Suonikohjuisen köyhäkansan Doha- pomput.
Mahtaako mainittu tarkoittaa myös Pattayalle pomputtaen meneviä?
Kuinka täynnä ihminen voi olla itseään?
7
178
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Kyllä, köyhät lentää pompulla koska se on satasen halvempi. Köyhälle satanen on iso raha. Siksi FatBallkin kehui Quatarin lentoja maailman parhaiksi.
- Anonyymi00002
Köyhän keittiön laatikossa on fiskarssit.
Eikö 100€ sitten ole rahaa?
Itse aikoinaan lentänyt Bangkokiin useammankin kerran Qatarilla Dohan välilaskulla. Kun kyseessä lyhyehköllä vaihtoajalla (maks. 3h.) niin tuo o. Ihan mukavahko matkustuskokemus tuo(kin). Etenkin nyt kun Finnair ei enään lennä Venäjän yli, niin matka-ajan ero noilla ei edes ole ihan kauhean merkittävän iso.
Itse pidän jo luokkaa 200€ hinta-eroa suoralle Finnairin lennolle ihan harkittavana vaihtoehtona tuota Dohan kautta lentämistä.
Mutta jokainen tietysti arvottaa matkustamistaan omien halujensa mukaan
Mutta tosin mitä olen viimevuodet noita Qatarin Hki-Bkk lentoja katsonut ja verrannut Finnairin lentoihin niin isoja hinta-eroja ei juuri ole ollut, Qatar jopa monasti kalliimpi (taikka selvästi halvempi hinta sitten vaatiikin pitkiä vaihtoaikoja kentällä yms.).- Anonyymi00004
santtu_1975X kirjoitti:
Eikö 100€ sitten ole rahaa?
Itse aikoinaan lentänyt Bangkokiin useammankin kerran Qatarilla Dohan välilaskulla. Kun kyseessä lyhyehköllä vaihtoajalla (maks. 3h.) niin tuo o. Ihan mukavahko matkustuskokemus tuo(kin). Etenkin nyt kun Finnair ei enään lennä Venäjän yli, niin matka-ajan ero noilla ei edes ole ihan kauhean merkittävän iso.
Itse pidän jo luokkaa 200€ hinta-eroa suoralle Finnairin lennolle ihan harkittavana vaihtoehtona tuota Dohan kautta lentämistä.
Mutta jokainen tietysti arvottaa matkustamistaan omien halujensa mukaan
Mutta tosin mitä olen viimevuodet noita Qatarin Hki-Bkk lentoja katsonut ja verrannut Finnairin lentoihin niin isoja hinta-eroja ei juuri ole ollut, Qatar jopa monasti kalliimpi (taikka selvästi halvempi hinta sitten vaatiikin pitkiä vaihtoaikoja kentällä yms.).200 on ihan eri asia kuin 100
- Anonyymi00003
Pysytään asiassa, köyhillä ei ole tällaista allasta kotipihallaan.
https://ibb.co/Fb6gr4XP
MinÄ itse 2010 - Anonyymi00005
PoSso aktivootu
- Anonyymi00006
Posson pömppöä kun katsoo, niin aika helkkarin täynnä se on itseään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty521580Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä3541335Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto381124Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s3501076- 621071
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine137959Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33831Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte204788- 62648
- 42639