Ksml mukaan Lunga Vitakin lopettaa keskustassa.
Keskusta hiljenee, palvelut kaikkoaa.
Parkkitalot karkoittavat asiakkaat?
Keskusta hiljenee
16
426
Vastaukset
- Anonyymi00001
Harvoin tuolla keskustassa tulee nykyään enää käytyä. Ehkä kerran vuoteen.
- Anonyymi00003
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi00002
Jännää ihanko totta
- Anonyymi00004
Onhan siellä päihteiden käyttäjät, ihanaa, eläväinen ja elinvoimainen keskusta...😀
- Anonyymi00006
Ja lauma eri maiden pakolaisia.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ja lauma eri maiden pakolaisia.
Ryöstämässä nuorilta takit päältä ja kengät jalasta....
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ryöstämässä nuorilta takit päältä ja kengät jalasta....
Liian jännää kääkk
- Anonyymi00005
Minustakin keskusta ilman Paavo Väyrystä hiipuu pois.
- Anonyymi00008
Kyllähän Paavo oli väriläiskä keskustassa, samoin toki Parkkulainenkin keskustassa.
- Anonyymi00009
Kepu on sammunut.
- Anonyymi00011
Minäkin sammun kossupullon jälkeen
- Anonyymi00012
Sdp on peukku pilvessä
- Anonyymi00013
Siellähän Ari ja Keijo vielä seisoskelee sokoksen kulmalla.
Kuulin, että Keskusta kirppiskin luultavasti lopettaa. No, aina voi tulla uusia yrityksiä tilalle.
Nykyään tuntuu olevansa sellainen trendi, että palvelut menevät kauppakeskuksiin ja varsinkin keskustan ulkopuolella oleviin isompiin kauppakeskuksiin niin kuin täällä Jyväskylässä esimerkiksi Seppään.- Anonyymi00014
Apilanlehti on haalistunut ja roikkuu jo vartta pitkin. Kaukana on ajat, jolloin kepu oli suomalaisten puolue.
- Anonyymi00015
Keskustapuolue on kommunistinen puolue nykyään, kuten Sdp,Vas,Vih.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051014
- 99871
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96767- 75652
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25475
- 43472
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460