Tanssilavat aukeavat ja toki kaikki muutkin tanssipaikat...ovat jo auki.
Muista myös ja yritä noudattaa videon "kultaiset liikennesäännöt" missä sitten tanssitkin.
https://www.youtube.com/watch?v=wVpO9TB5oQY
Kesä tulee. Muista "Tanssietiketti"
7
273
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tango
Kemiat 👄
https://youtu.be/CqodtulauR0?si=EiZkJhUEfQ1dns--- Anonyymi00003
Kyllä suomitango on meille monille se oikea tango. Voi kyllä hyvin jättää tuon eurooppalaisen tangon ja argentiinalaisen tangon reiluun sivuosaan.
Nyt kaikki treenaamaan suomitangoa!
- Anonyymi00002
Tanssilavat ovat olleet auki koko talven. Toukokuussa aukeavat kesälavat.
- Anonyymi00004
Tanssietikettiä lukemaan nämä kädenalittajat ja esiintyjät
Te teputatte paikallanne niin että normaali virtaus loppuu lavoilla.
Pitää liikkua virran mukana, ei teputtaa paikallaan- Anonyymi00005
Pahinta on kun ja jos "teputtavat" tanssialueen laidoilla.
Nämä eivät paljon tanssietiketistä välitä, eivätkä muista tanssijoista.
Teputtakaa muualla kuin laidoilla ts. ulkokehällä.
- Anonyymi00006
Kevät saa, minä en.
:( - Anonyymi00007
Yksinkertaisilla on yksinkertaiset tanssit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861484
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121365Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras341148- 271065
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne117913Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46898- 18846
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65797YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..76695- 40687