Kurssi on laskenut tosi paljon, mutta eikös yhtiö kuitenkin ole edelleen ihan hyvä ja pidemmän päälle kasvu voi hyvinkin taas kiihtyä?
Mietin, että pitäiskö nyt ostaa siinäkin mielessä, että jos joku iso teknologiafirma tai vaikka pääomasijoittaja löytäisi QTGroup:n? Ehkä sellainen taho voisi kasvattaa liikevaihtoa ja tulosta satoja prosentteja tulevina vuosina ja voisi siksi nyt maksaa ehkä 50-100% nykykurssia enemmän?
Yksi juttu on myös nuo shorttaajat, ~7% osakkeista. Jos yhtiöstä tulee hyviä uutisia ja kurssi lähtee nousuun, niin shorttaajille voi tulla kiire ja kurssi saada todellisen buustin?
Toiveajattelua vai todellinen mhdollisuus?
QT Group, voisiko olla ostokohde?
3
605
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kurssi tänään 5% nousussa.
Vieläkö kannattaa lähteä mukaan?
Onko lyhyeksimyyjät alkaneet ostaa vai miksi kurssi nousee?- Anonyymi00002
Yhtenä päivänä minkä tahansa osakkeen kurssi voi nousta tai laskea sen viisi prosenttia.
- Anonyymi00003
Itse tankkasin tätä viime perjantaina ja lisää varmasti myöhemmin, mutta mitään pikavoittoa tuskin on odotettavissa kun tämä vuosi olisi vielä ennakkokaavailuissa samalla radalla, kuin nytkin.
Nyt tosin ollaan jo niin rökäleluvuissa qt:n osakkeen hinnan kanssa, että eiköhän pohja ole aika lailla näillä main.
Parin vuoden kuluttua saatetaan taas mennä eikä meinata, mutta huhutut tekoälyratkaisut saattavat laittaa kapuloita rattaisiin ja ryssiä tulevat nousut puolitiehen - joskin itse en moiseen ihan heti usko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911330
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51730Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t252622Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311597Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53574
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7570