Uskaltaako Rhodokselle tänä vuonna matkustaa ?
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Iranilla on jo ydinase, vaikka kertovatkin, ettei heillä ole 60 %iin rikastettua uraania. He voivat iskeä minnevaan milloinvaan. Rodoksen saarella on useita armeijan tukikohtia, jotka tekevät yhteistyötä USAn kanssa.
- Anonyymi00002
Jos Välimeren itäpohjukassa rajoitetaan lentoliikennettä, tulee pitkä uintimatka kotiin.
- Anonyymi00004
"Jos Välimeren itäpohjukassa rajoitetaan lentoliikennettä, tulee pitkä uintimatka kotiin."
Aina voi vuokrata soutuveneen. 😎 - Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
"Jos Välimeren itäpohjukassa rajoitetaan lentoliikennettä, tulee pitkä uintimatka kotiin."
Aina voi vuokrata soutuveneen. 😎Tuossa kannattaa konsultoida Jari Saariota. Polkuveneellä kotiin, kylläpä iltapäivälehdet klikkiotsikkoineen hehkuttaisi.
- Anonyymi00003
Vaikka Iran ilmoitti, ettei iske naapureihinsa, viime yö oli silti terroria täynnä. Pistää miettimään, onko missään enää turvallista.
- Anonyymi00005
On vielä liian aikaista arvioida, miten tilanne alueella eskaloituu. Merkit ovat huonot.
- Anonyymi00006
Turkkia on pommitettu jo useat kerrat. Samoin varoitus päällä iskuista turismia kohtaan.
- Anonyymi00007
Finnair nostaa lentohintoja 30 % eli enemmän kuin öljynhinta on noussut. Eli valmistautuvat evakuointilentoihin. Hyvä kysymys kuuluu vaan mistä ?
- Anonyymi00008
Mihinkään, missä on amerikkalaisten tukikohta 200 kilometrin säteellä, ei kannata mennä.
- Anonyymi00009
Niin, SUPO varoittaa jo sijaistoimijoista Suomessa.
- Anonyymi00011
Turkkiin on isketty jo useasti. Rodoksen itärannikon polttoainevarastot voivat kiinnostaa Irania.
- Anonyymi00012
Iran on käynnistänyt täysin summittaiset pommitukset. Ne voivat kohdistua myös turismia vastaan ihan missä vaan.
- Anonyymi00013
Kouvolan Rodoksella jo poksahti. Milloin Kreikan ?
- Anonyymi00014
Ehkä Iran ei pommita Rododosta. Lämpenevä ilmasto kuitenkin porottaa maaston tuleen, mikä saattaa lyhentää aiottua lomaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459