Semmonen kulkutauti jyllää Suomessa.
Mistä siihen lääke löytyisi. Ei ne itse taida konstia löytää..
Ennen oli kova meteli emännättömistä isännistä. Nyt maatiloja niin vähän, että ongelma ratkennut itsestään..
Mutta mistä löytää kaupunkien naimahaluisille miehille puoliso. Seuranhakukeinoja on paljon. Onko kyse ujoudesta, vai mistä.
Miesten yksinäisyysepidemia
40
306
Vastaukset
- Anonyymi00001
Yksinäisiä naisia on yhtälailla.
- Anonyymi00003
Ihan varmasti on.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ihan varmasti on.
On ihan varmasti yksinäisiä naisia. He ovat iäkkäitä, ja monet hoivakodissa.
Paljon on yksinäisiä nuorempia miehiä, jopa hyvinkin nuoria .
Mikä on mennyt vikaan, että niitä on niin paljon.
Ulkonäöstä huolehtiminen olisi hyvä alku, ja painonhallinta.. - Anonyymi00031
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ulkonäöstä huolehtiminen olisi hyvä alku, ja painonhallinta..Vaatimukset on kamalia, sitä.
- Anonyymi00032
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ulkonäöstä huolehtiminen olisi hyvä alku, ja painonhallinta..Siinä vaiheessa, kun ollaan jo "hoivakodissa", ei enää podeta yksinäisyysongelmia. Ei ainakaan parisuhdesellaisia.
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Vaatimukset on kamalia, sitä.
Lähinnä ihmisen pitää vaatia itse itseltään.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Lähinnä ihmisen pitää vaatia itse itseltään.
Miksei, mut on oltava armollinen itsellekin kuin muillekin.
- Anonyymi00002
On oltava asialla.
- Anonyymi00005
Kuka nyt vapautta jonkun naisen takia haluaa ?, en ainakaan minä.
33 vuotta tuota kokeneena en tätä vapauttani vaihda mihinkään hintaan.
Piika tosin olisi jostus OK!- Anonyymi00007
Ei tässä iässä enää kannata haaveilla kaunii..an sukupuolen huomiosta.
Ongelma on nuorempien ikäluokkien.
Ei edes armeija kovasta yrityksestä huolimatta nämä saavan asiaan korjausta.
Siellä on yhteiset tuvat miehille ja naisille.
Onko tämä sukupuoliroolienn hämärtyminen vaikuttanut, ettei nuorempien ikäluokkien miehet enää ymmärrä rooliaan.
- Anonyymi00006
No omasta kokemuksesta. Mies haki tanssimaan. Kertoi että on yksinäinen ja lähes samaan hengenvetoon. Aletaanko olla yhdessä, käydään syömässä joskus, opetellaan yhdessä tanssimaan ja lenkkeillään ja aletaan harrastaa karaokea, hänellä laitteet. Sanoin: Jep!
Eli rohkeasti etsimään, kohtaamaan, kysymään.
Toinen kokemus. Mies tuli junassa viereeni ja ojensi käyntikorttinsa. Olen Oulusta mutta käyn usein tällä seudulla työmatkalla. Voidaanko tavata? En voinut, sanoin sen ja käännyin katselemaan ikkunasta.
Eli mitä sitten yksinäisyyteensä hakee? - Anonyymi00008
Yksinäisiä ihmisiä on kaikenikäisissä ja kaikissa sukupuolissa.
- Anonyymi00009
Tähän asti yksinäisyys on enemmän ollut iäkkäämpien naisten huolia.
Nyt tuntuu olevan kaupunkien nuorien miesten ongelma..
Onkonkyse sivistyksenpuutteesta vai nettisukupolven kommunikointiongelmista..
Siististä ulkonäöstä kaikki alkaa, ja monipuolisesta ulosannista..
V-alkuinen Ei sovi sivistyneeseen kielenkäyttöön.
- Anonyymi00010
Pari kokemusta tässä.....tapaamani leskimiehet puhuneet vain entisestä vaimosta tekemisineen , ei kiinnosta kuunnella........tansseissa ikäiseni mies hakee tanssimaan ja kun en heti tartu hänen kyytitarjoukseen ei hae toista kertaa......treffipalstan kautta sovittiin tapaaminen että käydään kävelemässä, no herra tuli autolla ja suostui kävelemään peräti puolen kilometrin lenkin ja senkin matkan selosti omaisuuttaan, muuta puhuttavaa ei vaikka yritin kysyä jotain......Jos on oikeesti seuraa hakemassa niin tällaisilla toimilla minua ei ainakaan houkutella enempää tutustumaan.
t. yksin asuva 70v liikunnallinen mummo- Anonyymi00011
Näin se on, jos ei ensitapaamisella kemiat kohtaa, ei se siitä pidemmälläkään aikaa miksikään muutu.
- Anonyymi00012
Vaikeetahan ne on, ihmissuhteet, mut ehkä peilissä on myös syytä joskus.
- Anonyymi00013
Tuttua on. Minua ei häiritse jos leuhkii omaisuudellaan, saa pörhistellä, hyvä vaan, ei ainakaan minun rahojani kärky.
Mutta mitä sellaisella miehellä tekee joka ei jaksa rinnalla lenkkiä kävellä. Siinähän sitä parhaiten tutustuu. Typerää on kämpässä istuskella kun yksin asuessa siellä on ihan riittävästi. Olikohan se sama 70nen, jonka kanssa olin Ikeassa kahvilla. Hän itse ehdotti että lähdetään käymään lenkille nimenomaan näillä sanoilla. Minä oikein vaihdoin autosta lenkkarit. Käveltiin 1 km. Vois paskanmarjat, sanon minä.
Ja tottakai on heivattava sellainen joka kotikyytiä tanssipaikalta tarjoo, minä en ainakaan uskaltaisi mennä, mikä murhaaja lienee. - Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tuttua on. Minua ei häiritse jos leuhkii omaisuudellaan, saa pörhistellä, hyvä vaan, ei ainakaan minun rahojani kärky.
Mutta mitä sellaisella miehellä tekee joka ei jaksa rinnalla lenkkiä kävellä. Siinähän sitä parhaiten tutustuu. Typerää on kämpässä istuskella kun yksin asuessa siellä on ihan riittävästi. Olikohan se sama 70nen, jonka kanssa olin Ikeassa kahvilla. Hän itse ehdotti että lähdetään käymään lenkille nimenomaan näillä sanoilla. Minä oikein vaihdoin autosta lenkkarit. Käveltiin 1 km. Vois paskanmarjat, sanon minä.
Ja tottakai on heivattava sellainen joka kotikyytiä tanssipaikalta tarjoo, minä en ainakaan uskaltaisi mennä, mikä murhaaja lienee.Onhan se oikein olla varovainen.
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ja tottakai on heivattava sellainen joka kotikyytiä tanssipaikalta tarjoo, minä en ainakaan uskaltaisi mennä, mikä murhaaja lienee.Minulle riittää että omat kulunsa pystyy huolehtimaan, kun sitä omaisuutta ei ole itselläkään. Saman katon alle en edes muuttaisi enää.
- Anonyymi00014
Ehkä ei enää niin haluakaan, ainakaan omaan kotiin, ketään asumaan, jos asuinkaveria ei ole pariinkymmeneen vuoteen ollut. Toisaalta sellainen kaverisuhde olisi ok, voisi rakentaa maailmaa paremmaksi, ainakin sanoilla ja puheilla, välillä moittia hallitusta ja toisinaan kiittää, valittaa vaivoistaan ja mistä nyt sitten sitä asiantynkää syntyykään.
- Anonyymi00015
Ei asumaan yhteen, ei enää.
- Anonyymi00017
Suurin syy nuorten miesten yksinäisyyteen on ulkonäöstä huolehtiminen, tai sen puute
Tuskin ongelmaa on, jotka vähän katsoo peiliin.- Anonyymi00019
Siili25 kirjoitti:
Ei kyse mielestäni ole pelkästä ulkonäöstä.
Jos on epäsiisti ulkomuoto risupartoineen , roikkuvine housuineen.
Siihen lisättynä yksniittiset puheet, ei varmaan kiinnostusta löydy.
Nämä yhdistyy yksipuoliseen ulosantiin. Anonyymi00019 kirjoitti:
Jos on epäsiisti ulkomuoto risupartoineen , roikkuvine housuineen.
Siihen lisättynä yksniittiset puheet, ei varmaan kiinnostusta löydy.
Nämä yhdistyy yksipuoliseen ulosantiin.Juujuu mutta tarkoitinkin että vaikka olisi siistikin voi olla että kemiat ei silti kohtaa. Eli siisti ulkuori ei ole tae kiinnostuksesta.
- Anonyymi00022
Uuno Turhapuro-look ei kiihota...?
- Anonyymi00025
Ihmisissä - niin miehissä kuin naisissa - on paljon muutakin kuin ulkonäkö. Eivätkä kaikki näe sitä oli apuna peili tai ei.
- Anonyymi00020
Huomannut, että yksinasuvat miehet ovat kovimpia möykkäämään politiikasta ym.sta johon ei paljoa vaikuttaa, ei ainakaan liiallisella metelöinnillä.
- Anonyymi00021
"Niin lähti kaunis Päivänsäde, mutta vieläkin
kun Menninkäinen yksin tallustaa,
se miettii, miksi toinen meistä valonlapsi on
ja toinen yötä rakastaa"- Anonyymi00024
Tuo tarkoittanee, että yksinäisiä on siksi, kun olemme erilaisia. Erilaisuus on este. Nykyään.
- Anonyymi00023
Ei ole muuta mahista kuin olla yksin, jos on vaikkapa naistenvihaaja. Sellaisia(kin) kuulema nykyään on melkoisesti.
- Anonyymi00026
En tunnista sellaista tautia.
- Anonyymi00027
Naisista en tiedä, mutta miesten käytöstavat ovat huonontuneet, niinkuin palstan kirjoituksista voi päätellä.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Naisista en tiedä, mutta miesten käytöstavat ovat huonontuneet, niinkuin palstan kirjoituksista voi päätellä.
Johtuisiko se juuri niistä naisten vihaajista, jotka eivät kunnioita tasa-arvoa eivätkä naista ihmisenä.
- Anonyymi00035
Anonyymi00027 kirjoitti:
Pienen pieni vähemmistö riehuu.
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Media tekee vähemmistöistä kovasti näkyviä nykyään.
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Oon ollut niin kauan palstoilla.
Ennen oli joku nainen, joka väliin kirjoitteli mitä sattui.
Nytkö on sitten miehiä, joilla viiraa.
- Anonyymi00029
Mikä tämä naisten vihaaja on, tai luulette. Vanhana vaarina en vihaa miehiä, enkä naisia, mutta kumpiakaan en halua kanssani asumaan. Kun katsoo peiliin. tietää samanlaisen, ehkä saapuvan kortteeriin ja koska en ole Danny, olen mieluumin yksin unellmissain.
- Anonyymi00034
Et liene koskaan kuullut Incel-yhteisöstä? Lisää tietoa löytyy hakemalla.
" Toistaiseksi melko marginaalinen, mutta potentiaalisesti vaarallinen katkeroituneiden miesten incel-yhteisö on viime vuosina saanut kannattajia myös Suomesta. Inceliksi itsensä nimeävien määrää on vaikea arvioida, koska kyseessä on valtioiden rajat ylittävä nettiyhteisö. " (Yle)
- Anonyymi00030
Onhan elämä mennyt vaikeammaksi, helpompi oli löytää kumppani tansseista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3524491Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1462538Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822146- 1451690
- 261227
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441222- 351178
- 791101
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3451045Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029