Suonikohjuisen köyhäkansan Doha- pomput.
Mahtaako mainittu tarkoittaa myös Pattayalle pomputtaen meneviä?
Kuinka täynnä ihminen voi olla itseään?
7
178
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä, köyhät lentää pompulla koska se on satasen halvempi. Köyhälle satanen on iso raha. Siksi FatBallkin kehui Quatarin lentoja maailman parhaiksi.
- Anonyymi00002
Köyhän keittiön laatikossa on fiskarssit.
Eikö 100€ sitten ole rahaa?
Itse aikoinaan lentänyt Bangkokiin useammankin kerran Qatarilla Dohan välilaskulla. Kun kyseessä lyhyehköllä vaihtoajalla (maks. 3h.) niin tuo o. Ihan mukavahko matkustuskokemus tuo(kin). Etenkin nyt kun Finnair ei enään lennä Venäjän yli, niin matka-ajan ero noilla ei edes ole ihan kauhean merkittävän iso.
Itse pidän jo luokkaa 200€ hinta-eroa suoralle Finnairin lennolle ihan harkittavana vaihtoehtona tuota Dohan kautta lentämistä.
Mutta jokainen tietysti arvottaa matkustamistaan omien halujensa mukaan
Mutta tosin mitä olen viimevuodet noita Qatarin Hki-Bkk lentoja katsonut ja verrannut Finnairin lentoihin niin isoja hinta-eroja ei juuri ole ollut, Qatar jopa monasti kalliimpi (taikka selvästi halvempi hinta sitten vaatiikin pitkiä vaihtoaikoja kentällä yms.).- Anonyymi00004
santtu_1975X kirjoitti:
Eikö 100€ sitten ole rahaa?
Itse aikoinaan lentänyt Bangkokiin useammankin kerran Qatarilla Dohan välilaskulla. Kun kyseessä lyhyehköllä vaihtoajalla (maks. 3h.) niin tuo o. Ihan mukavahko matkustuskokemus tuo(kin). Etenkin nyt kun Finnair ei enään lennä Venäjän yli, niin matka-ajan ero noilla ei edes ole ihan kauhean merkittävän iso.
Itse pidän jo luokkaa 200€ hinta-eroa suoralle Finnairin lennolle ihan harkittavana vaihtoehtona tuota Dohan kautta lentämistä.
Mutta jokainen tietysti arvottaa matkustamistaan omien halujensa mukaan
Mutta tosin mitä olen viimevuodet noita Qatarin Hki-Bkk lentoja katsonut ja verrannut Finnairin lentoihin niin isoja hinta-eroja ei juuri ole ollut, Qatar jopa monasti kalliimpi (taikka selvästi halvempi hinta sitten vaatiikin pitkiä vaihtoaikoja kentällä yms.).200 on ihan eri asia kuin 100
- Anonyymi00003
Pysytään asiassa, köyhillä ei ole tällaista allasta kotipihallaan.
https://ibb.co/Fb6gr4XP
MinÄ itse 2010 - Anonyymi00005
PoSso aktivootu
- Anonyymi00006
Posson pömppöä kun katsoo, niin aika helkkarin täynnä se on itseään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091025
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä30611ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482