Koska paskalehti on ruvennut kyttäämään autoilijoita,niin loppuu tilaus tähän päivään.Ei mokamasta ole edes uunin sytykkeeksi.
Etelä-Saimaa
8
382
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvä lehtihän se on. Tänäänkin paljastui Imatran baarista otetusta kuvasta, ja olutta lipittävistä miehistä, että kannattaisi ainakin jättää auton avaimet pois kuvasta, kun kaljoille lähtee.
- Anonyymi00010
Niin ne kannattaa jättää virtalukkoon jotta ei kännipäissään hävitä niitä. Ärsyttää odottaa jotain curryn hajuista kyytiä jos ei voi itse ajaa kotia.
- Anonyymi00003
Kannattaa samalla muuttaa vaikka Norjaan.
- Anonyymi00004
Lehti muuttaa nimekseen Saimaan Kyttääjät
- Anonyymi00005
Sehän on lehden tehtävä. Paljastaa rikollisuutta, korruptiota, ja kertoa uutisia.
Uutiset vain tahtovat olla pelkästään negatiivisiä. Positiiviset tapahtumat eivät yleensä ylitä uutiskynnystä.
Siksi esim. yksi huonon kohtelun saanut potilas nousee etusivulle, mutta tuhat hyvin hoidettua potilasta ei. - Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sehän on lehden tehtävä. Paljastaa rikollisuutta, korruptiota, ja kertoa uutisia.
Uutiset vain tahtovat olla pelkästään negatiivisiä. Positiiviset tapahtumat eivät yleensä ylitä uutiskynnystä.
Siksi esim. yksi huonon kohtelun saanut potilas nousee etusivulle, mutta tuhat hyvin hoidettua potilasta ei.Lehden tehtävä paljastaa rikollisuutta-omg! Wake up, ollaan jo 2000-luvulla....
- Anonyymi00006
Minulla loppui tilaus siihen kohtaan, kun joka viikko alkoi olla useita ravintoloista kertovia juttuja. Ketä kiinnostaa, jos kaupunkiin avataan 50. tusinakebabravintola?
- Anonyymi00009
Kyllähän se kiinnostaa ja kebab on hyvää…😋
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901466- 541023
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että382857- 155843
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55719
- 51668
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622