Vai miksi se haluaa sukuselvityksen ruotsissa 1980-luvulla kuolleesta miehestä. Mieshän ei siihen aikaan vielä synnyttänyt lapsia kuten nykyään.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Kysehän on vain 300€sta pankissa joka tarvitaan yhden laskun maksuun jotta kaupunki saisi laskuttamansa rahat.
- Anonyymi00002
Pankki haluaa varmistua, että laskun pankkiin toimittanut kuuluu osakkaisiin. Yhdelläkin osakkaalla on oikeus toimittaa vainajaan liittyviä laskuja pankkiin maksettaviksi.
Mistä se pankki näkee, ilman sukuselvitystä, ketkä niitä osakkaita ovat? Pärstästäkö, vai pelkkä passiko kelpaa?
Pankin on varmistuttava, että asioita hoitaa todella pesän osakas, rai osakkaiden( kaikkien) valtuuttama henkilö.- Anonyymi00003
Pankki voi pyytää itse sukuselvityksen Ruotsin viranomaisilta.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Pankki voi pyytää itse sukuselvityksen Ruotsin viranomaisilta.
Pankin ei tarvitse pyytää mitään selvityksiä itsenäisesti. Kuolinpesän osakas/osakkaat toimittavat tarvittavat selvitykset osakkaiden oikeellisuudesta pankille.
Pankilla kun on se lakisääteinen velvollisuus varmistua, että asioivat yksityisessä asiassa asioimiseen oikeutetun tahon kanssa. Eli osakas/ osakkaat todistavat oikeutensa hoitaa asioita.
Pankki ei toimi perinnön jakajana, vaan varmistuu osakkaista.
- Anonyymi00004
Sukuselvitys kuuluu perunkirjoittamiseen. Sukuun kuuluneella vainajalla on voinut olla lapsia, joilla voi olla oikeus perintöön. Taitaa olla kyse vasta perunkirjoituksesta.- Perinnön jakamisesta päätävät osakkaat, jos eivät ala riidellä.
- Anonyymi00006
Päättävät vaikka riitelisivätkin. Eri asia jos joku hakee pesänjakajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811301
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K191079En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o621033- 65898
- 62793
- 60770
- 66702
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24690- 69682
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39648Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49637- 133626
- 50579
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36575- 19527
- 29525
- 33520
- 43518
- 72486
- 40477