Mitä ootte mieltä. Oon 36v mies ja siskoni on 40v sisko asuu etempänä, viimeksi kävi 4v sitten ja nyt tuli käymään. Iso siskollani oli eilen illalla pelkät stringit ja rintaliivit päällä ja sisko tuli rintsikat päällä mun kainaloon. Sisko tokas että ollaan sisko ja veliz että siinä ei hävettävää oo jos sen pien rintsikat päällä kainalossa, kun muuta ei tehdä. Mitä muut asiasta mieltä?
Sisko ja veli
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Minä olisin tehny muutakin!!!!!
- Anonyymi00002UUSI
Saako kuulla mitä?
- Anonyymi00003UUSI
Kieltämättä tuo vähän hassulta ja kieltämättä ihanalta tuntu kun sisko oli stringit ja rintsikat vieressä mun kainalossa, sylissä sisko vielä rintoja mulle näytti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018744- 685705
- 245287
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni375166Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv385001Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h774909- 624443
- 434117
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on493413- 493095