Puhutas kerranki assijjaa. Mist kunnasta saa helpoite ja enite hamerahhaa? helsinkist o saanu enne hyvi, mut kuuli, ettei ennää saissijkkaa. Mitä mieltä oote kaaleet?
Juhlahammeet5
8
426
Vastaukset
- Anonyymi00002
EI HAME-RAHAA TARVITA, EI SITÄ OLE ENNENKÄÄN SAATU JA SILTI ON KUNNON KAMPPEISSA KULETTU. ANTAKAA MIELUMMIN ROMANEILLE MAHDOLLISUUS TYÖLLISTYÄ IHAN KÄYTÄNNÖN TASOLLA, EIKÄ VAAN LUPAUKSISSA, JOTKA EI NÄYTÄ KOSKAAN TOTEUTUVAN. ITSE OLEN KAUPPATIETEIDEN MAISTERI, MUTTA ROMANINA EN OLE VAAN TÖITÄ SAANNUT. 15 VUOTTA TYTTÖMÄNÄ, MIETTIKÄÄ EN OLE PÄÄSSYT MIHINKÄÄN EDES HARJOITELEMAAN, JA SYY MITÄ TODENNÄKÖISEMMIN ON SYNTYPERÄNI. HITSI MIHINHÄN MAAHAN VOISIN PÄÄSTÄ PAKOLAISEKSI, VEDOTEN SIIHEN, ETTÄ SUOMI RIKKOO AINAKIN MINUN KOHDALLANI IHMISOIKEUKSIA, ESTÄMÄLLÄ MINULTA TYÖNTEON. JA ELÄMÄSTÄ IHMISARVOISTA ELÄMÄÄ. SEN SIJAAN VOISITTE LOPETTAA VERORAHOILLA TUETUT ROMANIKIELEN ALKEISKURSSIT, JOISTA HYÖTYY VAAN JA AINOASTAAN ROMANIKILEN OPETTAJAT PALKAN MUODOSSA. SILLÄ JOKAINEN LAPSI OPPII KOTONAAN ROMANIKIELEN, EIKÄ ROMANIKLEN OPETUS AUTA MEITÄ ROMANEITA MILLÄÄN TAVALLA INTEGROTUMAAN.
- Anonyymi00005
"KAUPPATIETEIDEN MAISTERI" ON TODENNÄKÖISESTI JÄÄNYT ILMAN TÖITÄ, KOSKA HÄN EI OSAA KIRJOITTAA. HÄN ON OLLUT 15 VUOTTA "TYTTÖMÄNÄ" EIKÄ HÄN OLE PÄÄSSYT EDES "HARJOITELEMAAN". JNE😂
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
"KAUPPATIETEIDEN MAISTERI" ON TODENNÄKÖISESTI JÄÄNYT ILMAN TÖITÄ, KOSKA HÄN EI OSAA KIRJOITTAA. HÄN ON OLLUT 15 VUOTTA "TYTTÖMÄNÄ" EIKÄ HÄN OLE PÄÄSSYT EDES "HARJOITELEMAAN". JNE😂
Olet oikeassa: noilla eväillä ei olla edes merkonomin papereita saatu. Sinänsä kirjoitus on asiaa: hameraha on tarpeeton ja todistettavasti romanin on erittäin vaikea saada harjoittelu/työpaikkaa.
- Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olet oikeassa: noilla eväillä ei olla edes merkonomin papereita saatu. Sinänsä kirjoitus on asiaa: hameraha on tarpeeton ja todistettavasti romanin on erittäin vaikea saada harjoittelu/työpaikkaa.
Samaa mieltä, ei tarvita hamerahaa, eikä myöskään Romanikielen alkeiskursseja joita Hedmannien sisarusparvi on vetänyt 40 vuotta.
- Anonyymi00009
Mie sain vanhuksilta hamelouvvoa. Monet kiitokset lahjoittajille!
Raineri Rymättylästä - Anonyymi00011
Näin se siun hyvä toiminta palkitaan. Siehän oot ahkerasti kunnijoittanut vanhuksia. Syystäkin ovat siulle kiitollisia. Sie oot hieno ja esimerkillinen jeeno!
- Anonyymi00012
Raineri-serkkupa ei saanut röijylouvvoa ! Ihan oikein mokomalle tinalolle ajasaavolle!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee743180Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."362030Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1661773Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2921308Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki301198Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin911160- 1001086
Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201074En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711070- 26991