III maailmansota

Anonyymi-ap

Onko se menossa ja jos on, koska se alkoi ja kuka sen aloitti?

41

522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Se on ainakin varmaa, että elämä ei ole tylsää, kun tRump on johdossa. Sattuu ja tapahtuu.

      • Anonyymi00002

        Nämä vuodet jäävät muistoihin hullun presidentin vuosina.


      • Anonyymi00015

        Tarkoitit varmaan sotahullu netanjaahua.


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Nämä vuodet jäävät muistoihin hullun presidentin vuosina.

        "Lännen miesten ja naisten, hullujen EU-komission puheenjohtajien, presidenttien, liittokanslereiden, pääministerien, ministereiden ja parlamenttien sekä Mediapoolin hullujen toimittajien vuosina", kertoo ongelman laajuuden.

        Nämä ovat asioita, mihin tarvitaan kykyä tehdä analyysejä faktojen ja realismin pohjalta.

        Judging Freedom — 26.9.2023

        Prof. John J. Mearsheimer: Who Really Started Ukraine War?

        https://m.youtube.com/watch?v=VLRm-5QHMpY

        John Mearsheimeria haastatteleva Andrew Napolitano aloittaa:

        Meillä on tänään erityinen vieras. Maailmankuulu professori John Mearsheimer.

        Professori Maresheimer on valmistunut Yhdysvaltain West Pointin sotilasakatemiasta.

        MEARSHEIMER VASTAA KYSYMYKSIIN

        Ks. linkistä kokonaan.

        "Tämä olisi suurvaltasota.

        Tarkoitan, että jos lähdemme Ukrainassa käytäviin varsinaisiin taisteluihin, se on Yhdysvallat vastaan venäläiset.

        Se olisi aivan kamala tilanne.

        Kysyttävä, että jos olen oikeassa, venäläiset ovat tavallaan menossa rullaamalla yli. Ukrainalaiset ovat todella epätoivoisessa tilanteessa.

        Mitä me aiomme tehdä? Pysyykö Yhdysvallat Ukrainassa?

        Tarkoitan, että tämä tulee olemaan USA:lle nöyryyttävä tappio.

        Se on nöyryyttävä tappio NATO:lle.

        1. Jos Venäläiset ovat häviämässä, pidän todennäköisenä, että he käyttäisivät ydinaseita.

        2. Ukrainalaiset ovat häviämässä, kärsivät tuhoisan tappion — ukrainalaiset ovat kärsimässä tuhoisaa tappiota ja me lähdemme pelastamaan heitä.

        En pidä tätä todennäköisenä, mutta me molemmat tiedämme tarpeeksi niistä typeristä toimista, joita Yhdysvallat on tehnyt muutaman viime vuosikymmenen aikana.".


    • Anonyymi00004

      Israel ja usa ovat pääsyylliset, mutta totuuden nimissä alettiin mennä huonoon suuntaan jo Bidenin kaudella.

      • Anonyymi00005

        Eli rauhanpresidentti tRump aloitti kolmannen maailmansodan? Ok. Hän saattaa kuitenkin saada siitä rauhanpalkinnon.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Eli rauhanpresidentti tRump aloitti kolmannen maailmansodan? Ok. Hän saattaa kuitenkin saada siitä rauhanpalkinnon.

        Sota on rauhaa.


    • Anonyymi00007

      Kyllähän se on katsotaan vaan kuika meitin käy.

      • Anonyymi00008

        " kuika meitin käy"

        Meitin käy hyvin. Ollaan oikealla puolella historiaa.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        " kuika meitin käy"

        Meitin käy hyvin. Ollaan oikealla puolella historiaa.

        Eppäillä tuota soppii 40-luvulla säättyttiin vaan nyt jos naapuri tulloo niin mittää ei maheta.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Eppäillä tuota soppii 40-luvulla säättyttiin vaan nyt jos naapuri tulloo niin mittää ei maheta.

        Naapuri on näyttänyt kyntensä. Ei pelättävää no worries.


    • Anonyymi00010

      Aloitti kuka tahansa, mutta USA lopettaa sen. Kuten on lopettanut kaikki muutkin sodat.

      • Anonyymi00011

        USA on sotienlopettaja.


      • Anonyymi00016

        Toivotaan että stupido ei voita rumpettia golfissa kesällä ettei jenkit hyökkäisi ydinaseella suomea vastaan.ei se olisi ollenkaan tavatonta.


      • Mutta ei tarkoita kaikki sodat jotka USA lopettanut että USA voitanut


      • Anonyymi00034
        brusli.bulls kirjoitti:

        Mutta ei tarkoita kaikki sodat jotka USA lopettanut että USA voitanut

        Vietnamin ja korean sodat ei mennyt kovin putkeen, mutta kaikki muu voi lienee laskea voitoksi?


    • Anonyymi00012

      Saa nähdä miten Venäjä suhtautuu siihen, kun Suomi sallii ydinaseiden maahantuonnin. Venäjä on aikaisemmin uhannut jollakin toimilla jos näin tapahtuu.

      Puolustusministeri Häkkäsen mukaan ydinräjähteen kuljettaminen Suomen alueelle sallitaan tilanteissa, joissa se liittyy Suomen sotilaalliseen puolustamiseen. Muissa tilanteissa ydinräjähteen tuominen Suomeen olisi jatkossakin kiellettyä.

      Häkkäsen mukaan Suomen tilanne on muuttunut Nato-jäsenyyden myötä. Nato-maissa vastaavat täyskiellot ovat Häkkäsen mukaan harvinaisia.

      • Anonyymi00013

        Kuten todellisella itsenäisellä valtiolla, Suomesta riippuu mitään päätöksistä. Siihen, että aasi Niinistön allekirjoittama isäntämaasopimus Yhdysvaltojen kanssa antaa heille kaikki oikeudet hallitsemattomaan varattujen alueiden käyttöön, myös ydinaseiden osalta. Suomalaiset idiootit eivät saa iomaksi mitään, jos vaikka uskaltautuvat olemaan Isäntää vastaan?


      • Anonyymi00021

        Ss mies pitäisi saada telkien taakse ennenkuin jotain peruuttamatonta tapahtuu.liekö aadolf lähettää korvanappiin tietoja haudan takaa


    • Anonyymi00014

      Suomi ja ydinasepuhe sekoilut .vaarallisia miehiä johdossa .voivat tuhota suomen totaalisesti

      • Anonyymi00017

        Hevonsontaa. Itärajan takana ne roistot ovat.


    • Anonyymi00018

      Israel ja USA

    • Anonyymi00023

      Hullu presidentti tekee selvää kaikista terroristeista.

    • Anonyymi00024

      Ilman ryssiä ei olisi sotia.

      • Anonyymi00025

        Tarkoitit siis maailman tyhmintä kansaa amerikkaa 🙂


      • Anonyymi00027

        Kieltämättä ovat hilluneet, mutta pitää kuitenkin muistaa että näiden hillumisten juurisyy on useasti ollut länsimaiden ja erityisesti Yhdysvaltain aggressiot.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Kieltämättä ovat hilluneet, mutta pitää kuitenkin muistaa että näiden hillumisten juurisyy on useasti ollut länsimaiden ja erityisesti Yhdysvaltain aggressiot.

        "näiden hillumisten juurisyy on useasti ollut länsimaiden ja erityisesti Yhdysvaltain aggressiot."

        Mitkä aggressiot tarkkaan ottaen?


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        "näiden hillumisten juurisyy on useasti ollut länsimaiden ja erityisesti Yhdysvaltain aggressiot."

        Mitkä aggressiot tarkkaan ottaen?

        Olisko lähtien irakin teurastuksista 😂


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Olisko lähtien irakin teurastuksista 😂

        Mehmetit ovat mellastaneet ja tehneet terroiskuja paljon ennen Irakiakin ei niistä rauhaarakastavia kansakuntia saa vaikka miten päin miettii.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Mehmetit ovat mellastaneet ja tehneet terroiskuja paljon ennen Irakiakin ei niistä rauhaarakastavia kansakuntia saa vaikka miten päin miettii.

        Ei saa ei.jenkit sikailee ja teurastaa hamaan tappiin


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Olisko lähtien irakin teurastuksista 😂

        USA tuhosi Irakin hallinnon ja armeijan, se on totta. Mutta kun on kyse sodasta, teurastus on väärä termi.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        USA tuhosi Irakin hallinnon ja armeijan, se on totta. Mutta kun on kyse sodasta, teurastus on väärä termi.

        Ei ollut kyse sotimisesta vaan siviilien teurastuksesta.joten 9.11 oli ihana taivaan lahja amerikallaisille 🙂


    • Anonyymi00033

      Iranin armeija kykenee jonkinlaiseen vastarintaan, mutta voittajasta ei taida olla epäselvyyttä

      • Anonyymi00036

        Vaikka toinen osapuoli voittaisi sotilaallisesti, voi silti hävitä poliittisesti, taloudellisesti ja moraalisesti. Nyt näyttää hyökkääville valtioille käyvän juuri näin.


    • Anonyymi00037
    • Anonyymi00038

      Sota businekset ja velkainen eu ja us alue tarvitsee sotaa
      talouden kiihdyttämiseen ja sota-uhka busineksiin.

      Länsi globalistien itään etenemis proj. ukrainassa muuttui massa tuhonnaksi !
      Israelin, iske ensin projekti muuttui veriseksi.
      Mutta ydin pommin riisto politikko-papeilta on etu koko maailmalle.
      Mutta tämä siirtomaasota ukrainan luonnonvaroista ei ole hyvä kenellekkään,
      vaan massa tuhontaa ja ylimielisyyttä.
      Gb tuo entinen siirtomaa suurvalta on se pahin ahne, ylimielinen tuhoaja!

    • Anonyymi00040

      Helppo!
      Ryssä aloitti hyökkäämällä Ukrainaan.

      • Anonyymi00042

        Todellisuudessa Zelenskyi länsimaiden yllyttämänä on pääsyyllinen sotaan kieltäytymällä kaikista neuvotteluista. Luulin tiöanteen muuttuvan parempaan kun Biden korvattiin Trumpilla, mutta olin väärässä. Hulluinta on se, että jopa Nobelin rauhanpalkintoa on joku ehdottanut Trumpille ja jopa Zelenskille, maailman sotaisimmille valtion päämiehille.


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Todellisuudessa Zelenskyi länsimaiden yllyttämänä on pääsyyllinen sotaan kieltäytymällä kaikista neuvotteluista. Luulin tiöanteen muuttuvan parempaan kun Biden korvattiin Trumpilla, mutta olin väärässä. Hulluinta on se, että jopa Nobelin rauhanpalkintoa on joku ehdottanut Trumpille ja jopa Zelenskille, maailman sotaisimmille valtion päämiehille.

        Kaikki psykopaatti putinin kannattajat voisivat mennä Siperiaan syömään kaalia. 👍


    • Anonyymi00041

      Ei ole menossa ja kukaan ei sitä ole aloittanut. Ollaan vaan siirrytty uuteen ajanjaksoon mihin kaikkien pitää sopeutua

    • Anonyymi00046

      Maailmahan on sotinut Jeesusta vastaan ammoin.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe