Pikkujoulujen aikaan v 2022 törmäsin rautatieasemalla luokkakaveriini Marjoon joka oli tullut Helsinkiin viettämään työpaikkansa pikkujouluja. Marjo työskenteli Helsingin Yliopistolla tutkijana, mutta asui Hämeenlinnassa ja kävi muutamana päivänä viikossa Helsingissä työpaikallaan.
Nyt perjantaina hän oli tullut junalla Hämeenlinnasta Helsinkiin ja oli varannut itselleen huoneen Scandic Simonkentästä ettei joutuisi lähtemään pikkujouluista varhain pois ehtiäkseen junaan. Edellisestä tapaamisestamme oli vuosia ja oli varsin mukavaa jutella. Sanoin, että voidaan kävellä yhtä matkaa hänen hotellilleen koska itse olin menossa Kamppiin. Kerroin eronneeni pari kk aiemmin ja muuttaneeni Espooseen. Myös Marjo kertoi eronneensa jo kolme vuotta aiemmin ja olleensa sinkku siitä asti. Me molemmat 50v taivastelimme sitä, että tässä iässä oli vaikeaa enää löytää itselleen seuraa saati kumppania. Kerroin meneväni Kampin ostoskeskukseen ja Alkoon. Marjo sanoi sen olevan hyvä idea koska hänelläkin oli vielä reilusti aikaa ennen klo 20:00 alkavia pikkujouluja ja Alkosta voisi hakea viinipullon ja ottaa hiukan pohjia.
Alkossa Marjo kysyi yllättäen, että tulisinko hotellille ottamaan hänen kanssaan pohjia koska hyvässä seurassa se olisi hauskempaa. No minulla ei ollut mitään erityistä ohjelmaa joten se sopi varsin hyvin ja lupasin tarjota ne pohjat jälleen näkemisen riemuksi. Otimme Alkosta muutaman lonkeron ja valmiina kylmässä olleen cremant kuohuviinin.
Huoneeseen päästyämme avasimme Cremantin ja kilistimme jälleennäkemiselle. Kouluaikoina olimme liikkuneet paljon yhdessä ja jo parin lasin jälkeen Marjo tunnusti olleensa ihastunut minuun mutta ei ollut silloin saanut asiaa ilmaistua minulle kun olin alkanut seurustelemaan toisen luokkakaverimme Kirsin kanssa. Aika riensi ja n klo 18:00 marjo havahtui siihen että hänen oli aika alkaa ehostautumaan. Sanoin lähteväni, mutta hän toppuutteli minua ja sanoi ettei läsnäoloni häiritse ollenkaan. Marjo heitti farkkunsa ja neuleensa sängylle ja yht'äkkiä hän oli edessäni topissa, sukkahousuissa ja pikkareissa. Hämäännyin ja katselin hän yllättyneen oloisena. Sain sanottua, että hän ei ole ottanut yhtään kiloja sitten kouluvuosien toisin kuin ex-vaimoni ja naurahdin. Marjo meni hämilleen ja sanoi menevänsä suihkuun. Kuulin suihkun äänen ja tunsin kaluni jäykistyvän kun ajattelin, että muutaman metsin päässä on alaston nainen joka ehkä on yhtä puutteessa kuin minäkin. Marjo tuli suihkusta pelkkä pyyhe ympärillään ja sanoi, että olisikin pitänyt pyytää minut selänpesuun. Sanoi ehkä alkoholista rohkaistuneena ettei se vielä myöhäistä ole jolloin Marjo vain yllytti minua sanoen että taitaa olla pelkkää puhetta? Siitä rohkaistuneena avasin kauluspaitani napit, farkkujeni vyön ja sanoin olleeni tosissani. Marjo palasi takaisin kylpyhuoneeseen ja avasi suihkun jättäen oven auki. Riisuin loputkin vaatteeni ja siirryin kylpyhuoneen ovelle kalu puolijäykkänä. Astuin suihkukoppiin joka oli ahdas ja paljaat vartalomme koskettivat toisiamme. Otin käteeni suihkusaippuaa ja siirryin Marjon taakse ja laskin saippuaisen käteni hänen selälleen. Tilanteen tuoma kiihotus oli saanut minulle aikaan liki täysi mittaisen erektion enkä voinut sitä piilotella ahtaassa suihkukopissa ja kaluni osui Marjon pakaroille. Hän huokaisi ja otti kiinni käsistäni ja veti ne rinnoileen. Rinnat olivat ihanan kiinteät ja nännit olivat kovana. Marjo sanoi, ettei hän ole ollut miehen kanssa yli vuoteen ja on kaivannut miehen kosketusta. Kova kaluni oli hänen peppuaan vasten. Marjo otti kiinni kalustani ja painoi sen takakautta haaroväliinsä. Tunsin hänen häpynsä kaluani vasten. Käänsin Marjon ja aloin suutelemaan häntä. Suudelma oli kostea ja kiihkeä.
Sammutin suihkun, otin kuivan pyyhkeen ja kuivasin meidät ja talutin Marjon sängylle jonne hän rojahti selälleen. Hän ei saanut sanottua muuta kuin sen, että pikkujoulut saavat nyt jäädä.
Yöstä tuli ikimuistoinen. Nuolin Marjolle ensimmäisen orgasmin ja hän nousi päälleni ja ratsasti minut laukeamiseen. Sen jälkeen makoilimme sängyllä, joimme minibaarista lisää ja taas kohta hyväilimme toisiamme ja eipä aikaakaan kun me molemmat olimme taas valmiita. Samalla kaavalla eteenpäin eli annoin suuseksiä Marjolle ja pian hän pyysi minua tulemaan takaapäin. Sama toistui vielä kerran aamulla.
Tämä tarina on muuten tosi ja nyt olemme yhä jonkinlaisessa seurustelusuhteessa keskenämme. Tapaamme viikonloppuisin jommankumman luona, teemme asioita yhdessä ja toki myös rakastelemme.
LUOKKAKAVERIA
Anonyymi-ap
0
550
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.126114- 883003
- 462862
- 572565
- 142513
- 462324
- 252291
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei132180Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää71943Salatut elämät: Lola Odusoga -paljastus - Tämä suosii tiettyjä Salkkarit-faneja!
Salatut elämät vetää katsojia tv-ruudun äärelle jaksosta, kaudesta ja vuodesta toiseen. Tähän mennessä sarjaa on nähty j81881