Iran toivottavasti voittaa Usan ja Israelin tapot vain lisääntyy
Iran voita sota
4
207
Vastaukset
- Anonyymi00002
Hyvä järki sentään, joku voisi suomentaa minkälainen liitto BRICKS on.
Mitä Nato tarkoittaa ja minkälainen liitto on?
Mitä tarkoittaa Hyökkäys Bricks maahan?
Tässä kun te pohditte sitä minä kaivaisin ydinsotaa varten bunkkeria. Kun Trump poistetaan virasta alkaa WW3, Putleri menettää oranssin sätkynuken vain ja on valmistautunut tulevaan.- Anonyymi00003
Näyttämön alttarilla Trump suoraan kertoi että venäjån tiedustelun ja kohteiden jakaminen ei ole yhtään mitään esittäisikö joku kysymyksen miksi?
Miksi sota on nimetty Epic Furyksi?
Oikeassa muodossa Epstein Files.
Haluaa tapattaa Naton sotajoukkoja suoraan?
- Anonyymi00004
10-0 Iran voitti eka erän⚔️⚔️
- Anonyymi00005
Hyvä ihminen on USA:n puolella. USA suojelee maailmaa pahalta Iranin nykyhallitukselta joka aikoo suurella todennäköisyydellä käyttää ydinasetta mikä voi aiheuttaa maailman lopun. USA tekee oikein kun yrittää pysäyttää ja todennäköisesti onnistuukin pysäyttämään Iranin jotta ei saa ydinasetta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad591105- 42861
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114604- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 65514