Tositarina, jota edelleen muistelen....
Olin tavannut tätä nuorta, reilu parikymppistä meksikolaista poikaa, jo useamman kerran. Itse olen reilu kolme kymmentä vuotta häntä vanhempi.
Seksi hänen kanssaan on ollut aina todella kiihottavaa, suureksi osaksi siksi, että hänellä on uskomattoman siro, tummahko vartalo ja hän pitää niin paljon kun nussin häntä niin edestä kuin takaakin. Hän pitää myös todella paljon imeä kyrpääni, jonka hän tekee todella taitavasti.
Viestittelimme jälleen päivällä ja sovimme treffit asunnolleni. Noin tunti ennen kuin hän saapui kävin saunassa, sheivasin kullini valmiiksi ja otin erektiopillerin.
Kun sovittu aika tuli, hän saapui asunnolleni, riisui kenkänsä ja takkinsa ja alkoi välittömästi suudella minua. Suutelu hänen kanssaan on upeaa, hän todella osaa suudella niin intohimoisesti.
Hän kysyi, voiko ottaa jotain nestemäistä ainetta, eräänlainen huume käsitin. Hän kertoi, että on parempaa kuin poppers, jota käytämme yhdessä, kun harrastamme seksiä. Minua kiinnosti koettaa myös, ja hän sekoitti annoksen nestettä meille molemmille, joimme omamme ja hän kertoi vaikutuksen alkavan muutaman minuutin kuluessa. Sillä aikaa hän sanoi menevänsä valmistautumaan ja minä menin makoilemaan sänkyyn.
Kuuntelin miten hän vessassa selvästi puhdisti perseensä ja itse aloin maatessani sängyllä tuntea valtavan kiiman nousevan, aivan kuin poppersista, mutta tuo olotila vaan jatkui. Kullini oli kivikovana ja runkkailin sitä rauhallisesti nauttien.
Viimein hän saapui makuuhuoneeseen, riisui kaikki vaatteensa ja tuli makaamaan viereeni sängylle. Aloimme jälleen suutelemaan ja hyväilin käsilläni tuota uskomatonta siroa vartaloa, alkaen selästä ja siirtäen pian käteni tuolle upealle perseelle. Samalla hänen kätensä piteli jo kullistani ja nautin hänen hitaasta runkkaamisesta.
Normaalisti hän siirtyisi tässä vaiheessa ottamaan minulta suihin, mutta nyt käänsinkin hänet selälleen ja aloin itse ensin sivelemään hänen vartaloaan etupuolelta, siirsin käteni hänen melko pienelle, mutta aivan kivikovalle kullille, runkkailin varovasti samalla kun nuolaisin terskaa muutaman kerran. Miten hyvälle nuo muutama tippa maistuukaan, jotka olivat jo ilmestyneet kullin päähän.
Otin kullin suuhuni ja aloin imemään, ensin vain terskaa, mutta pian otin kullin lähes kokonaan suuhuni. En ole kovin hyvä suihin ottaja, enkä osaa syväkurkuttaa, mutta kulli oli sen verran pieni, että ei ollut ongelmaa saada sitä kokonaan suuhun.
Hetken imettyäni, aloin nuolemaan hänen pallejaan ja välilihaa, jonka jälkeen käänsin hänet vatsalleen, että pääsen hyväilemään tuota uskomatonta persettä. Suutelin ja hieroin vuoron perään molempia puoliskoja ja ihailin niiden muotoa. Vaikka hän on erittäin pieni ja laiha, niin perse on täydellisen muotoinen.
Lopulta vein kieleni pitkin persevakoa ja tunsin miten hän värähti kielen osuessa reiälle. Kutittelin kielen päällä reikää ja maistelin kiihottavaa makua. Päässäni tuntui edelleen tuon hänen antaman nesteen vaikutus ja olin aivan uskomattoman kiiman vallassa. Pyysin häntä nostamaan persettään ylemmäksi, jolloin pääsin entistä paremmin nuolemaan häntä. Välillä nuolin pitkin vedoin aivan koko vaon pituudelta, välillä keskityin vain reiän kohtaan ja lopulta aloin tunkemaan kielen päätä reiän sisään. Vaikka en ylettynyt kuin varmaan reilun sentin syvyydelle, niin koin valtavaan uudenlaista kiimaan tuosta. Itselläni oli kulli myös uskomattoman kovana ja jatkoin varmaan vartin kielinainnin antamisesta tuolle upealle nuorukaiselle.
Pyysin häntä kääntymään selälleen ja laitoin kunnolla liukkaria kulliini, nostin hänen persettään ylemmän ja laitoin tyynyn alaselän alle, jolloin syljestäni kiiltelevä reikä oli juuri sopivalla kohdalla. Aloin varovasti hieroa etusormellani reikää ja varovasti työnsin sitä sisään tuntien miten tiukka se oli. Nuorimies tuntui nauttivan ja päästellen nautinnon ääniä, kun valmistelin sormella häntä siihen että pian sormi vaihtuisi kovaan kulliini.
Otin sormen pois hänen sisältään ja asettelin itseni hyvään asentoon siten että olin istuma-asennossa säärienin päällä hänen jalkojensa välissä. Asento oli juuri sopiva, kullini oli samalla tasolla hänen reikänsä kanssa ja vein kullini reikään kiinni. Maltoin vielä hetken ja vain liikuttelin terskaa reiän kohdalla pienin edestakaisin liikkein.
Otin yöpöydältä poppers purkin ja annoin hänelle, hän imaisi kunnon höyryt sieraimiinsa ja itse tein samoin. Kun aine alkoi vaikuttaa, niin aloin työntämään kyrpääni tuohon jumalaiseen nuoreen mieheen. Kyrpä upposi yllättävän helposti ja puristus tuntui juuri sopivalta. Aloin naimaan rauhallisin työnnöin ja samalla kumarruin suutelemaan häntä. Me molemmat huohotimme tunteesta jonka molemmat tunsi. Olin nainut joitakin minuutteja, niin otin kullini ulos hänestä ja nostin hänen jalkansa hänen pään viereen tyynylle. Hän oli nyt perse täysin pystyssä kaksin kerroin edessäni. Juuri äsken nussimani persereikä oli suoraan kasvojeni edessä ja kiiman sokaisemana aloin jälleen nuolemaan.
Meksikolainen nuorimies, reilusti vanhempi suomalainen
4
964
Vastaukset
- Anonyymi00001
...häntä. Nyt reikä oli selvästi väljempi kuin aiemmin ja hänen asennostaan johtuen pystyin työntämään kieltäni aiempaa syvemmäksi. Miten kiihottavaa olikaan nuolla mahdollisimman syvältä ja tuntea kielen päässä peräsuolen seinämät.
Hän pyysi minun mennä nyt makaamaan selälleni ja oloin imeä minua. Oli kiihottavaa nähdä hänen ottavan suihin kulliani, joka vielä hetki sitten oli ollut hänen perseessä. Olin niin kiihkoissani, että nyt ei ollut mitään ongelmaa pysyä kovana ja pian hän nousikin istumaan päälleni, ohjaten kullini jälleen sisällensä. Oli upean näköistä, kun hän ratsasti päälläni selvästi nauttien ja painaen itseään niin tiukasti minua vasten, että olin kokonaan hänen sisässä. Aina välillä hän kumartui suutelemaan ja kielemme olivat välillä toistemme suussa.
Naimme vielä muutamassa muussakin eri asennossa ja kun olimme jälleen niin, että hän makasi selällään ja itse nain häntä edestäpäin hänen runkatessaan itseään, huomasin hänen tulevan huipulle, irrottauduin hänestä ja vein suuni lähes kiinni hänen terskaansa.
Hän runkkasi entistä kiivaammin ja pian tunsin kuinka ensimmäinen ruiskaus spermaa lensi huulilleni, osan lentäessä myös suoraan suuhuni. Vein spermaiset huuleni hänen huulilleen ja suutelimme kuin unessa, samalla maisellen hänen spermaa kumpikin.
Huomasin, että osa mälleistä oli lentänyt hänen vatsalleen, josta nuolaisin ne muutamalla nuolaisulla jälleen suuhuni ja toistimme suutelun uudelleen.
Ilta ei vielä päättynyt tähän vaan jatkoimme tunnin ajan sängyssä ja nyt vaan toivon, että hän pian ottaisi jälleen yhteyttä ja sopisi uuden käynnin luokseni. - Anonyymi00002
Spede se taas päästelee aivopieruja buaahaa
- Anonyymi00003
Ja taas sää mää ja bää tietää buaahaa.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ja taas sää mää ja bää tietää buaahaa.
Mitäs tiedät buaahaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää382181Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642032Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363881670Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031641Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821092Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75915
- 27899