Pitääkö se kolehti kerätä latu koneelle, 27.2 ajettu yksi ura, hiihtoloma viikko vielä......
Latujen hoito
26
2177
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja kelekkareitit on kans TOTELLA huonossa kunnossa!!!
- Anonyymi00002
Niitä ei kannata siis ylläpitää, jos ei oo kelkkailijoita,
- Anonyymi00003
Pitäskö kelkkareitille saada suksi urat🤔
- Anonyymi00004
Se on yksi jalakasten invalatu,
- Anonyymi00005
Meille maastopyöräilijöille täytyy saada kunnolliset reitit sinne maastoon ei niissä latu urissa pysty hyvin ajelemaan edes sähköpyörällä. Kyllä se suksi tekee itselleen oman uran ilman kalliitten koneitten käyttöäkin ja mitä useammin saman ladun hiihtää sen paremmaksi se vaan tulee. Nyt täytyisi toden teolla alkaa järkeistämään näitä ulkoilu alueitten hoitoa arvostuksen mukaan.
- Anonyymi00008
Itse en kutsuis maastopyöräilyksi jos tampattua latu-uraa käyt ajelemassa, mutta kukin tavallaan.
Missä te muut maastopyöräilijät ootte kesällä kun ei teitä tule koskaan missään reitillä/polulla/metässä vastaan? - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Itse en kutsuis maastopyöräilyksi jos tampattua latu-uraa käyt ajelemassa, mutta kukin tavallaan.
Missä te muut maastopyöräilijät ootte kesällä kun ei teitä tule koskaan missään reitillä/polulla/metässä vastaan?Minä menen ainakin Alpeille laskettelemaan, kun Suomessa ei kesän vuoksi voi talvipyöräillä sitä en sitten tiedä mitä toiset maastopyöräilijät tekee.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Missä te muut maastopyöräilijät ootte kesällä kun ei teitä tule koskaan missään reitillä/polulla/metässä vastaan?Talvisin joutuu hieman improvisoimaan maastopyörä harrastusta.
- Anonyymi00006
Rekkamiehen ura pitää saada hiihtoladuille, muuten ei pärjää kukaan.
- Anonyymi00007
Voiko todellakin pitää paikkaansa, että Hyrynsalmella ei ole curling-hallia? Vai pidetäänkö sitä vain piilossa paikallisten tarpeisiin? Pöyristyttävää joka tapauksessa.
- Anonyymi00010
Onhan täällä olisi ajanmittaan tarvetta tiloja curlingiakin varten ja voisihan Padeliakin varten rakentaa kokonaan uuden hallin tilan puutteestahan se ei olisi kiinni.
- Anonyymi00012
Minulle riittää kun on hyväks tampattu latunen siinä voi jo koiriin kanssa kulukie eikä koiriin tarvihe mennä umpihankeen takemään tarpeitaan on paljon helepompi kulukie konneilla tehtyvä kulukuteitä.
- Anonyymi00013
Vaisuus, vai tulevaisuus:
https://youtu.be/yNxpCi3AFuM?si=S0dyNaj8ZZGx4G71 - Anonyymi00014
Kävin hiihtämässä tuolla latukoneella tehdyllä ladulla, oli nuo ylämäet nii raskaita nousta ja alamäet nii liukkaita että pakkohan ne oli hiekottaa että ei säre itseensä, nyt pääsee hyvin mäet ylös ja alamäet hitaasti alas, vot.
- Anonyymi00015
Se on turvallisuus ennen kaikkea.
- Anonyymi00016
Hyryllä ei tarvitse latuja,kun ei ole hiihtäjiä!
- Anonyymi00023UUSI
Onpahan! Perässähiihtäjiä kylä täynnä!
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Onpahan! Perässähiihtäjiä kylä täynnä!
Elähän nyt, pitäähän sen silloin jonkun hiihtää edelläkin.
- Anonyymi00017
Heijaa ja elämän uraa, sukat kuin peltiä housuissa kuraa
- Anonyymi00018
Joo senjorin riippamunat ja rörppätissiset jolkuttelloo ladulla.
- Anonyymi00020
Kelekkareitit saatava kuntoon perkeles!!!!!
- Anonyymi00021
Ladut loistavassa kunnossa, pitkää lenkkiä hiihtänyt, ei todellakaan moittimista. Maastopyöräilijät ei kuulu ladulle, ja eiköhän noita hiljaisempia tienpätkiä löydy mihin voi mennä ajaa. Kesällä sitten sinne maastoon.
- Anonyymi00022UUSI
Liikaa oli hiekkaa alamäissä, ylämäissä sopivasti.
- Anonyymi00027UUSI
Hyvin sopii maastopyöräilijät ladulle. En itse pyöräile, mutta hiihdän paljon. Haittaahan se pyöräily sen verran että tympii kun meneevät ohi ja en pysy perässä. Laturauha tavallaan häviää. Ei ne latua ole särkeneet kuitenkaan.
- Anonyymi00024UUSI
Kaikki kulkijat Hyrskän laduille sopii. Minua ei hiihtäjänä haittaa maastopyöräilijät ladulla. Kohteliaasti ne ajaa siellä eikä uria ole polkeneet. Enemmän nuo koiran ulkoiluttajat haittaa, kun pitkällä narulla koira annetaan olla. Eivät ehdi ottaa kiinni koiraa kun hiihtäjä lähestyy.
- Anonyymi00025UUSI
Entäpä itsensäpaljastajat, onko niistä miten paljon häiriötä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse163850SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2323776Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1323416Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky723394Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit222277Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv341813Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575501666- 371600
- 321491
- 921433