Se asettaa Vihan ajan normit , asetukset ja päivämäärät. Sitä kuuntelee niin valtiojohto kuin terveydenhoitokin.
Se on johtanut Suomen harhaan, Helluntailiike on lopun ajan eksytys ja antikristus. Sen juuret ovat Saatanan palveluksessa.
Helluntailiike johtaa Suomea
30
284
Vastaukset
- Anonyymi00002
Se ulottuu Israeliin myös, se on taustavaikuttaja uudessa Maailmanjärjestyksessä.
- Anonyymi00003
Helluntailaisuus on USA:n luciferistien eli free masonin (vapaamuurarit) ja Ku klux klanin (+ CIA, Pentagon = pentagrammi...) lumeuskonnollinen luomus jonka, taikauskon, avulla ihmisiä on jo yli sata vuotta eri Raamatun sanan ja profetioiden väärinkäytön ja luotujen keksittyjen pelkotilojen avulla johdettu harhaan.
- Anonyymi00024
Mikä saa tuolla tavalla kirjoittamaan aloituksessa valheita Jeesuksen opetuslapsista.
Todellisuudessa Helluntailaisuus peustuu aatteena Jumalan Sanan tutkimiseen ja syenevään tuntemiseen käytännön elämässä.
Lumumpalaiset vetää seurasirkustaan HELL alueella Isossa Kirjassa Keuruulla. 🎪🎪🤡
Rahalla saa ja asuntoautolla pääsee...💶🚐🎪- Anonyymi00004
Suomen hallitus kuuntelee uskon asioissa Helluntalaisuutta, joka on karkea virhe. Sen kuunteleminen on johtanut hallituksen harhaan, Helluntalaisuus on antikristus. S e on osa uutta maailmanjärjestystä.
- Anonyymi00005
Antikristus ottaa maailman hallintaan. 666
- Anonyymi00006
Helluntailiike ja SRK-lestadiolaisuus ovat tiensä päässä. He ovat siinä porukassa, jotka vainoavat Jumalan Poikaa ja antoivat hänelle myrkkypiikin.
Karoliina- Anonyymi00007
Samaan sakkiin voi laittaa kaikki muutkin.
Joskin Jeesus vietiin ristille juutalaisten toimesta kun ei toiiminut heidän lakiensa mukaan ja se juttu määrittelee maailman tilaa kaikista eniten. - Anonyymi00008
Lääke ottamatta?
Onko sairautesi perittyä? - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Lääke ottamatta?
Onko sairautesi perittyä?Karo
- Anonyymi00010
Jokainen oikeassaoleva uskonto on aivan samaa sakkaa. Te olette oksia samasta viinipuusta ja tappelette toisianne vastaan. On usko toivo ja rakkaus. Mikä on niistä suurin? Uskoko🤷♀️
- Anonyymi00011
Jos teissä ei ole rakkautta.. mitä raamattu siitä sanoo? 🤷♀️
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jos teissä ei ole rakkautta.. mitä raamattu siitä sanoo? 🤷♀️
Te arvostelette, vihaatte,soditte ja oikeassaolette. Mutta teiltä puuttuu jotain. Te ette rakasta. Syntyikö tämäkin aloitus rakkaudesta,vaiko vihasta,egosta ja oikeassaolemisesta ja ennenkaikkea pelosta? Mitä te pelkäätte, sillä selvästi te pelkäätte..🤷♀️
- Anonyymi00025
Uskonto ja usko ovat eri asioita.
- Anonyymi00013
Oletteko terveitä Jumalassa, missä on Jumalan rauha. Onko se rajattu sisäpiirijuttu. Missäkohtaa raamatussa sanotaan että ainoastaan lestadiolaiset pääsee taivaaseen, tahi ainoastaan helluntalaiset. Ettekö te osaa lukea? 🤷♀️
- Anonyymi00015
Tiedätkö mikä on ainoa sana, jossa etelänvetelä osaa laitta h-kirjaimen oikeaan kohtaan?
- Anonyymi00016
Maailmassa soditaan. On muslimit,kristityt ja juutalaiset. Mutta mitä tekee kristityt? Sotivat samoin raamatunlausein itse itseänsä vastaan.jo on kaiken huippu. 🤷♀️
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tiedätkö mikä on ainoa sana, jossa etelänvetelä osaa laitta h-kirjaimen oikeaan kohtaan?
Kumpusiko tämä viesti Jumalan ja lähimmäisen rakkaudesta? Jos ei niin mistäkö?🤷♀️
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Maailmassa soditaan. On muslimit,kristityt ja juutalaiset. Mutta mitä tekee kristityt? Sotivat samoin raamatunlausein itse itseänsä vastaan.jo on kaiken huippu. 🤷♀️
Kuulepha tythöloihne. Meth lesthataathiolaishet emme raamathtuitha tarvita. Sanoo tornionjokilaakson tyttö, joka on naithu vitheehseen.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kuulepha tythöloihne. Meth lesthataathiolaishet emme raamathtuitha tarvita. Sanoo tornionjokilaakson tyttö, joka on naithu vitheehseen.
Kyllä te tarvitsette,sillä teissä ei näytä asuvan Jumalan Rakkaus. Juurikin siksi tarvitsette.🤷♀️
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kyllä te tarvitsette,sillä teissä ei näytä asuvan Jumalan Rakkaus. Juurikin siksi tarvitsette.🤷♀️
Siis tarvitsette raamatunlauseita pönkittämää väärää oikeassaolemistanne. Irrotatte lauseita asiayhteyksistä ja siirtelette niitä mieleiseksenne. Unohdatte oleellisen ja tärkeimmän. JUMALAN RAUHAN. Jumalan äärettömän ja kaiken kattavan rakkauden.🤷♀️
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kumpusiko tämä viesti Jumalan ja lähimmäisen rakkaudesta? Jos ei niin mistäkö?🤷♀️
Nimenomhan rakhauvestha saarhaäithin!
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Siis tarvitsette raamatunlauseita pönkittämää väärää oikeassaolemistanne. Irrotatte lauseita asiayhteyksistä ja siirtelette niitä mieleiseksenne. Unohdatte oleellisen ja tärkeimmän. JUMALAN RAUHAN. Jumalan äärettömän ja kaiken kattavan rakkauden.🤷♀️
Jumalan rauha ei saa aikaan eripuraa,oikeassa olemista, eikä uskonsotia.🤷♀️
- Anonyymi00023
Aloitus on vihamielistä vääristelyä.
- Anonyymi00026
Siihen suuntaan. Hesburgerbörsillä vatsajumala täyteen ja sohvalle.
- Anonyymi00028
Valtiovalta sallii tällä hetkellä varastamisen ollen itse mukana. Vihan aika on kuitenkin päättynyt, nyt pitäisi purkaa väärät asetukset ja normit pois.
IKAROS-00 JR. - Anonyymi00029
Katolilainen, luterilainen ja helluntailainen kilpailivat siitä kuka pystyy kävelemään veden päällä. Ensin lähti katolilainen kokeilemaan ja upposi sitten oli luterilaisen vuoro ja hänkin upposi. Helluntailainen pystyi kävelemään veden päällä. Muut sitten kysyivät helluntailaiselta miten tämä onnistui kävelemään veden päällä johon hän vastasi. Tiesin rantakivien paikat.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483