Mitä ootte mieltä. Oon 36v mies ja siskoni on 40v sisko asuu etempänä, viimeksi kävi 4v sitten ja nyt tuli käymään. Iso siskollani oli eilen illalla pelkät stringit ja rintaliivit päällä ja sisko tuli rintsikat päällä mun kainaloon. Sisko tokas että ollaan sisko ja veliz että siinä ei hävettävää oo jos sen pien rintsikat päällä kainalossa, kun muuta ei tehdä. Mitä muut asiasta mieltä?
Sisko ja veli
Anonyymi-ap
4
522
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minä olisin tehny muutakin!!!!!
- Anonyymi00002
Saako kuulla mitä?
- Anonyymi00003
Kieltämättä tuo vähän hassulta ja kieltämättä ihanalta tuntu kun sisko oli stringit ja rintsikat vieressä mun kainalossa, sylissä sisko vielä rintoja mulle näytti
- Anonyymi00004
insesti ei ole okei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631197- 1071183
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146876Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 68767
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108677Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto100653- 56646
- 78581
- 41554