Elämäni tärkein asia.

Anonyymi-ap

On asioita joita tulee ajateltua joka päivä, aivan jokainen päivä ja aina 24/7 kun ne on itselle tärkeitä asioita.

Kahta en vaihda kuuluu sinappiasiaan, mutta minun elämäni kaksi tärkeintä on tämä katski ja posso, tosin myös osakaslainani jonka maksan kun jaksan, tosin jaksamistilani on yhtä alhainen kuin testonikin.

Posso tarvitsisi Ulf Sundqvistille ja osakaslainalle omistetun ketjun jossa keskustellaan Ulf Sundqvistista ja yrittäjien osakaslainoista, ettei näitä tarvitsisi mainita jokaisessa matkailuketjussa.

Siellä kerrottaisiin vain rötösherroista, jotka nostavat automaateista ryökäleet lompakoihinsa massia kasapäin niin ettei mittari huomaa. Mutta tilisiirrot ne huomaa ja sanovat "Hahaa, nyt jäit kiinni osakaslainasta, senkin osamaksumiljonääri"

Siellä ketjussa esittäisin kaksi kysymystä:
-Montako kertaa joudun nostamaan maksimisumman 400 euroa suomalaiselta pankkiautomaatilta, jotta minulla on puolimiljoonaa euroa perstaskussa?

-Kuinka monena päivänä joudun käymään nostamassa rahaa saadakseni puolimiljoonaa käteistä, kun vuorokausi nostorajani on Nordeassa 1500 euroa vuorokaudessa?

Koska Posso ei osaa laskea, niin se on 1250 nostokertaa 333 päivänä peräkkäin, eli miltei vuosi pitää käydä automaatilla. En ole nostanut käteisen nostorajaa, sillä en ole pelannut käteisellä yli 20 vuoteen muuta kuin hiluilla.

Automaatista tulee 50 euron seteleitä, joten minulla olisi siis 333 päivän jälkeen 10 000 kpl
50 euron seteleitä salaisena osakaslainana takataskussa.

50 euron seteli painaa noin gramman, joten puolimiljoonaa painaa 10 kiloa. Housut tarvitsee jo vyön ja äiti joutuu ompelemaan isomman takataskun. Setelipino on paksuudeltaan metrin ja viisi milliä, joten taskun tulee olla huomattavan suuri.

Asiaan kiinnitettäisiin sadan prosentin varmuudella tullissa huomiota, joten mitäs jos pikkuhiljaa luovuttaisit siitä teoriasta että ATM- euroilla on talo rakennettu Thaimaahan "mittarin" pelossa?

Ne siirrot tapahtuu ihan tavallisilla tilisiirroilla ja suurten siirtojen yhteydessä joutuu ensin saamaan siirrolle luvan omasta pankista sekä sopimaan liitteineen asiasta vastaanottavan pankin kanssa jotta he tietävät mitä rahaa se on ja onko se jo verotettu enemmän kuin Thaimaassa olisi.

2010

4

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mikäs osamaksumiljonäärillä on taas hätänä, mistä minä tiedä sinun tavoistasi muuta kuin mitä olet itse täällä itsestäsi kertonut, kerroit nostaneesi ns. massisi osakaslainana jo vuosia, ja maksaneesi veroja kun jaksat, ja nekin yhteisöveroa.

Kerroin vain tämän julkisen yleisessä tiedossa olevan tapauksen josta tuli LEX-SUNDQVIST löytynee vielä oikeuskirjallisuudesta esimerkkina, ns. osakaslainasta... tosin Uffe käytti luotollista shekkitiliä, elinkustannuksiinsa, vuosien ajan, mutta tilanne on sama koska luotollinen shekkitili se on lainaa, saajalle, siihen ei päässyt mitenkään mittarikiinni, Uffekaan ei voinut nostaa palkkaa eikä pääomatuloa, koska mittari olisi vienyt ne heti velkojille.

• Anonyymi00003

Taas piti tehdä uusi yksinpuheluketju?

• Anonyymi00004

Sinulle ole hyvä, ruokintaa että muistat olevasi aivopesty lopuksi elämääsi tälle katskille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      22
      2738
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1832
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      67
      1729
    4. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      52
      1685
    5. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      119
      1653
    6. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1623
    7. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      70
      1429
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1235
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      1168
    10. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1127
    Aihe