toivottavasti otit opiksesi :D
Hyvin uskoit kaiken :D
27
418
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Oon vaan leikkiny mukana ootko vähä tyhmä ;)
- Anonyymi00004UUSI
vastasin samalla mitalla takaisin, mulla on oma kaveri :(
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
vastasin samalla mitalla takaisin, mulla on oma kaveri :(
En oo ikinä ollu sun kaveris enkä haluu olla 😂
- Anonyymi00002UUSI
Kyllä mä sen heti selvinpäin tajusin lopullisesti mistä siinä oli kyse!! Ei pelkoa, ei sun tarvitse mua enää nähdä.
- Anonyymi00003UUSI
Mitään oon koskaan ylipäätään voinut olla sunlaisesta ihmisestä kiinnostunut, en ymmärrä!
- Anonyymi00005UUSI
Luulitko että kerroin sulle kaiken, no en tosiaan :D
- Anonyymi00006UUSI
Säälittävä pelimies joka ei näköjään kasva koskaan aikuiseksi
- Anonyymi00008UUSI
Siinähän se menee.
- Anonyymi00009UUSI
Tää ei ollut multa. Oon ärsyttävän raivorehellinen.
- Anonyymi00010UUSI
Sama. Ei tulis mieleen vedättää ketään. Tuhlata omaa aikaa moiseen. Aika on kallista. Kalliinpaa kuin raha.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sama. Ei tulis mieleen vedättää ketään. Tuhlata omaa aikaa moiseen. Aika on kallista. Kalliinpaa kuin raha.
Mä oon tahallani niin tehnyt :D ja osaksi yllytettynä :D miehwltä
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Oletko joku 12 vee?
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Oletko joku 12 vee?
En ku 41
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
En ku 41
No onneks en kaipaa sen ikäistä. Tiesitkö, että jos pelaat jonkun tunteilla, niin se kääntyy itseäsi vastaan.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
No onneks en kaipaa sen ikäistä. Tiesitkö, että jos pelaat jonkun tunteilla, niin se kääntyy itseäsi vastaan.
Ei käänny älä jauha pas kaa
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ootko muutenkin sellanen ikuinen varhaisteini? Siis sellanen jolle ei oikein tuu ymmärrystä elämästä vaikka miten päätään hakkais seinään?
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei sitä sellanen voi tajuta joka nyt ei muutenkaan oikeen tajuu mitään. Sellaset toimii just noin kuten ap.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei käänny älä jauha pas kaa
Et voi olla noin tyhmä!
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei sitä sellanen voi tajuta joka nyt ei muutenkaan oikeen tajuu mitään. Sellaset toimii just noin kuten ap.
Sellainen on aika kaamea, pitää itseään fiksuna ja muita etevämpänä vaikka ei tajua elämästä ja ihmisistä mitään, myötätunnoton, vau mikä ihminen.
- Anonyymi00012UUSI
Ihan sama. Oli hetken kiva uskoa johonkin.
- Anonyymi00013UUSI
Juu vähän äitisi oli epäuskottava silloin kun olkn teillä kylässä.
- Anonyymi00018UUSI
Hahah mun master plan oli saada kaikki uskomaan, että kirjoitan täällä säännöllisesti. Ootte tuhlannu vuosia tänne. Oon saanut hyvät naurut teidän kustannuksella. 😂
- Anonyymi00026UUSI
Kukaan ei tiedä kuka olet. Se siitä sun masterplanistä.
- Anonyymi00021UUSI
Miksi jotkut haluavat ilmaista oman hölmöytensä ihan julkisesti, aivan kun ei tajuaisi mitä sanovat. Jos joku on ollut hyvin epärehellinen ja huono ihminen, niin ei se tee sitä kohdetta huonoksi ihmiseksi. Ainoa opetus tuollaisesta voi olla, että tuollaisia pahaa toisille tahtovia ihmisiä on olemassa ja se on surullista nimenomaan heille itselleen.
- Anonyymi00022UUSI
Ei liikuta enää pätkääkään. Aivan sama mitä teit. Pääasia olla sinusta kaukana
- Anonyymi00023UUSI
Aivan oikea asenne. Jos joku ei ansaitse edes ystävyyttä, suurin lahja on päästä hänestä eroon.
- Anonyymi00027UUSI
Sinäkin tulet vielä oppimaan.🥳
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1447228Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1265035L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa694472TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153533Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242341Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3411920Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241826Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91639- 681517
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581468