Olisi tällainen pikkanen paniikin poikanen jo tällä likalla liikenteessä, kun erittäin innokkaana ajattelin ruveta itse väsäämään isälleni onnittelukorttia, kun hän on menossa naimisiin tuossa elokuun puolella... Ja nyt on sit sellai hätähätä, kun ei mistään löydy sellaista ihanaa runoa, minkä tahtoisin korttiin laittaa... Kuvaksi tulee kaksi joutsenta, joten ehkä jotain niihin elikoihin liittyvää runoa mietiskelin... tietenkin rakkaudesta ja kaikesta muusta ihanasta olis kiva runossa jotain mainita... Joten voisikohan joku auttaa... Tahtoo tehdä isän onnelliseksi!!
Kiitos jo etukäteen kaikille avuliaille immeisille...=)
Onnittelurunoja!?!
4
13670
Vastaukset
- tuolta_
naimisiin.info/hääopas/karkit mietelauseet
tai amoriinin foorumista- ei toimi
Eipä tuollasella linkillä löydy mitään, enkä löytänyt koko naimisiin.infosta kortteihin liittyvää asiaa. Voisitko tarkentaa hieman?
- Morsmaikku -06
Rakensitte sillan
sydämestä sydämeen,
rakkauden linnaan
turvapaikkaan yhteiseen.
Se seisoo horjumatta
myrskyissä elämän.
Te löytää saitte toisenne
-löysitte tärkeimmän.- mirvis-83
Kiitos kaunehin sinulle morsmaikku...=)
Jospa tuossa olisi se kauan etsimäni...
Kaunis runo ja itku tuli simmuun tuota lukiessa, mutta ehkä rakkaus on vain niin ihmeellistä, että itku on sallittua...
Kuinkahan sitten itketyttää, kun omia häitäni järjestelen, kun nyt jo on tunteet näin herkässä...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102793
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252659En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771743Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2331305Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631288- 471098
- 991001
- 108841
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823