Serlan valkoinen WC-paperi kelvotonta

Anonyymi-ap

Keltaisen paperin tilalle tuli valkoinen WC-paperi, mutta se tosi heikkoa ja ohutta. Lisäksi arkkien välinen rei'itys on liian helposti katkeava, ettei kestä kunnolla edes rullasta vetämistäkään.
Kaiken lisäksi kauppojen omalla merkilläkin olevat WC-paperit näyttävät olevan tätä samaa Serlan tekemää kelvotonta laatua.
Nyt olisi etsinnässä kunnollinen vahva WC-paperi, onko ehdotuksia?

8

267

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pidee-suihkulla peset ja koira nuolee kuivaksi.
      Muistathan pestä kädet!

• Lotus Lempi on kierrätyskuitua, Ecolabel ja FSC sertifioitu, (ja Joutsen merkki) joten suosittelen, vaikka on valkaistu (valkaisematonta ei saa enää ja ollaan erittäin surullisia, että Serla lopetti tuon)

• Anonyymi00002

Pyyhi kädellä ja sitten pyyhit käden sillä paperilla terv kokoomuslainen

• Anonyymi00003

Suomalainen pehmopaperiteollisuus tuli hulluksi jo vuosia sitten. Talouspaperissa rullan leveyttä välillä kavennettiin välillä levennettiin. Kuluttajan vanhat moninaiset paperitelineet eivät muuttuneet mukana, kuin korkeintaan käyttökelvottomiksi. WC-paperirullatkin kokivat kaventumista ja rullan litistämistä pyörimättömäksi ainakin.

Luojan lykky, oli saksalaisen päivittäistavarakaupan tulo Suomeen. Oman merkkinsä pehmopaperit pysyvät samanlaisina vuodesta toiseen, (nyt) puolalaiselta tehtaalta toimitettuna.

• Anonyymi00004

On tosiaan kelvotonta tämä uusi Serlan valkoinen WC-paperi. Ei voi suositella edes pahimmalle vihamiehelle. Älkää erehtykö ostamaan!

• Anonyymi00005

Tämä provoaloitus onkin täyttä asiaa !!

• Anonyymi00006

Paras on Lidlin 3 -kertainen paperi.

• Anonyymi00007

On varmaan 10v aikaa, kun olen Serlan wc- tai talouspaperia ostanut, en edes tarjouksesta. Huonolaatuista ollut aina ja varsinkin wc-paperi tuntuu "tikkuiselta".
      Itse olen ostanut paperini Lidlistä, on sekä 3-4 -kerroksista, eikä tarvitse montaa arkkia ottaa. Hinta 5-6€, 10 rullaa.
      "Osta kotimaista", mutta laatu vähän joka asiassa huonontunut, mutta hinnat vaan nousee.
      Menen vielä vessapaperista toiseen aiheeseen, mutta tämäkin liittyy vessapaperiin😁. Ostin Apetitin perunakeitto pakastepussin. Yllätyin, kun kaadoin sen kattilaan! Missä porkkanat ym vihannekset? On näköjään niihinkin iskenyt lama. Porkkanapaloja kokonaiset viisi (5), muuta silppua en viitsinyt edes räknätä. Hinta "täydet". No, oli sentään perunan paloja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      37
      2132
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      56
      696
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      40
      643
    4. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      65
      499
    5. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      492
    6. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      490
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      480
    8. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      15
      460
    9. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      458
    10. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      457
    Aihe