Minkälaisen vehkeen tarvii että voi porata kallioon (graniitti) halkaisijaltaan n. 20 mm reiän, syvyyttä pitäisi saada n. 50 mm?
Reikä kallioon?
10
6938
Vastaukset
- pete
Traktoriporalaite on hyvä kone juuri tuohon
Eli vuokraa traktoriporalaite vaikka konelappi oyyltä- kivisahuri
Myös Hiltin polttomoottoriporalla saattais onnistua!
- -----
kui monta reiki?
- as-keetti
Hiltin poravasaralla vetäisin viime kesänä
koira-aidan kiinnikkeet kallioon.
Meni kuin veitsi voihin. - reikä
Halpahalleista löytyy poravasaroita jonkinlainen teräsatsikin mukana, eikä maksa paljoa. Ostin moisen viime vuonna ja olen käyttänyt sitä aika paljon. Kyllä sillä kallioon tekee reikiä vaivatta, vaikka ei mikään ammattilaisen kone olekaan.
- halppiskone
30€:a maksanutta konetta 16 mm:n poralla kiveen.
Reikää tuli 20cm/5 minuutissa. Käytin vettä jäähdytykseen.
- vaikka
ostaa poran ja moskan kaupasta ja hakkaa niillä tuommoisen reiän, niin vielä 50-luvullakin tehtiin.
- Topi
Vuokraa Ramirentistä Hilti ja terä, jos tarvitset vai kerran!
- kuin
halpislaitteen ostaminen ja sillä voi hyvin veivata maalit, laastit ja taikinat sen poraamisen jälkeen.
- Sami_
kuin kirjoitti:
halpislaitteen ostaminen ja sillä voi hyvin veivata maalit, laastit ja taikinat sen poraamisen jälkeen.
Itse ostin kivitaloa rakentaessa halpis koneen ja siitä hajosi pyöritysmekanismi joskus sen jälkeen kun talo oli valmis. Sillä tuli varmaan porattua erilaisia reikiä monta kilometriä.
Ostin sitten toisen halpiskoneen.
Koneen terinee saa suunnilleen hiltin viikonloppuvuokran hinnalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703