Säästöt kiristävät hoitoonpääsyä ja palvelut vaarantuvat uusien säästöjen takia. EI HYVÄ.

Anonyymi-ap

Terveysasemia, hoivakoteja ja vuodeosastoja on lopetettu ja kriteereitä hoitoon pääsylle on paikoin kiristetty. Näitä toimia on tulossa lisää. Osa hyvinvointialueista on joutunut pidentämään hoitoon pääsyaikoja. Etenkin vanhusten ympärivuorokautiseen hoivaan pääsyn kriteerit ovat osalla kiristyneet.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/40e6d2f8-cf7e-4490-a135-f1c6a0403894

14

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Rikkaitten hallitus ei tavallista ihmistä ajattele, koska niillä on varaa
      maksaa tuhansia euroja kuukaudessa hoidostaan ja hoivastaan.

      • Anonyymi00003

        Äläkuule levithä rikköpashaasi täällä viltun turha päpätystä. Turh aailtalehtidon taapostaava lintmaanihärikkö

        OSTOPAIKKA? Aavistin " varmana" Trumpin hyökkäyksen kun hän puhui hoitavansa Iranin diplomatialla

        Ei kukaan pysty eikä ole pystynytkuitap pamalla vuosisatoja

        En ostanut mitään viime viikolla vaan odotin jos tämä tulee ja valmistelin ostolistaa. Maanantaina nähdään tuleeko pudotusta viikon aikana? Hermostus pörsseissä on kova?


    • Anonyymi00002

      Nyt IsraelUsa pommittavat tuhansia kohteita Iranissa lähiviikkojen aikana teollisuuskaupunki kerrallaan . Koko Iranin sotilasjoh tonta pettu, armeijan ylipäällikkö, puolustusministeri, ...

      Usan sotilasjohto johtaa hyökkäystä Trumpin kesämökiltä käsin ja loin

      Hyökkäys tehdään tuhoamaan ydinasevalmistu

      EUlta ei kysytä Macron raukka yrittää esittää johtajaa ja vedota turhaporukkaan YK. Trump ei kertonut M mitään etukäteen eikä kerro

      Viron Kallas yrittää tänään keskustelua

      Englannille on kerrottu kaikki ja se avustaa lentoaseelle

    • Anonyymi00005

      Kaikki terveydenhoitoa tarvitsevat ovat vaarassa, mutta vanhukset
      pahiten, harva heistä pystyy itseään puolustamaan.

    • Anonyymi00006

      Miksi politiikot ei joudu koskaan säästöjen kohteeksi????

      • Anonyymi00008

        Junttarupilaine oli 5 vuotta komissaarina eikä tehnyt mitään kuin järjesti perheelleen eli miehelleen turhatyöpaikkaa Qatariin valtion laskuun vuosiksi eteenpäin, itse kotirouvana


      • Anonyymi00009

        Niinpä !!! Vain tavallinen kansa ja heikossa asemassa olevat ovat hallituksen uhreja !


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Niinpä !!! Vain tavallinen kansa ja heikossa asemassa olevat ovat hallituksen uhreja !

        Mitäva litat, maanantai navoi olla paikka tehdä paalua? Nyt ei passivointi kannata JUURI NÄITÄ odotetaan, isku joka yllättää heikkohermot

        Nyt parissa kolmessa vuodessa saa loton päävoiton verran parhaassa tapauksessa
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/19301168/#comment-141056243


    • Anonyymi00011

      Hallitus ei ajattele sitäkään kuinka vaikeaa sairaalle vanhalle ihmiselle
      on lähteä pitkän matkan päähän lääkärille.

      • Anonyymi00012

        Hallitus ei tunnu ollenkaan enää ajattelevan sairaita ja potilaita.
        Se leikkaa vaan kylmästi sotesta rahaa ja siirtää sitä rahaeliitille.


    • Anonyymi00013

      Hallitus leikkaa taas 100-400 miljoonaa sotesta PALVELUJEN PARANTAMISEKSI. Nerokasta !

      Robotti tai tekoäly sanoo sinulle terveyskeskuksessa päivää ja ottaa tietosi ylös
      jos sinulla vielä terveyskeskus on.

      Sitten käyt kääntymässä lääkärillä, joka sanoo sinulle "Näkemiin !"
      ja lähdet kotiin, jossa sinua hoitaa digilaite ja lisäksi älylattia jos olet
      laitosvanhus.

      Tuhansia hoitajia voidaan "vapauttaa" (antaa potkut) tehtävistään,
      niin tulee suuret säästöt.

      Oi, miten hienoksi ja helpoksi hallitus on suunnitellut terveydenhoidon,
      kun kuunteli tänään pääministerin tiedotustilaisuutta !
      Fantastista ! Upeeta ! (ironiaa)

      • Anonyymi00014

        Töin tuskin sitä kestää enää kuunnella.


    • Anonyymi00015

      Uusi "Juuso" on varsinainen puppugeneraattori.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      132
      948
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe