Onko kellään kokemusta ns.letkulämmittimestä Borassa (lähinnä 1.8T)? Tuohon autoon ei kuulemma saa perinteistä lohkolämmitintä tilanahtauden vuoksi. Kuinka hyvin tuollainen letkulämmitin toimii kovilla pakkasilla?
Bora ja lohkolämmitin?
5
2010
Vastaukset
- toimii
Mulla on ihan tavallinen 1.6 kone ja siinä letkulämppäri. Ei oo ainakaan mitään havaittavia ongelmia ollut, eli kai se vesi siellä kiertelee.
- letkulämmitin
on. Mitä eroa sillä on webaston akkulämmittimeen tai vastaavaan sähköpiuhan kautta lämmittävään? Pitäisi näes hankkia ensitalveksi lämmitin 1,6 Boraan.
- 1.6 16v
Meikäläisen pirssiin asennettiin viime viikolla defan säteilylämmitin (lämmittää öljyä). Letkulämmitintä ei edes tarjottu vaihtoehdoksi? Täytyy vaan pitää hieman kauemmin aikaa johdon päässä lämpiämässä verrattuna tuohon nestettä lämmittävään versioon.
- bora
Mulla oli 1.6 IV Golfissa säteilylämmitin ja tässä Borassa nyt letkulämmitin, joka on tuplasti tehokaampi kuin säteilymalli !
- Anonyymi
Minkä hintainen on letku lämmitin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375056- 823596
- 302983
- 612975
- 92876
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411828
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91760- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1341612