minäpä haluaisin koko mailin näkyviin kun luen sitä... olenko nyt vähän tipahtanut kärryiltä koska en saa sitä näkyviin kuin ruudun alareunassa ja pitää lukea muutama rivi kerrallaan ja skrollata koko ajan...???
koko maili näkyviin!!!
5
368
Vastaukset
- rasti pois
kohdasta: Esikatsele postia päänäkymässä ja sitten tallenna muutos
- postia
aukeaa silloin erilliseen ikkunaan
postia kirjoitti:
aukeaa silloin erilliseen ikkunaan
luin ohjeista tämän ja näin tein ja vielä kerran sitten ohjeesi mukaan, mutta.... ei kun ei... ei aukea kuin nämä pari riviä alhaalla.. mutta kiitos kuitenkin...
juulia43 kirjoitti:
luin ohjeista tämän ja näin tein ja vielä kerran sitten ohjeesi mukaan, mutta.... ei kun ei... ei aukea kuin nämä pari riviä alhaalla.. mutta kiitos kuitenkin...
pitää painaa tulosta näkymä-kohtaa... kun ei tullut mieleenkään koska minulla ei ole tulostintakaan...:))) mutta monen mutkan kautta pääsinpä vanhoilla silmilläni lukemaan hiemaan kookkaampaa sivua...:))
- sama
juulia43 kirjoitti:
pitää painaa tulosta näkymä-kohtaa... kun ei tullut mieleenkään koska minulla ei ole tulostintakaan...:))) mutta monen mutkan kautta pääsinpä vanhoilla silmilläni lukemaan hiemaan kookkaampaa sivua...:))
se jostain syystä heti toiminut, avasi postin aina vaan siihen alas, mutta sitkeästi tallensin sen ilman sitä rastia niin johan alkoi toimimaan.
Mutta hyvä että löysit ratkaisun. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245171Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1814915"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste693359Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072956Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242272Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2361712- 991259
Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.771251Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.74960Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.96907