Terveysasemia, hoivakoteja ja vuodeosastoja on lopetettu ja kriteereitä hoitoon pääsylle on paikoin kiristetty. Näitä toimia on tulossa lisää. Osa hyvinvointialueista on joutunut pidentämään hoitoon pääsyaikoja. Etenkin vanhusten ympärivuorokautiseen hoivaan pääsyn kriteerit ovat osalla kiristyneet.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/40e6d2f8-cf7e-4490-a135-f1c6a0403894
Säästöt kiristävät hoitoonpääsyä ja palvelut vaarantuvat uusien säästöjen takia. EI HYVÄ.
14
224
Vastaukset
- Anonyymi00001
Rikkaitten hallitus ei tavallista ihmistä ajattele, koska niillä on varaa
maksaa tuhansia euroja kuukaudessa hoidostaan ja hoivastaan.- Anonyymi00003
Äläkuule levithä rikköpashaasi täällä viltun turha päpätystä. Turh aailtalehtidon taapostaava lintmaanihärikkö
OSTOPAIKKA? Aavistin " varmana" Trumpin hyökkäyksen kun hän puhui hoitavansa Iranin diplomatialla
Ei kukaan pysty eikä ole pystynytkuitap pamalla vuosisatoja
En ostanut mitään viime viikolla vaan odotin jos tämä tulee ja valmistelin ostolistaa. Maanantaina nähdään tuleeko pudotusta viikon aikana? Hermostus pörsseissä on kova?
- Anonyymi00002
Nyt IsraelUsa pommittavat tuhansia kohteita Iranissa lähiviikkojen aikana teollisuuskaupunki kerrallaan . Koko Iranin sotilasjoh tonta pettu, armeijan ylipäällikkö, puolustusministeri, ...
Usan sotilasjohto johtaa hyökkäystä Trumpin kesämökiltä käsin ja loin
Hyökkäys tehdään tuhoamaan ydinasevalmistu
EUlta ei kysytä Macron raukka yrittää esittää johtajaa ja vedota turhaporukkaan YK. Trump ei kertonut M mitään etukäteen eikä kerro
Viron Kallas yrittää tänään keskustelua
Englannille on kerrottu kaikki ja se avustaa lentoaseelle - Anonyymi00005
Kaikki terveydenhoitoa tarvitsevat ovat vaarassa, mutta vanhukset
pahiten, harva heistä pystyy itseään puolustamaan.- Anonyymi00007
Jankuttava lintmaanin hätikkö nyt alkaa ansainnan paikka maanantai aamuna? Ja sitä ei saapäästää käsistä mulja kerohäirikön turhahöpötyksiin https://keskustelu.suomi24.fi/t/19301168/#comment-141055301
- Anonyymi00006
Miksi politiikot ei joudu koskaan säästöjen kohteeksi????
- Anonyymi00008
Junttarupilaine oli 5 vuotta komissaarina eikä tehnyt mitään kuin järjesti perheelleen eli miehelleen turhatyöpaikkaa Qatariin valtion laskuun vuosiksi eteenpäin, itse kotirouvana
- Anonyymi00009
Niinpä !!! Vain tavallinen kansa ja heikossa asemassa olevat ovat hallituksen uhreja !
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Niinpä !!! Vain tavallinen kansa ja heikossa asemassa olevat ovat hallituksen uhreja !
Mitäva litat, maanantai navoi olla paikka tehdä paalua? Nyt ei passivointi kannata JUURI NÄITÄ odotetaan, isku joka yllättää heikkohermot
Nyt parissa kolmessa vuodessa saa loton päävoiton verran parhaassa tapauksessa
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19301168/#comment-141056243
- Anonyymi00011
Hallitus ei ajattele sitäkään kuinka vaikeaa sairaalle vanhalle ihmiselle
on lähteä pitkän matkan päähän lääkärille.- Anonyymi00012
Hallitus ei tunnu ollenkaan enää ajattelevan sairaita ja potilaita.
Se leikkaa vaan kylmästi sotesta rahaa ja siirtää sitä rahaeliitille.
- Anonyymi00013
Hallitus leikkaa taas 100-400 miljoonaa sotesta PALVELUJEN PARANTAMISEKSI. Nerokasta !
Robotti tai tekoäly sanoo sinulle terveyskeskuksessa päivää ja ottaa tietosi ylös
jos sinulla vielä terveyskeskus on.
Sitten käyt kääntymässä lääkärillä, joka sanoo sinulle "Näkemiin !"
ja lähdet kotiin, jossa sinua hoitaa digilaite ja lisäksi älylattia jos olet
laitosvanhus.
Tuhansia hoitajia voidaan "vapauttaa" (antaa potkut) tehtävistään,
niin tulee suuret säästöt.
Oi, miten hienoksi ja helpoksi hallitus on suunnitellut terveydenhoidon,
kun kuunteli tänään pääministerin tiedotustilaisuutta !
Fantastista ! Upeeta ! (ironiaa)- Anonyymi00014
Töin tuskin sitä kestää enää kuunnella.
- Anonyymi00015
Uusi "Juuso" on varsinainen puppugeneraattori.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 132948
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514