oon 14v ja mulla ei oo melkein yhtään rintoja. kaikilla muilla on ja must tuntuu että oon jäljes muista. ees pienin kaupan kuppikoko on iha liian iso. menkatkaa ei oo alkanu enkä haluis kasvaa enää pidemmäks ku oon jo vähä yli 170. siskoil ja äidilläki kasvo rinnat aiemmin ja menkat alko eli en tiiä mist se johtuu.
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Kasin laaja terveystarkastus on juuri sitä varten, että mahdolliset ongelmat murrosiän kanssa löydetään. Lääkäriin siis.
- Anonyymi00002
en tiiä millon mulla on se, mut varmaan nyt keväällä. mut hävettää jos pitää alottaa jotku hoidot. ihan sika noloo alkaa kertoo siitä vanhemmille
ap Anonyymi00002 kirjoitti:
en tiiä millon mulla on se, mut varmaan nyt keväällä. mut hävettää jos pitää alottaa jotku hoidot. ihan sika noloo alkaa kertoo siitä vanhemmille
apPienet on kivat.
- Anonyymi00003
Joillakin on aikuisenakin pienet rinnat eli ei mitään hätää sen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961224
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit98975- 60836
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k35821Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi52817Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.126780- 3738
- 60606
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant41518Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa33506