mitään. Lyllerrät menemään.
m-n (tonnikeiju)
Ethän sä ees jaksa
20
310
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Niin, voimat vähissä :c
- Anonyymi00002UUSI
Naisen nimi ja paikkakunta?
- Anonyymi00003UUSI
Anna toisen lyllertää miten lyllertää ❤
Vttuako se sulle kuuluu!!!!!!
Hän lyllertävä ansaitsee parasta,
etkä sä taida olla sellainen.- Anonyymi00004UUSI
Lisätään vielä tämä.
Taisi olla kyse siitä et tuo nainen "lyllertää" menemään, ja sä jäit johkin matkan varrelle.
Hän ei jaksa mitään, eli eikö siis jaksanut sua?
Mikähän olisi syy siihen?
- Anonyymi00005UUSI
Niin se on. Olen laihtunut ja painan 45 kg
- Anonyymi00006UUSI
Poimut lisääntyy jos kertyy liikaa ylimääräistä.
- Anonyymi00007UUSI
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00009UUSI
Jyväjemmarilla jäi unet vähiin.Meneppäs navettaan vähän tuultuun.
- Anonyymi00010UUSI
Onko sinulla joku sisäinen tarve aiheuttaa pahaa mieltä toisille? Mistäköhän kumpuaa? Minä olen juuri sellainen kuin olen. Voit myös tulla kertomaan tuon minulle suoraan kasvoista kasvoihin. Minun seuraani ei myöskään ole pakko tulla sen enempää, jos olomuotoni ärsyttää sinua. Eli jätät minut vain rauhaan, olet välittämättä minusta. Koska minua ei kiinnosta olla kenenkään aikuisen roskakori.
- Anonyymi00011UUSI
Kiitos vaan kannustavasta kommentistasi. Ehkä nykyään menemiseni näyttää lyllertämiseltä mutta moni ei vastaavassa tilanteessa edes lyllertäisi, vaan istuisi ja makaisi vaan kotona. Ja asia ei liity elopainoon. En avaa enempää kun asiahan ei sulle kuulu mitenkään, etsi sinä vaan nyt joku anorektikko luuviulu itsellesi.
- Anonyymi00012UUSI
Suloista, että kaipailet häntä silti täällä. 🩷🩷🩷🩷🩷🩷
- Anonyymi00013UUSI
Taitaa vaan olla kateellinen kun ei hänellä itsellään ole muuta sosiaalista elämää kuin tämä palsta.
Muut ne lyllertää ja kipittää ja vaikka mitä tuolla.
Hän vain pureskelee päivät kynsiään ja miettii miten vielä voisi enemmän loukata, kun on jäänyt kuin nalli kalliolle.
mutta minusta tuntuu että se oikea kohde ei edes ole täällä palstalla eli hukkaan menee nekin vinkumiset hänellä.
Ketä edes jaksaa kiinnostaa noin heikkolahjainen ihminen. - Anonyymi00014UUSI
Taitaa aloittaja olla luuranko mallia oleva mies. Ei taida jaksaa edes omaa painoaan maasta vetää.
- Anonyymi00015UUSI
Sinä sen sijaan jaksat...plaa plaa plaap.
Jaksan mitä jaksan... Tietenkin pitäisi huvittaa juosta perässäsi 🤭 - Anonyymi00016UUSI
Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista!
- Anonyymi00017UUSI
Syön kokoajan
- Anonyymi00018UUSI
Lapamato
- Anonyymi00019UUSI
Juu ja sinä se olit joku Kreikkalainen veistos syntyessäsi.
- Anonyymi00021UUSI
En ole mikään tonnikeiju ja jos olen vähän lihonut, niin mitä v se sulle kuuluu? Sille on ihan omat syynsä, muukin kuin syöminen. Hanki joku kukkakeppi itsellesi.
- Anonyymi00022UUSI
Aloittaja on tyhmä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1207081Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1214855L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa634126TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a143424Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7082181Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2521581- 671415
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581398Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j561354Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221216