Kusitipat.

Anonyymi-ap

Mulla jää pakostakin kusitippoja boksereihin kun käy kusella, vaikka yrittää ravistaakin hyvin lopuksi.

44

980

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Ravistelee enemmän

• Anonyymi00003

Vedä esari taakse kun pissaat. Tai niinkuin mä kuivaan pippelin aluspaitaan. Kyllä mullakin tulee joskus kun on kiire eikä ehdi kuiivata aamulla kun on kiire bussille. Silloin tulee sellainen 2 cm läikkä pitkien alushousujen lahkeessa.

• Anonyymi00005

Joo jos on kiire kun käy pisuaarilla niin helposti valuu boksereiden etumuksen vierelle kusiläikkä

• Anonyymi00006

okei, noni jusikusisetä kertoo:
      otappa kuule lehtipuhallin ja painepesuri alueelle ja hiustenkuvaajalla viimeistele

• Anonyymi00008

Kuule jusikusisetä...
        mitäs jos kertoisit enemmän olen hyvin kiinnostunut vikeistäsi, ne voisivat myös auttaa kaksoisserkkuani näissä hommissa.
        voidaanko tavata malmin torilla ensiviikolla???
        :)

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kuule jusikusisetä...
        mitäs jos kertoisit enemmän olen hyvin kiinnostunut vikeistäsi, ne voisivat myös auttaa kaksoisserkkuani näissä hommissa.
        voidaanko tavata malmin torilla ensiviikolla???
        :)

tapaisin mielelläni alaikäisiä pokia malmintorilla ja antaa heille vinkkejä liittyen penisiliinin pesuun ja hoitoon... huhhuh

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

tapaisin mielelläni alaikäisiä pokia malmintorilla ja antaa heille vinkkejä liittyen penisiliinin pesuun ja hoitoon... huhhuh

äitini aina varoitti tälläisista tilanteista mutta,...... ei tämä minulle epäilyttvältä vaikuta olenhan kuitenkin 12 vuotias. Tiedän näistä kuitenkiin liian vähän ja kaksoiserkku tarvitsee kiperästi apua.
        'skipidi

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

äitini aina varoitti tälläisista tilanteista mutta,...... ei tämä minulle epäilyttvältä vaikuta olenhan kuitenkin 12 vuotias. Tiedän näistä kuitenkiin liian vähän ja kaksoiserkku tarvitsee kiperästi apua.
        'skipidi

okei noni, nyt lapsisetäjusi kertoo baarsseja
        ensinnäkin, voin tavata sinun kaksoisserkkusi malmitalon naisten vessassa ja kertoa hyödyllisimmät vinkki vitoset aiheeseen liittyen ja sitten kysy grokilta neuvoja lisää, niin saadaan maapallo tohuttua

• Anonyymi00013

jsui hattu

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

jsui hattu

Jusijusijusijusi olet skipidi

• Anonyymi00007

okei, noni nyt kannattaapi ottaa käyttöön 560 kilowatin tuuletin ja pyöritellä myötäpåäivään sitä, mitä äitisi antoi.

• Anonyymi00015

Mä voin tulla imeen sun kusitipat

• Anonyymi00016

Se ois mukavaa

• Anonyymi00020

Voi se ilmanki niitä tapahtuu :)

• Anonyymi00019

Kusitipat rules. Ne kuuluu asiaan boksereissa.

• Anonyymi00021

Bokserit haisee kuselle jos kertyy useita kusitippoja.

• Anonyymi00022

Okei, noni nyt kusitippajusi kertoo elämän karun totuuden...
        kannattaa otta käyttöön Mitsubishi Electric ilmalämpöpumppu ja kuivatella sillä, se on Suomen ostetuin ilmalämpöpumppu ja sen lisäksi erittäin monikäyttöinen, jos osaat käyttää mielikuvitusta, jos tajuat, mitä vihjailen...

• Anonyymi00024

skipidi jusi kertoo raa`an totuuden..
      ostakaa punaiset nahkaiset stringit, ne ovat parhaat ettei tule niitä kusitippoja.
      Muistakaa varpaat.... jos otat koppia

• Anonyymi00025

Joskus myös lorahtaa boksereihin enemmän kusta

• Anonyymi00028

Näkyykö kusitipat boksereissa eri värisinä?

• Anonyymi00030

Eiköhän kaikille pojille tule pissa jälkiä alushousuihin. Mulla ainakin tulee pitkien alushousujen vasempaan lahkeeseen joka kerta pieni märkä kohta. Mulla on tota löysää esaria aika paljon.

• Anonyymi00031

Ootko kokeillu pitää esaria takana koko ajan?

• Anonyymi00032

Varmaan jos jää eskariin vähän kusta, se jo tekee kusitipan.

• Anonyymi00050

Miten sinulla lahkeeseen tulee, eihän sinulla yllä pili niin pitkälle.

• Anonyymi00033

Sama, alushousujen lahkeeseen jää kusiläikkiä

• Anonyymi00034

Sama mulla. Tollanen 2cm jälki tulee tohon alushousuun vetskarin kohdalle. Onneksi se kuivuu nopeasti. Jos on vaaleat farkut niin joskus niistäkin näkyy jälki.

• Anonyymi00035

Kusen haju jää vaikka kuivaakin

• Anonyymi00036

Kyllä niitä joskus tulee. Mä vaihdan bokserit joka päivä niin ei se niin paljon haittaa.

• Anonyymi00037

Jumaleissön jätkät, ettekö te oikeesti kuuntele...
      Meikäläinen ainakin suosittelee sellassii nahkasii stringejä, saattaa toki alussa olla hieman epämukavat, mutta niihin niitä kusitippoja ei kuitenkaan jää. Toinen hyvä asia stringeissä on että naiset ainakin tykkää, jos pitää, ainakin oma tyttöystäväni tykkää kun mulla on stringit. ok nyt tais mennä vähän aiheen ulkopuolelle, mutta näin

• Anonyymi00038

Heiluta esaria kusella ollessa riittävästi

• Anonyymi00039

Jos heiluttaa niin kusi lentää sitten vessassa ympäriinsä

• Anonyymi00040

Sillai sivistynyt esarin heilutus/ravistelu, ja hienoinen pumppaus vartta pitkin

• Anonyymi00041

Mulla jää esariin siitä huolimatta paljon pissaa esariin. Mulla on tollanen pari senttiä tota löysää pippelin päässä. Ja alushousuihin tulee pieni läikkä. Mulla on tollanen 7cm. Mutta kun pili kasvaa niin onko silloinkin tota löysää noin paljon.

• Anonyymi00042

Olin tänään kaverin kanssa hiihtämässä Piti pysähtyä pitsalle. Kävi vähän nolo juttu, farkkujen vetskari oli jumissa ja en saanut sitä auki. Kaverikin yritti. Onneksi kaverin asu siinä lähellä. Ja alushousuihin ei ehtinyt tulla kovin paljoa. Saatiin se vetskari auki. Sit vaan housut kuivumaan.

• Anonyymi00043

Sorry siis pissalle ei pitsalle.

• Anonyymi00046

Myös spermatippoja menee boksereille runkkauksen jälkeen.

• Anonyymi00047

Joo molempia

• Anonyymi00048

Kävin äsken pissalla, tulin harkoista ja kova kusihätä. Matkalla tuli pari tippaa bokserin lahkeeseen. Kun laitoin pilin housuihin niin tuli esarista jälki bokseriin.

• Anonyymi00049

Meneekö sulla alaspäin sinne lahkeessa,tai silleen sivuttain kuten Mulla on. Onks sulla löysät bokserit ja farkut. Itellä sellaiset sopivan tiukat farkut ja bokserit.

• Anonyymi00051

Suosittelen näille joilla pippeli vuotaa, tyttärien pikkuhoususuojia, vaippoja ja tietysti urologilla käyntiä. Ei minulla kovinkaan usein tule tippoja housuihin, just pidin 4pv samoja boksereita ja yhtään tippaa ollut "vuotanut".

• Anonyymi00053

Oletko tehnyt boksereille haistelutarkastuksen? Varmaan on kusen hajua 4pv jälkeen, ehkä keltaista väriäkin.

• Anonyymi00052

Ei mua kyllä haittaa yhtään vaikka pissa jälkiä tulee alushousuihin. Sitä tulee kuitenkin niin vähän että,se jälki kuivuu tosi nopeasti. Tietenkin jos pukkarissa joku näkee sen. No vähän nolo juttu.

• Anonyymi00054

Valkoisissa alushousujen etumuksessa näkyy hyvin kuivuneet keltaset jäljet. Sen takia mä vaihdan joka päivä bokserit.

• Anonyymi00055

Testaa jeansien päälle bygää ne.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit

mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte
      Maailman menoa
      173
      3154
    2. Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa

Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli
      Maailman menoa
      120
      2330
    3. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      84
      2025
    4. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      49
      1778
    5. Kyllä mies pakit kestää

Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n
      Ikävä
      62
      1647
    6. Kuka on Farmi Suomi Riiko?

Farmi Suomi -realityssä Riiko Sakkinen on saanut paljon tv-aikaa. Riikon ajatuksia ja toisten nokittelua sekä lopulta pe
      Tv-sarjat
      18
      1583
    7. Palomestari sytytti tulipalon Kankaanpäässä

Kankaanpää ei yllätä koskaan. Oukarinkadulla syttyi rivitalossa tulipalo toukokuussa 2024. Nyt sen sytyttäjää syytetään
      Kankaanpää
      33
      1498
    8. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      71
      1309
    9. Vastuuhenkilöt

Ketkä ovat Lapuan Kotiasunnot-yhtiön tili- ja vastuuhenkilöt? Nimet kehiin, julkista tietoa.
      Lapua
      73
      1301
    10. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      29
      1064
    Aihe