Onkohan kukaan kuullut tarkempaa tietoa, milloin uusi Zafira rantautuu Suomeen?
Milloin uusi Zafira
5
1657
Vastaukset
- Astraman
Zafiran tulevan syyskuun loppupuolella Suomeen...
on muuten aika siisti paketti tulossa,ei vaan kannata pikkubensa koneella ostaa,vaikkakin hinta on vähän yli 26tuhatta eeroa enjoy mallilla.- 140 hummaa
on kokeilemisen arvoinen vaan vääntöö löytyy vaan vanhan koneen verran.
- Pavel
140 hummaa kirjoitti:
Tuntui kovin epämääräiseltä se uuden Zafiran ilmestymisaikataulu, joten meidän kohdalla 90.000 ajettu ja ihan hyvin palvellut Zafira vaihtuu Honda FR-V:hen, jota on suoraan hyllyltä saatavissa.
- Lepo-opel
140 hummaa kirjoitti:
Niin... Tietyn kokoisesta koneesta saadaan järkevin kustannuksin ulos vain tietty määrä vääntöä, tehoa on huomattavasti helpompi kasvattaa. 1.8 litraisten vapaastihengittävien maksimiväännöt asettuu tuohon 170-180Nm haarukkaan. Jos haluaa lisää, pitää olla ahdin.
- 1.8
140 hummaa kirjoitti:
Uudessa 175 maksimi vääntö josta vähintää 90% löytyy 2200-6200 kierroksilla, uudessa on muuttuva venttiilien ajoitus imu ja pakopuolella jota vanhassa ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1251134
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838