Viime kesänä Suomessa Linuxin osuus työpöytäjärjestelmissä oli 23%. Nyt se on pudonnut järkyttävästi jo 7 prosenttiin! Aika karmiva romahdus! Onko suomalaiset vihdoinkin ymmärtäneet, ettei kannata työntää käsiään liinukspaskaan?
Suomalaiset kypsähtäneet Liinuks-ongelmiin?
15
486
Vastaukset
- Anonyymi00001
....minäkin muuten droppasin Mint/KDE Plasma sörsselin ja palasin takaisin Windowsiin. Windows 11 on todellakin hintansa arvoinen. Kiitos MS <3
- Anonyymi00002
Liinuks=Windows, sen sijaan Linuxien käyttöosuus on jotain 12 prosentin luokkaa eikä 7 prosenttia!! Joten aloittaja valehtelee!!
https://gs.statcounter.com/os-market-share/desktop/finland - Anonyymi00003
Todella suomalaisen keksintö paska linuks. Chrome os toimii ja päivittää parissa minuutissa.
- Anonyymi00004
Päivitä kalustosi muutamassa minuutissa ChromeOS Flexin avulla
Älä uusi laitekantaasi – elvytä sitä. Muunna olemassa olevat PC- ja Mac-tietokoneesi turvallisiksi, pilvipohjaisiksi päätepisteiksi. Ota käyttöön skaalautuvasti mistä tahansa ilman monimutkaisia IT-vaatimuksia. - 1000x parempi linussii - Anonyymi00008
Chrome osissa on myös linulks-ydin
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Chrome osissa on myös linulks-ydin
Mikä vitun linulks-ydin, sellaista kun ei ole muuta kuin wintoosassa!
Kaikissa kehittyneissä järjestelmissä on Linux-ydin! - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mikä vitun linulks-ydin, sellaista kun ei ole muuta kuin wintoosassa!
Kaikissa kehittyneissä järjestelmissä on Linux-ydin!Kyllä se on Linulks "Torvelo" Torvaldin kyhäämä kurttaus.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kyllä se on Linulks "Torvelo" Torvaldin kyhäämä kurttaus.
Se on salanimi - tarkoittaa Gatesia.
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kyllä se on Linulks "Torvelo" Torvaldin kyhäämä kurttaus.
Ainoa TORVELO jonka tiedän, olet sinä itse. Linus ei ole torvelo!! Eikä Linux ole kurttaus!!
- Anonyymi00013
Ubuntussa ei ole mitään ongelmia.
- Anonyymi00015
Ei ole Linux Mintissäkään ongelmia.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei ole Linux Mintissäkään ongelmia.
Juuri noissa edellä mainituissa on ongelmia. Se, joka väittää ettei linukseissa olisi ongelmia, valehtelee.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Juuri noissa edellä mainituissa on ongelmia. Se, joka väittää ettei linukseissa olisi ongelmia, valehtelee.
Minä en tapaa valehdella eikä linuxeissa ole mitään ongelmia!! Etkä sinä ole maininnut mitä ongelmia muka niissä olisi eli SINÄ TÄSSÄ VALEHTELET!
- Anonyymi00018
En tiedä pitävätkö aloituksen prosentit millään tavalla paikkaansa, mutta täysin mahdollista, että windows 10:stä 11:aan päivityskelvottomissa koneissa on päätetty kokeilla Linuxia ja toimimattomaksi tai hankalaksi todettu, jonka jälkeen shoppailemaan uudempaa konetta ja vanha SERRIIN
- Anonyymi00019
Ei ne linuxit ole toimimattomia tai hankalia vaan jotkut dorkat koittaa tehdä asiat windowsin tapaan kun pitäisi opetella toinen lähestymistapa!! Vain dorka heittää win11 kelpaamattoman koneen seriin!!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181