Mistä voi löytää aikuisen (plus45v) miehen kaveriksi puhelinseksiin. Oon niin ujo, että ainakin toistaiseksi haluan vaan jutella kiimasia juttuja ja runkkailla yhdessä.
Aikuista miestä kaveriksi puhelinseksiin nuorelle!
19
397
Vastaukset
- Anonyymi00001
Soita Heinolan Tero-sedälle, niin hommat edistyvät!
- Anonyymi00003
Soita 112 idiootti
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Soita 112 idiootti
No mitäs olet idiootti. Soita ihmeessä jos noin sua ahdistaa.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Soita 112 idiootti
Ei hemmetti taas tuo 112 idiootti häirikkö.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei hemmetti taas tuo 112 idiootti häirikkö.
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sää mää ja bää tietää buaahaa
Jaahaas olet tuon häirikön kaveri. No eipä yllätys. Mitäs olet idiootti.
- Anonyymi00002
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött
- Anonyymi00006
Kyllähän sä sää mää ja bää omat housusi tiedät.
- Anonyymi00012
Olen 62v mies etelä suomesta jos sinua kiinnostaa niin laita viesti ja puh.nro niin voidaan soittaa.
- Anonyymi00013
JWlove kirjoitti:
Ei tähä uskalla laittaa. Onko sulla KIK. Miten mä saa sut kiinni
Ei minulla ole KIK. Laita treffi sivulle kjef sieltä löydät minut ja sinne voit laittaa.
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei minulla ole KIK. Laita treffi sivulle kjef sieltä löydät minut ja sinne voit laittaa.
En löytäny. Oon siellä JWlove
- Anonyymi00014
JWlove kirjoitti:
En löytäny. Oon siellä JWlove
Ei löytynyt miten saadaan yhteyttä?
- Anonyymi00015
JWlove kirjoitti:
Auta ny. Mite mä saa suhu yhteyde?!))
Jos haluat yhteyttä niin ei auta muuta kuin laittaa s-posti että sitä voi kirjoittaa sinulle.
- Anonyymi00017
Moi pannaanko pls oon vitun kiimanen mutta mulla on pieni pippeli LoL😭✌️😜
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san805973- 1242411
Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri872213Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo252188Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en302148Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on
Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a671595- 931588
Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81311- 391305
Kunnanvaltuusto koolle heti
Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys291289