Työviikon pidennys

Anonyymi-ap

Tulisiko työviikkoa jo pidentää lauantait vois olla työpäiviä kanssa. Muuten emme pärjää muiden maiden kanssa tuottavuudessa ja talouskasvussa.

11

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No hei kokoomuslainen ja terveisiä täältä sohvalta viltin alta sinne töihin. Tämän takia haluatte ilmeisesti murentaa ay-liikkeen, että saatte 6 päiväisen työviikon takaisin? Jotta saatte itsellenne lisää tuottoa. Vastaus on, että emme tarvitse 6 päiväistä työviikkoa. Tarvitsemme turvaa, jotta uskallamme kuluttaa. Tarvitsemme töitä edes viideksi päiväksi viikossa. Emme enää yhtään työtöntä. Tarvitsemme suojaosan takaisin, että pätkätöiden tekeminen olisi kannattavaa. Tarvitsemme useammalle ihmiselle edes vähän töitä eikä osalle 6 päivänä viikossa töitä.

• Anonyymi00002

Suojaosan poisto estää laiskottelun ei mulla muuta.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Suojaosan poisto estää laiskottelun ei mulla muuta.

Nousemme vain työllä. Kokopäivätyöllä.

• Anonyymi00004

1900-luvun alussa työpäivä oli 12 tuntia, koska tuottavuus oli heikko. Ei voida mennä ajassa taaksepäin, vaan tuottavuus pitää hoitaa tekniikan avulla,.Terveisiä Suomen yritysjohdolle.

• Anonyymi00005

Vielä kun ymmärrettäisiin lyhentää verovaroin tuetut ”suojatyöt” nollaan tuntiin, niin päästäisiin hyvää alkuun, halvempi maksaa työkkärit kuin palkkaa tuottamattomasta työstä.

• Anonyymi00006

Pelaan pasianssia viiden tonnin liksalla. Ootko kade.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Pelaan pasianssia viiden tonnin liksalla. Ootko kade.

En, mulla jää viisi tonnia jemmaan kuussa ylimääräistä.

• Anonyymi00007

Aloittaja ei huomioi mikä meillä on ongelmana: Meillä ei ole kaikille riittävästi palkkatyötä, siis se vähän työ tulee tehdyksi ihan nykyisillä työajoillakin, ei sen työn tuottavuus siitä kohene jos sitä tehdään hiaammin että riittää tehtävää pidemmäksi aikaa. Jos taas työtä työtä tehdään koko ajan urakkaluonteisesti niin, koska tehtävän työsn määr ei lisäänny, silloin yhä vähemmän ihmisiä tekee saman työn ja yhä useampi pääsee työttömiksi,,,

• Anonyymi00008

Työtahti pitäisi palauttaa 80-luvun hitauteen ettei kukaan uupuisi.

• Anonyymi00010

Kokoomus on näivettänyt koulutuksen tasolle, jolla kilpailukykyä ei enää ole. Taloudellisten satsausten asemesta on tehty säästöjä väärille aloille.

• Anonyymi00011
        UUSI

Voi kumpa ihmiset menisivät töihin siellä on 80 000 työpaikkaa vapaana tosin niitä ei oikeasti ole. Vielä. Välityshyeenat vaan kerää työttömistä listoilleen jengiä välityspalkkion toivossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      63
      3991
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3815
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      399
      3609
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      81
      3417
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3179
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2658
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2635
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      121
      2522
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      2189
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2179
    Aihe