Linda Lampenius ja Pete Parkkonen eivät hyväksy Israelin mukanaoloa Euroviisuissa

Anonyymi-ap

45

489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Jäisivät itse pois sitten protestiksi, vaikkei se mitään vaikuttaisi, ei sen puolueen.

      • Anonyymi00006

        Samaa mieltä!

        On noussut Lindalle päähän. Luulee olevansa "maailmanparantaja".
        En oo kyllä kattonut koko ohjelmaa, enkä kato.
        Esim. en oo kattonut ja kuullut sitä kappaletta ollenkaan, millä se Käärijä esitti, enkä oo jäänyt mistään pois. Kerran kuuntelin Kaijin kappaleen ja riitti.

        Sen verran oon kärryillä, kun on pakko nähdä lehtiä selaillessa, että strippareita koko porukka.


    • Minusta on surullista, että niin euroviisuihin, kuin kaikkiin urheilutapahtumiinkin on nykyään sekoitettu maailmanpolitiikka.
      Eikö alkuperäinen tarkoitus ollut ihan toinen.

    • Anonyymi00003

      Syy löytyy wokettaja- punikeista.

      • Anonyymi00004

        Persu ei pysty olemaan nolaamatta itseään.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Persu ei pysty olemaan nolaamatta itseään.

        Nekö ovat persuja nuo Lampenius ja Parkkonen. No sehän piti arvatakin


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Nekö ovat persuja nuo Lampenius ja Parkkonen. No sehän piti arvatakin

        Ei tarvi kaikkea uskoo mitä lukee.


    • Anonyymi00007

      Israelin valtio syntyi keinotekoisesti, valtion synty oli tuomittu epäonnistumaan, se on käynyt toteen vuodesta 1948 lähtien, eikä rauhalle Lähi-idässä ole edellytyksiä tulevaisuudessa. Israelin valtion syntyä ei voida enää perua, eräs Israelin suurlähettiläs viikko sitten lausui, suurin osa Lähi-itää kuuluu Israelin valtapiiriin.
      Gaza ja Länsiranta on sulautumassa yhdeksi osana Israelia. Israel oppinut tappamisen taidon, Gazan tulitauon jälkeen se on tappanut lähes 600 palestiinalaista, lähi naapuri valtioiden asukkaiden tappaminen jatkuu.
      Tappaminen synnyttää vihaa koston halua, eikä se ole mihinkään hävinnyt vuodesta 1948

      Pertikki

      • Anonyymi00010

        Israel oli Samariana jne olemassa ennen kuin junttipertikin islam oli perustettu 600 - luvulla

        Myös Egypti on islamin roistojen miehittämä


      • Anonyymi00010 kirjoitti:

        Israel oli Samariana jne olemassa ennen kuin junttipertikin islam oli perustettu 600 - luvulla

        Myös Egypti on islamin roistojen miehittämä

        En kohdistanut mielipidettäni yhteenkään palstalaiseen tajuatko.


      • Anonyymi00013

        No jopa oli hoopo kannanotto Pertikiltä!

        Ihan kuin jotain osaisi sanoa maailman historiasta ja tapahtumista.
        Parempi, että pysyt niissä kalastusjutuissasi!


      • Anonyymi00013 kirjoitti:

        No jopa oli hoopo kannanotto Pertikiltä!

        Ihan kuin jotain osaisi sanoa maailman historiasta ja tapahtumista.
        Parempi, että pysyt niissä kalastusjutuissasi!

        Lähi-idän historia on ollut kiinnostavaa lukea, historia yleensäkin kiinnostanut.


      • Anonyymi00029
        Pertikki kirjoitti:

        En kohdistanut mielipidettäni yhteenkään palstalaiseen tajuatko.

        Islamterroria tyhmyyksissäsi oppi matto mana tuet ja niiden liittolaista rysää


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        No jopa oli hoopo kannanotto Pertikiltä!

        Ihan kuin jotain osaisi sanoa maailman historiasta ja tapahtumista.
        Parempi, että pysyt niissä kalastusjutuissasi!

        Taitaa miettiä vieläkin kuumeisesti, että mikä se Potatismoksen etunimi olikaan...


    • Anonyymi00008

      On Teillä nyt SUURI ONGELMA!

      Kuinka Suomen nyt käy?
      Syttyykö sota?

      Minun ongelmissani tuo on pienin.
      Kärpäsen paska paperrilla, on tuotakin suurempi.

    • Anonyymi00009

      Arvostan tosi paljon Lindaa ja Peteä että arvostan paljon mutta kuitenkaan en tuomitse niitä jotka osallistuu lauluskabaan.

    • Anonyymi00011

      Lan penius on sekunda viulisti joka eli suomalsella siiderimainoksella ja perhe romutti rahansa Lontoon asuntoon ei koskaan tienannut yhtään mitään pehmopornoa vähännteki jossain eläkeläistennjoulujuhlissa enään Ruotsissa soittelee

      • Anonyymi00016

        Linda on ollut ikänsä, yli 50 vuotta ammattimuusikko, joka on soittanut mm. Opperan orkesterissa ykkösviulistina, Soittotaitoa on ihan turha mollata, hän "osaa soittaa viulua"
        Jos eivät lähde kisoihin, niin eivät lähde, ja sillä sipuli. Eipä tarvi sitten ensivuonna järjestää Tampereella Euroviisujen loppukilpailua.


      • Anonyymi00028

        Siivoa suusi!


    • Anonyymi00012

      Koko euroviisut voisi vallan hyvin lopettaa. Silloin kaikilla olisi hyvä mieli. Kukaan ei pahottaisi mieltään. Viisuista on tullut poliittisen vaikuttamisen juttu.

    • Anonyymi00014

      Euroviisun urheilun avulla voidaan boikotoida mitä vaan, edes jotain keinoja olemassa.

    • Anonyymi00015

      Verikekkerit. Rasistisen apartheidin kansanmurhan juhlat. Se, että siionistien yli-ihmiskansan alempana pitämiä ihmisiä teurastava, kiduttava, kidnappaava ja raiskaava valtio osallistuu, osoittaa että ihmisoikeuksilla ei ole juhlijoille mitään arvoa.

      Menkää risti kaulassa kävelemään Israelin kaduille ja kokeilkaa miten käy. Kuvitelkaa sitten, että kuuluisitte karjaksi määriteltyyn kansaan.

      Itseään kristittyinä pitävät voivat luulla, että hyväksymällä rikokset ihmisyyttä vastaan, he saavat paikan taivaassa. Tuolla logiikalla kristityn pitäisi hyväksyä muiden uhraaminen, murhat, kidutus ja väkivaltaiset raiskaukset, jotta sinä voisit välttää helvetin liekit. En usko, että Jeesus tarkoitti asioita noin.

      Juhliminen rasististen murhaajien kanssa on väärin.

      • Anonyymi00017

        Mene put inisijäsossu kotiisi halosimentään

        Israel auttaa Suomea tyhjentämällä lähi- Itää rysänliittolaisista ja puhdistaa
        Välimerta ry säntukikohdista


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Mene put inisijäsossu kotiisi halosimentään

        Israel auttaa Suomea tyhjentämällä lähi- Itää rysänliittolaisista ja puhdistaa
        Välimerta ry säntukikohdista

        Laitaoikeisto saa apua Putinilta, Trumpilta ja Netanjauhulta, Iran edustaa äärikonservatiiveja samoin perussuomalaiset hänksättämässä.


      • Anonyymi00026

        Israel on Essayah'n unelmamaa, jolla on okikeus tappaa ketkä vaan.


    • Anonyymi00018
      • Anonyymi00020

      • Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Vielä, seuraava iskukohde on jo ilmoitettu
        Isfahan

        Suurkaupunki Teheranista etelään

        Tuhansia keskuksia tullaan pommittamaan tulevien viikkojen aikana

        Israel tekee hyvää työtä rysänliittolaisten tuhoamiseksi https://keskustelu.suomi24.fi/t/19301168/#comment-141055193

        Aikoo tappaa, Israelin pommi tappoi yli sata koululaista, ilman muuta pystyy.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Aikoo tappaa, Israelin pommi tappoi yli sata koululaista, ilman muuta pystyy.

        Entäs minkä verran tappoi Iran, siis miten monta tuhatta, voi olla ehkä kymmeniä tuhansia?

        Toivottavasti Linda ottaa tään Iranin jutunkin hoidettavakseen?


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Entäs minkä verran tappoi Iran, siis miten monta tuhatta, voi olla ehkä kymmeniä tuhansia?

        Toivottavasti Linda ottaa tään Iranin jutunkin hoidettavakseen?

        Israelilla on lupa tappaa, vastapuoli ei saisi tappaa.
        Mikäli Iranin pommi olisi tappanut yli sata juutalaista lasta olisi siihen reakoitu toisella tavalla.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Israelilla on lupa tappaa, vastapuoli ei saisi tappaa.
        Mikäli Iranin pommi olisi tappanut yli sata juutalaista lasta olisi siihen reakoitu toisella tavalla.

        Ei hätää, Linda hoitaa arviot!


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Ei hätää, Linda hoitaa arviot!

        Nyt vielä Pakistan ja Irak!


    • Anonyymi00027

      Siionisti Essayah on on onnellinen, kun gansteri Netanjahu levittää kuolemaa ympärilleen.

      • Anonyymi00032

        Menisköhän tuo arviosi jo kunnianloukkauksen puolelle?


      • Anonyymi00038

        Kristilliset vaarallinen puolue!


    • Anonyymi00030

      Ihan sama kuka noita renkutuksia jaksaa kuunnella.

    • Anonyymi00033

      Lintmaani härikköpanee härintäparastaan hui jaripönttö

      1. Maanantain nähdään voiko tällä ansaita kunnolla? Jos dippaa

      2. Suomen turvallisuus nousee. Israel auttaa Suomea tyhjentämällä lähi- Itää rysänliittolaisista ja puhdistaa
      Välimerta ry säntukikohdista

      3. Zelenskyi on selvästi sopinut Trumpin kanssa että nyt rysään isketään syvälle jotta se on mahastaan kiikki Ukrainassa eikä pysty auttamasn islamterroristeja

      Myös Englannin lentoase auttaa UsaIsraelln hyökkäystä

      4. Macronille ei kerrota mitään jotta se ei voi sotkea ja M puuhailee turhaporukan YK kanssa pelastaakseen kasvojaan

      Eli TAVIKSILLE maa nantaiaa muna tärkeä, munassa on paljon aminohappoja ja vitamiinin kaltaista ja pörssi aukeaa mihin? Dippiin tai ei

      Tahkotaanko paalua jo nyt? Vai odotetaanko sotakassan kanssa sodanloppua?

    • Persu siellä ylempänä sinä et ole mikään minua neuvomaan, en ole arvostelle ketään palstalaista niin jätähän minun arvostelu sikseen.
      Jokaisella palstalaisella on suotava oikeus esittää omamielipide kenenkään siihen puuttumatta.

      • Anonyymi00035

        Jahah ja Pertikki taas "tietämässä". Ja kuten tavallista, niin - väärässä!
        Kuules, kun minä en ole äänestänyt kun muistaakseni kerran vain, silloin ei edes ollut perussuomalaisia.

        Olen täysin puolueeton - juu - sellaisiakin on ja miten hyvä kun on!


      • Anonyymi00035 kirjoitti:

        Jahah ja Pertikki taas "tietämässä". Ja kuten tavallista, niin - väärässä!
        Kuules, kun minä en ole äänestänyt kun muistaakseni kerran vain, silloin ei edes ollut perussuomalaisia.

        Olen täysin puolueeton - juu - sellaisiakin on ja miten hyvä kun on!

        Juu ei tässä iässä pidä olla kenestäkään riippuvainen ja on uskaiiettava sanoa oma mielipide.


      • Anonyymi00042
        Pertikki kirjoitti:

        Juu ei tässä iässä pidä olla kenestäkään riippuvainen ja on uskaiiettava sanoa oma mielipide.

        Juu, mutta elä sano väärää todistusta lähimmäisestä. Elä kutu persuksi, kun et oikeasti tiedä mitä puoluetta kukakin äänestää ja että jotkut ei äänestä mitään. Vasta kun henkilö itse kertoo sinulle olevansa persu, niin vasta sen jälkeen voit kutsua häntä persu xx, Ilmoita myös mitä puoluetta itse äänestät, että se toinen voi vastaavasti kutsua sinua xxx Pertikiksi.

        Sinäkö se ootkin, mikä on jauhanut monta vuotta persuista?


    • Anonyymi00036

      Parkkoseltakin housut pois, jotta tasa-arvo toteutuisi!

    • Anonyymi00037

      Toivottavasti Linda ei näytä pyllyyään siellä päätapahtumassa!

      • Anonyymi00040

        Miksipä ei näyttäisi mikäli ei olisi taannoinen tapaus, jossa äiti vei poikansa lääkäriin ja ilmoitti pojalla olevan pieni finni takapuolessa, jolloin poika sanoi: vai finni, koko persehän on aivan ruvella.
        T. jaska.


    • Anonyymi00041

      Olko naisliäkär vielä kysseessä? Khiihii

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      127
      917
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe