Vai miksi se haluaa sukuselvityksen ruotsissa 1980-luvulla kuolleesta miehestä. Mieshän ei siihen aikaan vielä synnyttänyt lapsia kuten nykyään.
Toimiiko pankki perinnön jakajana
6
280
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kysehän on vain 300€sta pankissa joka tarvitaan yhden laskun maksuun jotta kaupunki saisi laskuttamansa rahat.
- Anonyymi00002
Pankki haluaa varmistua, että laskun pankkiin toimittanut kuuluu osakkaisiin. Yhdelläkin osakkaalla on oikeus toimittaa vainajaan liittyviä laskuja pankkiin maksettaviksi.
Mistä se pankki näkee, ilman sukuselvitystä, ketkä niitä osakkaita ovat? Pärstästäkö, vai pelkkä passiko kelpaa?
Pankin on varmistuttava, että asioita hoitaa todella pesän osakas, rai osakkaiden( kaikkien) valtuuttama henkilö.- Anonyymi00003
Pankki voi pyytää itse sukuselvityksen Ruotsin viranomaisilta.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Pankki voi pyytää itse sukuselvityksen Ruotsin viranomaisilta.
Pankin ei tarvitse pyytää mitään selvityksiä itsenäisesti. Kuolinpesän osakas/osakkaat toimittavat tarvittavat selvitykset osakkaiden oikeellisuudesta pankille.
Pankilla kun on se lakisääteinen velvollisuus varmistua, että asioivat yksityisessä asiassa asioimiseen oikeutetun tahon kanssa. Eli osakas/ osakkaat todistavat oikeutensa hoitaa asioita.
Pankki ei toimi perinnön jakajana, vaan varmistuu osakkaista.
- Anonyymi00004
Sukuselvitys kuuluu perunkirjoittamiseen. Sukuun kuuluneella vainajalla on voinut olla lapsia, joilla voi olla oikeus perintöön. Taitaa olla kyse vasta perunkirjoituksesta.- Perinnön jakamisesta päätävät osakkaat, jos eivät ala riidellä.
- Anonyymi00006
Päättävät vaikka riitelisivätkin. Eri asia jos joku hakee pesänjakajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172303Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671529Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1051462Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61362Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681295Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell801206Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.361151Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311077En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521056