Seksiä rahasta

Anonyymi-ap

Olen tavallinen 43-vuotias perheenäiti. Jopa kiltti sellainen. Ei ole ollut mitään avioliiton ulkopuolisia suhteita eikä ole edes tapana bilettää. Mitä nyt joskus kavereiden kanssa voidaan tanssimassa käydä.

Olin työreissulla/koulutuksessa ja samassa tilaisuudessa oli mies jonka kanssa tuli juteltua niitä ja näitä. Toisena iltana kun porukalla käytiin syömässä ja lasilliset ottamassa tämä mies kysyi kun hetken oltiin kahdestaan, että olenko koskaan antanut maksusta. Vähän hämmennyin kysymyksestä ja vastasin, että en tietenkään.. Mies sanoi, että olisinko valmis antamaan ja mistä summasta. Naurahdin vaan hänelle ja asia jäi siltä illata. Illalla hotellissa kyllä asia kävi mielessä ja yllätyksekseni se myös kiihotti minua. Ajatus, että minulle maksettaisiin seksistä alkoikin tuntua kiihottavalta.

Seuraavan koulutuspäivän päätteeksi tämä mies tuli taas juttelemaan ja kysyi olenko miettinyt asiaa. Menin aivan punaiseksi naamasta ja sanoin että onhan se mielessä käynyt. Mies kysyi, paljonko? Johon heitin 300 euroa, koska en uskonut kenenkään sellaista summaa maksavan. Mies sanoi, että asia selvä. Illalla hänen huoneessaan jos kiinnostaa..

Ajatus kiihotti edelleen minua ja niinpä kävin vielä ostoksilla hakemassa vähän seksikkäämpää alusvaatetta ja jännityksestä varisten menin Illalla tuon miehen hotellihuoneeseen. Mies vastasi, että arvasi minun tulevan. Hän laittoi 300 euroa seteleinä rintaliiveihini ja alkoi suudella minua..

Etenimme aika nopeasti rakasteliuun. Sain illan aikana sekä takaapäin, että edestä. Tunsin olevani todellinen lutka tuon illan mutta kontrasti normaaliminään oli suuri ja sekin aiheutti kiihotusta. 300 euroa ja useamman orgasmin rikkaampana palasin omaan hotellihuoneeseen.

Löysin itsestäni täysin uuden puolen. En minä tätä varmasti tule ainakaan usein jatkamaan mutta kokemuksena itselleni todella kiihottava.

Ansku

21

5761

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Oletko uudelleen antnut vieraalle kiinnostais saada kaltaistasi naista rakastella ja nuolla 58 v mies

• Anonyymi00003

Trololoo ääliöt

• Anonyymi00004

Kyllä rahasta voi hoitaa jalkoväliä.Parit,naiset,miehet.
      Tilaavat monenlaista Markku hoitaa palvelua.Auton kuljettajaa puettuna taksi asuun.Naiset tyttöilijää mökille,piiaksi,orjaksi,saunan lämmittäjäksi ja talommieheksi puettuna. M58

• Anonyymi00005
    • Anonyymi00006

Jestas Suomi vajoa niin alas kuin voi

• Anonyymi00013

Mites alas se voi on vajonnut.

• Anonyymi00008

Tunnen useampia aivan "tavallisia" naisia jotka harrastuksekseen myy rahasta ja tienaa pikku sivuguloa sillö ja nimenomaa tuo koukuttava tunne on aina päällimmäisenä, että kun se raha pistetään pöytään, tulee sellainen lutkamainen olo. Ei siinä minusta mitään väärää ole. Ja miksei ottaa siitä rahaa jos sitä kerran tarjotaan. Itse en ole koskaan pillusta maksanut mutta miksri jos tilanne olisi tuollainen ja molemmilla kivaa. Joskus pientä sponsoria antanut yhdelle naiselle mutta ihan muista syistä. Onhan se kotonakin yhdenlaista sponsoria.

• Anonyymi00015

Juu annan ennemmin seksiä rahasta, kuin ilmaiseksi.

• Anonyymi00016

Tapaamiset seksin merkeissä rahaa vastaan, on minusta ihan ok juttu.
      Myös perheenäiti. 34v

• Anonyymi00017

Siispä missä ja milloin?

• Anonyymi00018

Mistäpäin olet? Kiinnostaa.
        M62

• Anonyymi00019

Haluisin nuolla sinua. Ei välttämättä muuta.Mistä päin oot. Mies 60v.

• Anonyymi00020

Tottahan se monia kiihottaa. Mutta moniko on ajatellut, että melkeinpä kaikki avioseksikin on oikeastaan ihan yhtä vastikkeellista? Monesti jopa paljon kalliimpaa.

• Anonyymi00021

Haluan myös vastikkeellistä seksiä 40-60 v kiva kroppaisen naisen kanssa .

• Anonyymi00022

Minua jäi kauaksi aikaa vaivaamaan eräs sähkömies. Asennutin autotalliin lisää pistorasioita. Työn valmistuttua kysyin tietenkin paljonko tämä maksaa. Sähkäri sanoi ettei oikein näin vähäisestä hommasta oikein voi veloittaa, jotakin muuta voisi tehdä. Jatkoi että hoidetaanko heti alta pois. Kiihotun kysymyksestä, en voinut vastustaa.

• Anonyymi00023

Näinpäin. Oltiin Sussun kanssa automatkalla rupesi panettamaan, Sussu sanoi kuukautiset pyllyyn en anna nyt panna. Ajoimme levikkeelle Sussu rupesi hyväilemään mulkkua, melkein samassa tuli auto pojat huomasi mitä tapahtuu. Kysyvät saako he panna Sussu sanoi ei minua tuota piilo homoa 200 laaki saa ihan oikeasti nussia. Pojat sanoi ok, protestoin ei sitä ole ennen nussittu, Sussu sanoi nytpä nussitaan koko tonnin edestä. 3 kaveria alkoi runka mulkujaan yksi oli mahiton 2 muuta ns. normi mulkkuja. Sussu määräsi perse pystyssä konepellin päälle, hei nyt tonni tai kotia kohti kollit. Sussu pisti rahat ritskoihin. Hevosen kyrpä viimmesenä, ettei homo halkea heti aluksi.

Kun olin mahallani Sussu laittoi auton käyntiin v 12 murisi auto tärisi ja oli kiihottavaa maata kun mulkku painui perseesenn ja poika nussi persettäni juurtajaksaen, kiimoissaan laukesi syvälle suoleen, vuorostaan toisen oli upota liukkaaseen perseeseen, kovaa nussien perseeseen laukesi toisen kerran sisääni, ähkin kiimoissani kun perseestä valui spermaa tämä tuntui yllättävän hyvälle, tässä välissä Sussu hyväili palleja ja mulkkua, sanoi joku ottaa kohta sulta suihin. 3 isoin kyrpä oli valmiina uppoamaan perseeseeni kaveri painoi voimalla sisään älähin kun tuntui isolta ja samalla hyvältä, Sussu sanoi saatana tuohan tykkää tuosta heh ei tarvitse loma jälkeen töihin nyt onkin meillä pankki tässä hah hah haa.

Kyrpä myörysi persessä villisti, limat lotisi, samassa rekka ajoi parkkiin torveaan soitti ikkunasta kysyi onko muille tarjolle Suterööri hihkaisi ei tänään tämä huoraliike avattu vasta tänään, kuski sanoi voin vaikka imeä huoran kuivaksi, jee sanoi Sussu 200 saat imeä, selvä sanoi kuski, samassa iso kyrpä laukesi sisääni poika örisi parempi kuin muijan pillu...perse valuvana makasin selälläni konepellillä, kuski rupesi imemään ja ihmetteli etten ollut vielä lauennut, kuski kysyi saako ratsastaa mulkulla, Sussu sanoi siitä vaan 300 sadalla saa huoripukin mulkkua, kuski riisui huosunsa ja kiipesi konepellille upottaen mulkkuni perseeseensä, pojat vatkasivat lauenneita mulkkujaan, kuski rupesi örisemään ja laukesi, samalla minä laukesin kuskin perseeseen ja kuskin mulkusta lensi spermat ulos. Pojat tunki 2 kerran lauenneet mulkut housuihin ja kiittivät ja lähtivät. Sussu sanoi kuvasin muuten tätä sessiota, hei ottakaa yhteyttä joskus.

Samoin kuski maksoi ja kiitti antoi numeronsa ja sanoi soitellaan. Sussu otti paidan päältään sanoi puhdistetaan vähän persettäsi, ei kai ollut liian ilkeää, sanoi rakastan sinua, minä voin ajaa eihän tästä yöpaikkaan pitkä matka ole. Sanoin minä kanssa rakastan sinua kiimanaiseni, empä olisi sinusta uskonut tämmöistä seurakunta sisar, kimainen maanpäällinen elämämme on jatkunut pitkään......ahh uhh

• Anonyymi00024

Olen monesti ajatellut ehdottaa taksinkuskille, että voinko maksaa luonnossa.
      Mutta en ole vielä uskaltanut sellaista ehdottaa, en tiedä miten sen ottaisi puheeksi, en voi vaan yhtäkkiä sellaista käydä sanomaan, pitäisi keksiä joku muu keino, miten voisin sitä vihjailla, että luonnossa maksu olisi kiva.

• Anonyymi00025

Mistäpäin olet .täällä ois taksi mies joka voisi suostua.. Lyhyt hame päälle ja annat nousta sen ..otat pikkuhousut pois ennen taksiin menoa..

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      168
      3805
    2. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      27
      3120
    3. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      229
      2652
    4. Kesäaika on normaaliaika...

...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul
      Maailman menoa
      247
      2207
    5. Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa

taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta
      Maailman menoa
      76
      1923
    6. Ähtärin päättäjät

Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b
      Ähtäri
      53
      1347
    7. Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?

Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva
      Ähtäri
      27
      1311
    8. Tulen hulluksi hänestä

Hän on vanha ja varattu. Mutta olen ihan hulluna häneen. Haluan hänet omakseni. Haluan olla hänen kanssaan ajasta ikuisu
      Ikävä
      70
      1198
    9. Ensimmäinen kuukausi palkatatta

Siis ei jumankauta näitä kokoomuksen ehdoituksia. Nytkin joku Otto Meri ehdoittaa, että ensimmäinen kuukausi pitäisi ty
      Kansallinen Kokoomus
      94
      1035
    10. Miltä tuntuu kun

On asioita joita ei rahalla voi ostaa?
      Ikävä
      109
      919
    Aihe