Mäntän kuvataideviikot täyttää 30 vuotta – " Taide on ihme", sanoo kuraattori.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Jännää kääkk mie en kestä
- Anonyymi00002
Ei se minusta mikään ihme ole, että taidetta on eri muodoissaan lahjakkaiden tekijöiden aikaan saamina. 🌺
- Anonyymi00003
Esimerkiksi Perussuomalaisten uusi logo on isänmaallista taidetta. Samoin hakaristilippu on globaalia geometristä taidetta.
- Anonyymi00004
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi00005
Koivujen kaunis vihreä väri on Jumalan taidetta ihmiskunnalle, mutta ei se saamarin käppänä ymmärtänyt tehdä sen siitepölystä vähemmän ärsyttävää!
- Anonyymi00006
Vaan minä poltan kukkaa se kasvattaa tukkaa ja rahapussia siinä vasta taidetta onkin yeah
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Vaan minä poltan kukkaa se kasvattaa tukkaa ja rahapussia siinä vasta taidetta onkin yeah
Tuttipullollasi ruikit maitoasi ympäriinsä, siinä kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l267858- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni44635Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34558- 51487
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30450- 30444
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 38436
- 45427