Tyhmä ihminen polttaa puuta niin että koko katu on harmaana savusta ja käry tunkeutuu toisten asuntoihin sisälle saakka.
Savuttava naapuruston talo
25
284
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitäs asut harakanpesässä.
- Anonyymi00002
No ikkunatko sulla on auki kun savu tulee sisään? Kyllä on pienet murheet elämässä…
- Anonyymi00019UUSI
Oletko kuullut koneellisesta ilmastoinnista? Se on ollut käytössä jo useita vuosikymmeniä kaikissa rakennuksissa.
- Anonyymi00003
Polttaa niin kauan kun on laillista.
Et sinäkään mene naapurilta kysymään mitä saa tehdä?????? - Anonyymi00004
Saahan se polttaa ei sulle kuulu..
- Anonyymi00020UUSI
Ihan mitä vaan ei saa polttaa.
- Anonyymi00005
mene sanomaan äläkä täällä ulise mamelo
- Anonyymi00006
Painu aloittaja pohjoinavalle igluun asumaan,anna rehellisten ihmisten asua rauhassa.
- Anonyymi00007
Harva talo kun savut sisälle tulee , sammaletta rakoihin
- Anonyymi00010
Täällä kaupungissa asutaan kivitaloissa, maalaistollukka
- Anonyymi00008
Kyllä pitäs voida tuulettaakin asuntoa.vaan jos joku käryttää 10 tuntia putkeen niin mahdotonta.savuttajat vois itse muuttaa korpeen pilaamasta ilmaa.
- Anonyymi00009
Jospa muutat sinne itse. Ei muiden tarvitse muuttaa yhden ihmisen takia. Ei häiritse naapurit
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jospa muutat sinne itse. Ei muiden tarvitse muuttaa yhden ihmisen takia. Ei häiritse naapurit
Oikein sanottu
- Anonyymi00012UUSI
Joo ja savuttajat sanoo että kaikki palaa.olen kuullut että maaliset panelit, lavat,yms seka paskat.
- Anonyymi00013UUSI
Kyllä se valtava paksu savun määrä kertoo että henkilö ei osaa polttaa puuta oikein ja oikeanlaista.
Se on suuri murhe koska vaikuttaa asuinviihtyvyyteen ja terveyteen!- Anonyymi00014UUSI
Kyllä, siinä on monella oppimista, se taito ei periydy.
- Anonyymi00015UUSI
On se kauheeta. Täällä itkemällä aina kaikki asiat korjaantuu.
- Anonyymi00016UUSI
Minä oopn aina jäteöljyt polttanu saunan kiukaassa siitä lähtee ärpäkät hajut ja savut.Eipä oo jäteöljyt luontoa saastuttamassa.
- Anonyymi00017UUSI
PAH-yhdisteitä tulee keuhkoihin ja syöpää aiheuttaa. Pakokaasut ja savukaasut.
- Anonyymi00018UUSI
Kun puu palaa hyvin ja puhtaasti, niin silloin se ei savua ja käryä juurikaan.
Jos poltetaan roskaa ja paperia kaikkea sekaisin, niin taatusti savuaa ja käryää. - Anonyymi00021UUSI
Ei kai kukaan enää polta puita, pakkaset meni jo? Säästellään pinoa ensi talveen.
- Anonyymi00022UUSI
Onko meillä sama pino ja yhteinen savu ?
- Anonyymi00023UUSI
Maalla on mukavaa korvessa vielä kurjaa
- Anonyymi00024UUSI
savukaasu tunkeutuu ja on kuolettavaa
- Anonyymi00025UUSI
Kohta voepi savut olla pienin murhe näyttää tuo maailman meno siltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2655293- 644287
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204281- 513670
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363667Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest443520Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv352817Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202616- 232586
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo692435