Työviikon pidennys

Anonyymi-ap

Tulisiko työviikkoa jo pidentää lauantait vois olla työpäiviä kanssa. Muuten emme pärjää muiden maiden kanssa tuottavuudessa ja talouskasvussa.

11

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No hei kokoomuslainen ja terveisiä täältä sohvalta viltin alta sinne töihin. Tämän takia haluatte ilmeisesti murentaa ay-liikkeen, että saatte 6 päiväisen työviikon takaisin? Jotta saatte itsellenne lisää tuottoa. Vastaus on, että emme tarvitse 6 päiväistä työviikkoa. Tarvitsemme turvaa, jotta uskallamme kuluttaa. Tarvitsemme töitä edes viideksi päiväksi viikossa. Emme enää yhtään työtöntä. Tarvitsemme suojaosan takaisin, että pätkätöiden tekeminen olisi kannattavaa. Tarvitsemme useammalle ihmiselle edes vähän töitä eikä osalle 6 päivänä viikossa töitä.

• Anonyymi00002

Suojaosan poisto estää laiskottelun ei mulla muuta.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Suojaosan poisto estää laiskottelun ei mulla muuta.

Nousemme vain työllä. Kokopäivätyöllä.

• Anonyymi00004

1900-luvun alussa työpäivä oli 12 tuntia, koska tuottavuus oli heikko. Ei voida mennä ajassa taaksepäin, vaan tuottavuus pitää hoitaa tekniikan avulla,.Terveisiä Suomen yritysjohdolle.

• Anonyymi00005

Vielä kun ymmärrettäisiin lyhentää verovaroin tuetut ”suojatyöt” nollaan tuntiin, niin päästäisiin hyvää alkuun, halvempi maksaa työkkärit kuin palkkaa tuottamattomasta työstä.

• Anonyymi00006

Pelaan pasianssia viiden tonnin liksalla. Ootko kade.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Pelaan pasianssia viiden tonnin liksalla. Ootko kade.

En, mulla jää viisi tonnia jemmaan kuussa ylimääräistä.

• Anonyymi00007

Aloittaja ei huomioi mikä meillä on ongelmana: Meillä ei ole kaikille riittävästi palkkatyötä, siis se vähän työ tulee tehdyksi ihan nykyisillä työajoillakin, ei sen työn tuottavuus siitä kohene jos sitä tehdään hiaammin että riittää tehtävää pidemmäksi aikaa. Jos taas työtä työtä tehdään koko ajan urakkaluonteisesti niin, koska tehtävän työsn määr ei lisäänny, silloin yhä vähemmän ihmisiä tekee saman työn ja yhä useampi pääsee työttömiksi,,,

• Anonyymi00008

Työtahti pitäisi palauttaa 80-luvun hitauteen ettei kukaan uupuisi.

• Anonyymi00010

Kokoomus on näivettänyt koulutuksen tasolle, jolla kilpailukykyä ei enää ole. Taloudellisten satsausten asemesta on tehty säästöjä väärille aloille.

• Anonyymi00011

Voi kumpa ihmiset menisivät töihin siellä on 80 000 työpaikkaa vapaana tosin niitä ei oikeasti ole. Vielä. Välityshyeenat vaan kerää työttömistä listoilleen jengiä välityspalkkion toivossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      110
      1615
    2. 105
      1175
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      138
      1061
    4. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      959
    5. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      50
      844
    6. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      240
      838
    7. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      127
      833
    8. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      70
      735
    9. Pridekulkue kiellettävä?

Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla
      Luterilaisuus
      178
      709
    10. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      55
      689
    Aihe