Valtavasti herkkupyllyjä kerralla, esiteltynä pienen pienissä stringipöksyissä, jotka uppoavat pakaroiden väliin. Helmoja nostellaan ja otetaan asentoja joissa pyllynpakarat ja pillu näkyvät parhaiten. Koko ajan on kyrpä kovana, vaikka olen jo lauennut kaksi kertaa. Tisejä toivoisin enemmän esille, muuten tämä on runkkarin unelmailta!
Upea runkkausilta! Kaunotarluistelijoiden SM televisiossa!
7
1452
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hienoa että pyllynpaljastelu on säilynyt osana lajikulttuuria. Vaimokin nuorempana lajia harrasti ja joskus pyydän pukemaan esiintymisasun päälle, kun alkaa vatsanpohjassa nussimishalut kutkuttaa. Ihana leipoa hänen esille jääviä pakaroitaan samalla kun työntelen kyrpää hamosen alle pöksyjen sivusta!
aamulla hän lukee Helsingin Sanomista mitä on tapahtunut, (Skp:n) Työkansan Sanomista mitä ei ole tapahtunut, ja Vapaasta Sanasta mitä olisi pitänyt tapahtua. Vaimo kiihottuu kun samalla kerron kuinka miehet tuijottaisivat hänen persettään kalu pystyssä.- Anonyymi00007
Sitä rämesikaa kukaan halua katella
- Anonyymi00002
Sain vaimolta ihanasti märkää pillua kun kehuin luistelijoiden pyllyjä, oltiin tultu saunasta ja riitti kun saunatakit lensi lattialle niin sitte naitiin.
- Anonyymi00003
Tänään alkoi herkkupyllykaunotarluistelijoiden Mm-kilpailut telkussa. Kazakstanin tytöllä oli niin pulleanpyöreät pakarat esillä ja pöksyt uponneena syvälle niiden väliin, että laukesin muutamalla runkkausliikkeellä. Tyttöä hymyilytti nopea sperman ruiskahtelu ja hän näytti onnelliselta tarjottuaan itseään niin upeasti minulle.
- Anonyymi00004
Yks mun exä kertoi että koitti aikanaan aloittaa luistelun ihan asujen takia. Olis päässy näyttään pebaa julkisesti niin paljon kun sielu sietää. Mut ei oppinu luistelee nii hyvin et ois päässy isoihi kilpailuihi olis kuulemma pitäny alottaa aikasemmi. Tään se kerto uimarannallla nii pienis biksuis että kylmä uskoin heti sitä.
- Anonyymi00005
Kazakstanin tytöllä oli kisojen parhaat pakarat ja niille tulikin lauettua kolme kertaa.
- Anonyymi00011
Paskaa senkin perse suoltaa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991726
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261569Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras761355- 301292
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1271116Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221001Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46998- 22977
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66858- 46783