mies lähti seuraamaan minua. Kävelin sisään alakerran kalterihuoneeseen, ja mies tuli perässä. Äijä oli ehkä vähän vanhempi kuin minä eli noin 60-vuotias. Se oli aika lyhyt ja hoikka, eikä sillä ollut juurikaan lihaksia. Ruvettiin siinä sekstailemaan, eli kaivettiin lerssimme esiin. Tyypin muna oli kunnioitusta herättävän pituutensa ja paksuutensa suhteen; melalla oli pituutta ainakin 20 senttiä paksuuttakin viisi senttiä.
Me puhuttiin siinä runkkailun ohella. Mies kertoi olevansa bi. Se oli ollut naimisissa, ja sillä oli lapsia. Äijä oli käynyt syömässä kavereittensa kanssa ja ottanut ruuan kanssa pari lasia viiniä. Nyt se halusi laueta. Se jatkoi, että se oli ehdottomasti vain top ja että se halusi työntää monsterinsa mun reikään. Sanoin sille, että kortsua on käytettävä, mihin se totesi, ettei häneltä ainakaan mitään tauteja saa. Laitoin kuitenkin varmuusvälineen tyypin lekan päälle ja ryhdyin imemään tätä herkkumutteria. Ei sillä kovin tanakasti seissyt, mutta se kertoi haluavansa sovittaa meisseliään minun anaaliin ja ehdotti yläkerran slingi-huoneeseen siirtymistä.
Nousimme ylös ja menimme keinulle. Imin vielä vähän sen munaa, ja sitten se yritti painaa elimensä mun riemureikään. Ei siitä mitään tullut, koska sen muna oli vain puoliksi jäykistynyt. Äijä pyysi, että imisin perälläni sen kalun sisuksiini. Tällaista taitoa en kuitenkaan omaa, joten penetraatio jäi yritykseksi.
Äijä kuitenkin rupesi sormettamaan minua. Se työnsi sormen mun perään ja löysi pian minun eturauhasen. Ei ollut ekaa kertaa asialla. Sormi rupesi tekemään tosi hyvää. Äijä yritti samalla runkata mun heppiä, mutta se ei osannut koskettaa tarpeeksi hellästi mun meisseliä. Niinpäs sitten hoitelin itse mun juhlasalkoa samalla kun se rassasi mun perää.
Voi pojat, että se tuntui hyvältä. Meiltä kummaltakin valui kyrvän päästä valtoimenaan kiimalimaa. Nousin ylös keinusta, ja äijä jatkoi mun eturauhaseni kiihottamista. Runkkasin kaluani. Tämä sessio jatkui hyvän aikaa. Lopulta en enää kestänyt vaan annoin orkun tulla. Tunne oli tajunnan räjäyttävä ja mällisuihku tosi runsas.
Äijä olisi halunnut viedä mut asunnolleen ja ehdotti jopa suhteen aloittamista. Minä kuitenkin totesin, että eiköhän tämä ollut tässä. Vedin housut ylös ja lähdin kävelemään tyydytettynä.
Vielä seuraavana päivänäkin mun perse oli tulessa ja huusi kyrpää. Valitettavasti en saanut ketään lemmenleikkeihin, joten jouduin tyytymään sooloiluun. Teki sekin hyvää. Ruusussa kohtaamani äijä oli herrasmies, jota kiinnostaa myös seksikumppaninsa nautinto ja laukeaminen. Valitettavasti hänen laisiaan kohtaa tosi harvoin.
Herrasmies Ruusussa
Anonyymi-ap
0
490
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.115624- 872956
- 462832
- 502278
- 252251
- 452198
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei132180- 121973
Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää71923Lähtisitkö Erikoisjoukot-leirille? Yksi kokelas paljastaa karun totuuden kulissien takaa
Erikoisjoukot realityssä kokelaat kohtaavat omat henkiset ja fyysiset rajansa. Nyt yksi kokelas paljastaa karun totuuden181846