Voi ei mikä kevätmasennus iski.
Menin myymälään katsomaan ja kokeilemaan lenkkitakkia.
Ei mahtunut L-koko alkuunkaan päälle.
Kammottavasta kokovartalopeilistä näkyi iso maha ja värjäämätön, leikkaamaton kuontalo.
En se voi olla minä.
Kokeilin vielä 44-kokoa, tiukka oli.
Ei tule mitään.
Olen siis kasvattanut talven aikana reppumahan ja pitkän huonostivoivan tukan.
Vein takit paikoilleen ja lähdin kaupasta apein mielin.
Menin korvien huuhteluun terveydenhoitajalle.
SIeltä kun pääsin, vaihtareita oli tasan yksi.
Karkkikauppaan ja pussillinen pehmeitä namuja.
Täytyy alkaa istumaan parvekkeella auringossa.
Ruskea läski on nätimpää kuin valkoinen.
Ei mahtunut takki päälle
28
421
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vaatteitten koot on nykyään niin pienet, että pitää aina kokeilla ensin
isompaa mitä oikeasti on.- Anonyymi00002
Onhan ne, mutta kyllä minä olen pulkistunut vuoden aikana, liikaa.
Tilaan netistä miesten takin, se ainakin mahtuu.
Ja on kännykälle vetoketjullinen sisätasku.
- Anonyymi00003
Talvi lihottaa, kun ei liiku.
- Anonyymi00004
Ei talvi mitään lihota. Mutta ne herkut mitä popsin.
Lämmin ruoka ei aina maistu.
Tilalle kahvia ja pullaa ja pullaa ja kahvia.
Ranskalaiset ovat hyviä, eikä pizzakaan ole hassumpaa.
Liikuntaa on kauppaan ja takaisin.
Miten ihmeessä saisi itsenä suggeroitua lenkkipolulle ja kuntoliikkeiden pariin.
Se aloitus puuttuu ja motivaatio.
Odottelen jotain ihmettä. Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei talvi mitään lihota. Mutta ne herkut mitä popsin.
Lämmin ruoka ei aina maistu.
Tilalle kahvia ja pullaa ja pullaa ja kahvia.
Ranskalaiset ovat hyviä, eikä pizzakaan ole hassumpaa.
Liikuntaa on kauppaan ja takaisin.
Miten ihmeessä saisi itsenä suggeroitua lenkkipolulle ja kuntoliikkeiden pariin.
Se aloitus puuttuu ja motivaatio.
Odottelen jotain ihmettä.Ihan kuin minun näppäimiltäni.
"Oikea" ruoka ei maistu, mutta pulla ja kahvi sitäkin paremmin, sitten närästää ja otan Soodaa.
En ennen välittänyt karkeista, nyt nekin maistuvat.
Ei paino ole varsinaisesti noussut talven aikaan, mutta ruumiinrakenne on muuttunut kuten muuallakirjoitin.
- Anonyymi00005
Voi miten rahellinen ja humoristinenkin aloitus. Toki siitä tajuaa vähän pettymystä ja apeuttakin. Minäkin kävin eilen vaatetusliikkeessä sovittamassa kevätvaatteita, joitakin oli jo tullut. Ei niinkään paino mutta se rupasahtaneisuus. Uuden kankaan vieressä iho näytti kurjalta ja tukka elottomalta. Tulin kotiin ja rauhoitun. Menen kohta uudestaan vaateostoksiille hyväksyvin mielin.
Ostin nettikaupasta kaksi takkia kevät/syksy käyttöön, ilmeni kotona että toinen takki oli sopiva, toinen taas ei vaikka takkien koot täsmäsivät. En vaivautunut palauttamaan toista takkia, koot ei täsmää eri tuotteiden välillä.
- Anonyymi00006
"Täytyy alkaa istumaan parvekkeella auringossa.
Ruskea läski on nätimpää kuin valkoinen."
Ihan totta! Kiitos vihjeestä, alan toteuttaa sitä heti nyt
viikonloppuna! 😊
/MdK- Anonyymi00007
Ei kannata. Saat ihosyövän.
Itselläni tuli basaliooma nenän päälle.
Sen lääkäri leikkasi heti ensi käynnillä pois.
Jäi pieni kolo nenään. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jäi pieni kolo nenään.Haitanneko tuo mitään, jos tulee yksi vaiva lisää? Nenäni on jo
"varattu" muulla koristeella.
Maanantaina menen lääkärille ja lähetin jo etukäteen muutamia
"johtolankoja", että nuori lääkärioppilas saa viikonloppuna yrittää
opiskella ja miettiä etukäteen sopivaa diagnoosia. - Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jäi pieni kolo nenään.Minulla on ruusufinni kasvojen alueella.
Aurinkoa ei voi yhtään ottaa kasvoihin.
Muu kroppa kyllä sietää auringonvaloa jonkin verran - Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jäi pieni kolo nenään.Ei ihosyöpä tule auringosta vaan niistä myrkky suojavoiteista.
Luoja loi auringon kuten sopivat ruuat meille mutta saatanan palvojat käänsi kaiken toisin päin. Ne ei pidä ihmisistä. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei ihosyöpä tule auringosta vaan niistä myrkky suojavoiteista.
Luoja loi auringon kuten sopivat ruuat meille mutta saatanan palvojat käänsi kaiken toisin päin. Ne ei pidä ihmisistä.Valhetta.
- Anonyymi00011
Eilen kokeilin omia farkkuja joita ostin Jkl Sokokselta sinä vuonna kun Sokoksen remontti valmistui muutamia yhteensä samaa hyvää kokoa ja pitänyt niitä jatkuvasti ja nyt en saa vetoketjua kiinni 10 cm paisunut maha 2 vuodessa. Joukukuu 23 oli ok ja sitten seuraava kevät aloin lihoa ja syksyllä 24 lähtien nyt on 5kg tullut. Tämä on kauheata kun tiedostin hatunsin ja lihon koko ajan eikä olo ole hyvä. Jotain tuli tai tapahtui joulukuuu 23 kun olin pienessä leikkauksessa ja sain nukututusaineita ja kipulääkkeitä. Se oli kauheata tyrkytystä ennen ja jälkeen. Jokin sisuksissa vahingoittui ja seuraus lihominen. Olen viinit saada aivoverenkierto häiriön tai aineenvaihdubta ei toimi oikein.
Kävin katselemassa kivijalkaliikkeistä välikausitakkeja. Joko ei ollut malli mieluinen, puuttui sopiva koko tai väri. Verkkokaupasta isotöistä ostaa, jos ei satu sopiva koko niin työlästä palauttaa ja vaihtaa
Eiku sittenkin löysin kivijalkaliikkeestä.
Katselin nettisivujaan ja löysin sopivan koon ja värin ja maininnan että muutama jäljellä, eikun takaisii liikkeeseen.
Siellä ei ollut takkia esillä joten kysyin myyjältä. Hän haki takin takahuoneesta, ilmeisesti ei kuoritakkien sesonki ole vielä käynnissä. Menossa toppatakkien alet. Sain takin ale-hinnalla.
Että olen tyytyväinen.
Sama täällä, keskikeho on pyöristynyt, uuma on muisto vain.
Sekin vaikuttaa kun olen lyhentynyt 10cm, johonkin se massa asettuu.
Selkä romahti kasaan omaishoidon aikana, nostelin miestä enkä aina muistanut varoa selkää. Oli tosi kipeä, nyt on asettunut mutta en ole kuin 158cm pitkä, entisen 168cm sijaan.
En viitsi enää laihduttaa, ostan isompia vaatteita.- Anonyymi00014
Kun vatsalihakset löystyvät maha alkaa pullottaa.
- Anonyymi00015
Ennen jaksoin tehdä jumppaliikkeitä päivittäin.
Fyssari ne aikoinaan näytti.
Ja kävelin pururadalla lenkkejä.
Kävelin myös raput ylös.
Nyt kun menen lattialle, en tahdo päästä ylös.
Olen kankea ja voimaton
Sääntö on sellainen, että lattialta pitää päästä nousemaan ylös.
Ja joka päivä vähän happihyppelyä.
Vie roskat ulos ja tekee pienen lenkin.
Aloitan tuon kaiken, huomenna
- Anonyymi00016
Kaikki ei onnistu kaikilta.
Vedin just jalkaani 36 numeroiset housut ja 38 kokoa olevan puseronylleni.
Hyvin pääsin lattialtakin yläs, kunjooga matolla aamulla jumppasin ja punnersin.
selkä taipuu ja kyykistyn vaivatta, kun fyssari sen pyysi näyttämään.
Kun ei unohda missään elämän vaiheessa venyttelyjä ja liikuntaa, säilyy kehossakin joustavuus
Sormia vain vainaa tuo rannekanavan rasitusvaiva, paljon käsitöitä ja kynää! - Anonyymi00017
Minäkin olen lihonut. Onneksi olen säästänyt eri kokoisia vaatteitani, joten nou paniikki.
Nyt aion etsiä korulaatikoistani sopivat korvakorut. Sitten lakkaan kynteni hillitysti, mutta kauniisti.
Alkaa olla kevättä rinnassa ja pian viitsii lähteä uloskin. Huomenna pitäisi mennä joillekin asioille. - Anonyymi00018
Ei kropan joustavuus ikuisesti säily, vaikka minkä tekis.
Luutkin on niin kipeät, ettei jos jotain tavaraa joutuu sohvan alta
etsimään ei polvet kestä eikä ylös pääse.
Sinne kierähti eilen vissypullon korkki ja sinne jää.- Anonyymi00019
Elämää se vain on.
- Anonyymi00020
Meikäläisellä menee toisinpäin. Vanhat vaatteet roikkuu päällä liian
isoina. Kropan malli on muuttunut minullakin, mutta onneksi
pukeutuminen on vapaata nykyään. Usein löytää kaupoista sopivia
vaatteita, kun vaatteitten ei tarvitse olle enää tyköistuvia eikä ole
ns. istutettuja hihoja.
Kapp Ahlista löydän aina sopivia vaatteita ja Henkka ja Maukasta
kivoja ja päällä mukavia lötsköjä kesähousuja kuminauhavyötäröllä ja puseroita
- jos on tarvis. Eipä juuri enää ole tarvetta uusia garderobia.- Anonyymi00021
Olen todennut saman, että nuorempien vaatekaupoista voi löytää kivoja vaatteita
eikä vartalonmallilla ole niin väliä jos vaan tykkää rennommasta nykymuodista,
vaikka loppujen lopuksi ne vaatteet on aika ajattomia, mutta jos erikoisempaakin
haluaa niitäkin löytyy. Nuoret myyjät ovat myös hyvin ystävällisiä ja avuliaita.
- Anonyymi00022
Kaukoidän vaatteiden S M L jne. koot ei ole samaa mitä täällä.
- Anonyymi00023
No sitten valitsee tangolta isomman koon, ei se sen vaikeampaa ole.
Tai isommat sukat, kun koot kerran tietää.
Ostan aina ainakin yhtä kokoa liian suuret sukat.
Heti ekassa pesussa ne kutistuu kuitenkin. - Anonyymi00024
Temusta kannattaa tilata normaalisti yhtä kokoa pienempi mekko. Siinä kokotaulukossa on vierekkäin katsottavissa myös EU-koot ja niistä siis numeroa pienempi koko kantsuu ottaa kuin tavallisesti. Mulla on nyt parit himppa väljät Temu-kesämekot kaapissa, mutta tilasin eilen uuden mekon, ent. yhtä kokoa / numeroa pienemmän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää482297Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten722193Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1362017Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut432012Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie501951HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363981745Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1061693Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta21622Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241514Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1851138