Turvallisuus- ja kemikaalivirasto Tukes kehottaa poistamaan Nordic Tattoo Suppliesin myymiä tatuointivärejä käytöstä välittömästi.
Toinen takaisinvedettävä tuote on Dynamic Platinum Tatuointiväri, Dynamic Platinum – Candy Apple Red. Tuote sisälsi formaldehydia pitoisuutena, joka ylittää EU:n määrittelemän raja-arvon.
Formaldehydi on luokiteltu syöpää aiheuttavaksi aineeksi.
Yritys pyytää kuluttajia palauttamaan tuotteen. Takaisinvedettävän tuotteen eränumero on LOT-CAPP-051224-DP.
Tukes varoittaa myös Nordic Tattoo Suppliesin tatuointiväristä Intenze GEN-Z - Lemon Yellow. Myös tämä tuote on poistettava käytöstä välittömästi.
Tuote sisälsi raja-arvon ylittävän määrän isopropanolia. Tuotteen eränumero on SS339. Myös tämän tuotteen voi palauttaa.
– Yritys antaa lisätietoja toimintaohjeista, tuotteen aiheuttamasta vaarasta sekä jälleenmyyntipaikoista. Mahdollisessa ongelmatilanteessa kuluttajansuojan osalta ohjeita ja sovitteluapua antaa kuluttajaneuvonta, Tukesin ylläpitämällä sivulla kerrotaan.
Henki pois väreillä
Anonyymi-ap
5
510
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Hyvin yleinen ” myrkky” . Sitä ihmiskunta sotkenut joka paikkaan. Forma kiehuu jo -19 asteessa
- Anonyymi00002
Lisää tähän vielä että koko aine pitäisi kieltää !
- Anonyymi00003
Jos on niin pöljä, että ottaa tatuoinnin, niin parempi on mitä pahempia myrkkyjä käytetään. Eipä jää veronmaksajien riesaksi
- Anonyymi00004
Oikeassa olet, samaa mieltä
- Anonyymi00005
Kukapa niitä rumia tatuoituja ihmisiä jää kaipaamaan, ei kukaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911487
- 831022
- 67927
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170845- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63566
- 36511
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta128497