Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä olen ratkennut välipäiviin syystä tai toisesta.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/9f37fe82-2d9b-482b-bc22-36831c526bc2
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
96
3607
Vastaukset
- Anonyymi00001
Rahaa on. Mummo-Vienonen nähtävästi lopettanut lajin.
- Anonyymi00008
No kokoomuksen Marjut Köpsi nautti tätä ex-kansanedustajan tuhansien eurojen vastikkeetonta sopeutumissossutukea 26 vuotta vuodesta 1999 vuoteen 2025 kunnes jäi eläkkelle.
Ja nyt kokoomus saksii persujen kanssa työttömien ja muiden köyhien minimiperusturvaa. - Anonyymi00017UUSI
Vienoska oli ukon firmassa töissä sopeutti koiria, itseään einosannut sopeuttaa, nautti sopeutusrahaa miljoonia.
- Anonyymi00032UUSI
Nainen on luonnostaan sosialisti, puolueesta riippumatta, käsi vaan toisten taskuille.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Nainen on luonnostaan sosialisti, puolueesta riippumatta, käsi vaan toisten taskuille.
Tyypillistä kokoomukselaisuutta.
- Anonyymi00057UUSI
kauan sekin turhake ehti rasitteena olla.
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
No kokoomuksen Marjut Köpsi nautti tätä ex-kansanedustajan tuhansien eurojen vastikkeetonta sopeutumissossutukea 26 vuotta vuodesta 1999 vuoteen 2025 kunnes jäi eläkkelle.
Ja nyt kokoomus saksii persujen kanssa työttömien ja muiden köyhien minimiperusturvaa.Joo.
- Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Vienoska oli ukon firmassa töissä sopeutti koiria, itseään einosannut sopeuttaa, nautti sopeutusrahaa miljoonia.
Toinen loinen.
- Anonyymi00002
Sen on näköinenkin.
- Anonyymi00003
Suville maistuu.
- Anonyymi00004
Rahaa on kokoomuksen jäsenille.
- Anonyymi00005
Suolarahoja. Pelkkiin toimeentulotukiin meni viime vuonne yli miljardi euroa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ja niiden edes ei ole tarvinnut edes tehdä mitään, toisin kuin kansanedustajan.
- Anonyymi00072UUSI
Tai yleensä näille tukityöllistetyille eduskunnassa,katsoin kyselytuntia en tunnistanut puoliakaan edustajista ja loput räpläsi kännykkää tai haukotteli.Puolet pois.
- Anonyymi00090UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ne meneekin tarpeeseen. Politikko ei sitä tarvitse.
- Anonyymi00091UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ja niiden edes ei ole tarvinnut edes tehdä mitään, toisin kuin kansanedustajan.
Mistäs tiedät torvi.
- Anonyymi00007
Normaalia porvaritouhua. Muiden rahoilla on kiva rellestää.
- Anonyymi00058UUSI
muttei onneksi niin pahaa kuin demukoilla, aina toisten taskuissa.
- Anonyymi00092UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
muttei onneksi niin pahaa kuin demukoilla, aina toisten taskuissa.
Et muuta keksi persu.
- Anonyymi00009
Eikö se öisin tarvii mitään?
- Anonyymi00010
Ei ole osannut brändätä itseään.
- Anonyymi00011UUSI
Tässäpä hyvä leikkauskohde, kun hallitus miettii uusia leikkauksia.
2024 maksettiin noille huonosti sopeutuville 1, 4 miljoonaa.
ns. tavallinen työtön/sairas/vammainen/yksinhuoltaja tms. joutuu kituuttamaan ja sopeutua leikkauksiin, muttei leikkaukset koske muutaku rahvasta.
Hävetkää hallitus.- Anonyymi00012UUSI
No itseasiassa, toi touhu muutettiin jo 2019 vähän järkevämmäks. Ja muuttiks ne sitä nyt vielä toistamiseenkin et nykyään se on vielä sitäkin muutosta järkevämpi, eli ettei sitä saa kuin silloin jos entisellä edustajalla ei ole muuta duunia, ja sittenkin vaan parin vuoden (olikohan 3?) ajan. Ja rahamäärätkin on paljon pienemmät.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
No itseasiassa, toi touhu muutettiin jo 2019 vähän järkevämmäks. Ja muuttiks ne sitä nyt vielä toistamiseenkin et nykyään se on vielä sitäkin muutosta järkevämpi, eli ettei sitä saa kuin silloin jos entisellä edustajalla ei ole muuta duunia, ja sittenkin vaan parin vuoden (olikohan 3?) ajan. Ja rahamäärätkin on paljon pienemmät.
PS: Ja muistaakseni Persujen esityksestä.
Joten: Hävetkää oppositio! - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Joten: Hävetkää oppositio!Persujen Veikko Vallin nostaa sopeutumisrahaa vaikka on miljonääri ja asuu Madeiralla.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Persujen Veikko Vallin nostaa sopeutumisrahaa vaikka on miljonääri ja asuu Madeiralla.
Ja sinäkö sit et muka nostais, jos olisit oikeutettu siihen?
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ja sinäkö sit et muka nostais, jos olisit oikeutettu siihen?
Totta kai nostaisin. Ja samoin kuin Vallin, en maksaisi miljoonistanim jos sellaisia olisi, senttiäkään veroa Suomeen.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Totta kai nostaisin. Ja samoin kuin Vallin, en maksaisi miljoonistanim jos sellaisia olisi, senttiäkään veroa Suomeen.
No niin. Joten se sun pointtisi oli? Hukassa, ilmeisesti?
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
No niin. Joten se sun pointtisi oli? Hukassa, ilmeisesti?
Mikä vtun pointti? Ei ollut mitään "pointtia", persu.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Hakisin myös muijani afrikasta kuten Vallin. Kuka nyt suominautoihin ilkeää kajota.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mikä vtun pointti? Ei ollut mitään "pointtia", persu.
1. Hinkkaa se kristallipallos puhtaammaks jos se nlyttää et mä oon pers kun mä en o koko ikänäni kuulunut mihinkään puolueeseen. Enkä liity.
2. No jos sulla ei ollu mitään pointtia, niin miks sä sit ees kirjotit ton Vallin läppäs? Joku oikosulku aivoissa vai mikä mielenhäiriö!? Koska ei muo ainakaan kiinnosta pätkän verta ketkä kaikki entiset kansanesustajat saa tota wanhan liiton sopeutusrahaa, vaikka se perseestä onkin. Mut jos ne on siihen laillisesti oiketettuja, niin mikskäs se siitä muuttuis mun paheksunnalla. - Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
1. Hinkkaa se kristallipallos puhtaammaks jos se nlyttää et mä oon pers kun mä en o koko ikänäni kuulunut mihinkään puolueeseen. Enkä liity.
2. No jos sulla ei ollu mitään pointtia, niin miks sä sit ees kirjotit ton Vallin läppäs? Joku oikosulku aivoissa vai mikä mielenhäiriö!? Koska ei muo ainakaan kiinnosta pätkän verta ketkä kaikki entiset kansanesustajat saa tota wanhan liiton sopeutusrahaa, vaikka se perseestä onkin. Mut jos ne on siihen laillisesti oiketettuja, niin mikskäs se siitä muuttuis mun paheksunnalla.Olethan sinä persu kun et osaa kunnolla kirjoittaakaan.
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Olethan sinä persu kun et osaa kunnolla kirjoittaakaan.
En. Ku lukihäiriöinen! ;(
Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin kun mun vammasuutta pilkataan että taidan ilmottaa sut wokeltajille niin saavat känselöidä sut! Varmaan vinoutit silmiäsikin kun kirjotit ton, prkl rasisti! - Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
En. Ku lukihäiriöinen! ;(
Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin kun mun vammasuutta pilkataan että taidan ilmottaa sut wokeltajille niin saavat känselöidä sut! Varmaan vinoutit silmiäsikin kun kirjotit ton, prkl rasisti!Teinipersu.
- Anonyymi00087UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Teinipersu.
Persut,Persut, Persut MIKSI???
- Anonyymi00093UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Joten: Hävetkää oppositio!Häpeä itse.
- Anonyymi00094UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Persujen Veikko Vallin nostaa sopeutumisrahaa vaikka on miljonääri ja asuu Madeiralla.
Siinä " puhdas" pulmunen.
- Anonyymi00095UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Hakisin myös muijani afrikasta kuten Vallin. Kuka nyt suominautoihin ilkeää kajota.
Persut tykkää mustista vaikka muuta väittävät ja haukkuvat yleisesti.
- Anonyymi00013UUSI
Sehän on vanha sanonta: Ei korppi korpin silmää noki. Tämä pätee vallan hyvin tässä maassa!
- Anonyymi00015UUSI
Onko oikeasti ollut noin arvokas yhteiskunnalle ???
- Anonyymi00018UUSI
miten suomen pankki voi markkinoida dikivaluutta hyvänä ,kun englannissa on
ihmisten tilejä suljettu jos ei kumarra dikilompakon sääntöjä.
Taas on paketoitu taivaallisen hyvänä ei mitään hätää .
täyttä valhetta kaikki.
miten sinä pankin mannekiin nukut rauhassa kun valehtelet ja ryöstät kaikkien rahat.- Anonyymi00022UUSI
Sekoitatkohan sä nyt 2 täysin eri asiaa toisiinsa?
Digivaluutta = täysin eri asia kuin digilompakko.
- Anonyymi00025UUSI
Tommoset tuet ei edes kannusta hakemaan töitä.
Onkohan tarkoitus se, että kansanedustajat ei palaisi kansan pariin töihin, etteivät lipsauttele eduskunnan salaisuuksia?
Sanna Marin on hyvä esimerkki, hänet eristettiin muusta kansasta kovapalkkaisella huuhaa hommalla, ettei vosu vahingossa lipsauttele covid huijauksen faktoja..- Anonyymi00026UUSI
Se on vaan niin että seura tekee kaltaisekseen. Täysin umpitollot oikeistolaisetkin pääsevät Arkadianmäellä tutustumaan vasemistoaatteen hienoihin saloihin ja näyttävät myös ne sisäistävän ja kokevan omakseen. Siinäpä ne tärkeimmät näillä kansanedustajilla...
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Se on vaan niin että seura tekee kaltaisekseen. Täysin umpitollot oikeistolaisetkin pääsevät Arkadianmäellä tutustumaan vasemistoaatteen hienoihin saloihin ja näyttävät myös ne sisäistävän ja kokevan omakseen. Siinäpä ne tärkeimmät näillä kansanedustajilla...
Joo. Nyt se sit selkiskin et mistä tää nykysen oikeistohallituksen saksimispolitiikka kumpuaa! Ne on oppinu sen eduskunnan vasemmistolta!
- Anonyymi00096UUSI
Höpöhöpö.
- Anonyymi00029UUSI
Minkäs sille voi kun kaikki eivät helpolla sopeudu.
- Anonyymi00033UUSI
Työhön veloitus ei koske vajaa älysiä poliitikkoja jotka vaan omaa etuaan ajavat Golf kenttä Ouluun valtion varoilla paljonko on vielä maksa matta kenttää
- Anonyymi00036UUSI
Entinen poliitikko on työkyvytön, osaamaton, syrjäytynyt.
- Anonyymi00069UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Entinen poliitikko on työkyvytön, osaamaton, syrjäytynyt.
Näköjään.
- Anonyymi00035UUSI
Kokoomus näyttää arvopohjaa.
- Anonyymi00070UUSI
Juuri näin.
- Anonyymi00037UUSI
Rahanjako varakkaille jatkuu entiseen malliin.
- Anonyymi00038UUSI
Riikka Purran saksille olis tässä tosi hyvä kohde.
- Anonyymi00039UUSI
Kokoomuksen alisuoriutuja taas kyseessä.
- Anonyymi00040UUSI
Kokoomuslaista osaamista.
- Anonyymi00041UUSI
"Orpon hallitus on toteuttanut vuosina 2023–2024 useita merkittäviä työttömyysturvan heikennyksiä"
- Anonyymi00047UUSI
Isossa perheessä on useasti se huono puoli että kaikki perheenjäsenet joutuvat tyytymään vähempään. Mutta se panee ihmisen yrittämään paremman elämän puolesta. Ja ainakin entistä useammalla työttömällä siihen nyt on loistava mahdollisuus.
- Anonyymi00042UUSI
Suvi ei ole löytänyt sopivaa työtä.
t. Petteri- Anonyymi00043UUSI
Ei kai kyseessä vaan ole alisuoriutuja, niitähän kokoomuksessa riittää?
- Anonyymi00044UUSI
Suvi toimi minusta hyvin ministerinä vaikka oli golf jupakkakin , siirsikö rahaa omalle radalleen? Mutta siinä oli muuten hyviä juttuja mitä edisti tehostetusti.
- Anonyymi00048UUSI
Oikeat golffarit juttelivat jo vuosia sitten että Suvin kentällä ei pelaa kuin eläkeläiset. Saavat jonotusperiaatteella kausilippuja joltain kaupungin luukulta. On jokin tulorajakin, satatuhatta/ vuosi tai sinnepäin. Oikeilla pelureilla on kenttä pohjoisempana meren äärellä. Tätä moni kehuu.
- Anonyymi00046UUSI
Kokoomuslaiset pahimpia sopeutumisrahalla elätettäviä. Ja he ovat aina inhonneet työttömiä ja vähäosaisia vaatien heitä pakkotyöhön. Itse vetävät verovaroin lonkkaa.
- Anonyymi00050UUSI
Muilta ja varsinkin köyhiltä rahat pois ja omiin taskuihin.Kokoomus on aina ollut tuollainen
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Muilta ja varsinkin köyhiltä rahat pois ja omiin taskuihin.Kokoomus on aina ollut tuollainen
Oleksä kepulainen vai mikä ko tommottii jauhat. Mä sossuna tiedän et toi on meittin metodi joten äläs yritä matkia.
- Anonyymi00060UUSI
Kokoomuslaiset ovat kaksinaamaista sakkia.
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
Oleksä kepulainen vai mikä ko tommottii jauhat. Mä sossuna tiedän et toi on meittin metodi joten äläs yritä matkia.
Älä viitsi persuilla.
- Anonyymi00049UUSI
Häpeis edes,mutta eipä taida osata kun on kokoomuslainen
- Anonyymi00098UUSI
Häpeekö persujen Vallin ?
- Anonyymi00052UUSI
Ihmettelen että tuollaisesta siipeilystä on voitu tehdä laillista. Sen peruspäivärahan olisin voinut ymmärtää, mutta että rikkaalle pitää tonnikaupalla lapioida rahaa samalla kun monet miettii onko lääkkeisiin enää varaa.
- Anonyymi00053UUSI
Olisi hyvä mennä uudelleenkoulutukseen kun ei ole saanut töitä. Esim. apuhoitsjsksi jos vain hyväksytään koulutukseen.
- Anonyymi00054UUSI
Ei muuta kuin kuntouttavaan työtoimintaa
- Anonyymi00056UUSI
OIKEA ROISTO
- Anonyymi00061UUSI
Asuu Oulussa.
- Anonyymi00064UUSI
Kehtaako kokoomus Linden kulkea julkisilla paikoilla?
- Anonyymi00075UUSI
Moni varmaan sylkee päälle.
- Anonyymi00078UUSI
Onneksi ei tarvitse kulkea köyhien julkisilla vehkeillä.
kiäh kiäh.. - Anonyymi00099UUSI
Anonyymi00075 kirjoitti:
Moni varmaan sylkee päälle.
Korkeintaan sivistymättömmät persut.
- Anonyymi00065UUSI
Moraaliton Linden.
- Anonyymi00100UUSI
Moraaliton persu Vallin.
- Anonyymi00067UUSI
Rahanahne siipeilijä.
- Anonyymi00076UUSI
Kunnon kokoomusloinen.
- Anonyymi00077UUSI
Muistan opiskeluajoilta, kun silloiset kokoomusnuoret olivat aina narisemassa sosiaaliturvasta, ja ylipäättän että semmoista maksettiin. Ihanne oli joku soppatykkiyhteiskunta.
- Anonyymi00079UUSI
Loistava esimerkki kuinka kansanedustajille ja ministereille on puolueista riippumatta tärkeintä hoitaa omat edut tappiin.
Onko sitten ihmekkään miten kurjaksi lopulta yhteiskunta muuttuu kun tämmöisiä erikoisetuja ja palkkioiden "kuoppakorotuksia"nämä vaaleissa ihan muuta lupaavat saattavat itsellensä voimaan : ((
Eikö näiden ansaitsemattomien erikoisetujen nauttijat näe itse mitään ristiriitaa, niin ilmeisesti ei, koska maan tapa on ollut "hyvä veli ja sisko "systeemi, minkä sisällä poliittiset virkanimitykset ja etujen jako toimii sutjakkaasti.
Timo Soinikin, joka ennen loikkausta ja siniseksi muuttumista itse puhua pälpätti hyvä veli ja sisko systeemistä, hiljeni kertalaakista kun pääsi mukaville sopeutusraha päiville köllimään .
Petos elää ja voi hyvin ja me tavalliset veronmaksajat kustannamme nämäkin edut ilman minkään sortin veto oikeutta, koska vaalit ei näitä ole muuttaneet ennenkään juuri lainkaan :( - Anonyymi00080UUSI
Yhteiskuntaa syödään ja kalvetaan sisältäpäin rottien tapaan .
- Anonyymi00081UUSI
Miten tällainen paskaloisiminen on mahdollista?
- Anonyymi00082UUSI
Katsoppas, sillä viisiin kun me tavalliset pöljät mahdollistamme kaiken tuon : (
Valitsemme vääriä ihmisiä pilvin pimein vuosikymmenestä toiseen ja mitään takuutahan näillä valinnoilla ei ole ; )
Nytkin tiedetään jo ennakkoon, että valemedioiden kuten Yle ja HS manipulaatio tuottaa demarivetoisen hallituksen, mutta onko monikaan miettinyt kuinka nämä demaripelletkin osaa vedättää?
Itse kun olen jo vahempi, niin muistini pelaa ja yltää kevyesti Paasio vanhemman ja Sorsan SDP aikoihin asti.
1980-luvun lopun lama vyöryi päälle kokoomus / demarien hallitusvastuun myötä !
- Anonyymi00083UUSI
Putki poikki ja juoppohuora 9e kuntouttavaan
- Anonyymi00084UUSI
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä. Tämä maa tosiaan tarvitsee suoraa demokratiaa.
- Anonyymi00085UUSI
Puhumattakaan tämä Naima Rahman,sdp,joka tienaa maanpetturuudella miljoonia veronmaksajien rahoilla
- Anonyymi00101UUSI
Mitä persu horisee.
- Anonyymi00086UUSI
Jumalauta nämä meidän "oikeistolaiset" ovat pelkkiä sosialisteja. Kommareita koko maa täynnä.
- Anonyymi00088UUSI
Näin se on ollut jo pitkään. Oleellisin jäi tekemättä 108 v sitten. Näiden vekkuleiden määrä Arkadianmäella voitaisiin huoletta rajata viiteen kymmeneen.
- Anonyymi00102UUSI
Anonyymi00088 kirjoitti:
Näin se on ollut jo pitkään. Oleellisin jäi tekemättä 108 v sitten. Näiden vekkuleiden määrä Arkadianmäella voitaisiin huoletta rajata viiteen kymmeneen.
Ja persujen nollaan.
- Anonyymi00089UUSI
Vaikeaa se tietysti onkin pudota vallan huipulta tavallisen rahvaan sekaan.
Kuvitelkaa, Köpsi on terveydenhoitaja, ja sitten pitäisi aina aamuisn mennä niiten tavan hoitsujen sakkiin. - Anonyymi00103UUSI
705 665€ maksettu Suville sopeutumis rahaa. Oletko jo sopeutunut?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724164Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963587Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363309- 512830
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182309- 402248
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222042- 201554
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121500Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321486