Kiltti naapurintyttö

Anonyymi-ap

Minulla oli ollut aika kiireinen viikko takana ja olin töiden jälkeen tosi väsynyt. Heittäydyin hetkeksi sohvalle ja huomasin ajatuksieni laukkaavan vaan Miirassa ja miten paljon haluan hänet tavata. Tein päätöksen, että kyllä minä haluan hänet tavata ja koska nyt siihen on erittäin hyvä mahdollisuus niin lähden häntä tapaamaan. Miira komppasi ajatuksiani ja houkutteli minua luokseen laittamalla minulle kiimaisia viestejä ja tuhmia kuvia. Enhän minä voinut tuota vastustaa. Pakkasin kamani kasaan ja valmistauduin lähtöön, mutta päätin vielä kiusata Miiraa enkä vahvistanut asiaa hänelle. Jatkoin hänen kiusaamistaan ja vasta varttia ennen kuin olin perillä kysyin häneltä kuinka kauan hänellä menisi pukea ne alusvaatteet päällensä, jotka hän oli luvannut pukea mikäli tapaisimme. Miira taisi hiukan yllättyä, mutta ilmoitti että eihän siinä kauaa mene. Pyysin häntä tämän jälkeen pukemaan muutakin päälleen ja tulemaan minua vastaan, sillä olen siellä jo hyvin pian. Tiesin Miiran olevan hyvin kiimaisena, kun olimme vaihdelleet viestejä ja hän oli kosketellut itseään.

Miira tuli minua vastaan ja kävelimme hänen asunnolleen. Riisuin kenkäni sekä takkini ja asetin laukkuni hänen huoneensa lattialle. Siirryimme olohuoneeseen, istuimme sohvalle ja rupesimme keskustelemaan yleisesti erilaisista asioista. Hyvin pian tuli sellainen tunne, kuin olisimme tunteneet jo kauemmin. Juttu luisti todella luontevasti ja keskustelumme jatkuivat siitä mihin viesteissä olimme jäänet. Keskustelimee hyvin laajasti kaikesta yllättävän pitkään ilman minkäänlaista vihjailua mihinkään suuntaan. Mieleeni kuitenkin aina tasaisesti tuli ajatuksia siitä miten paljon haluan ottaa tuon naisen. Aistin Miirassa sitä ujoutta mistä hän oli maininnutkin ja hän kertoi siitäkin minulle ääneen. Tuo ei kuitenkaan haitannut lainkaan, sillä hän oli juuri sellainen mitä viesteistä olin päätellytkin.

Siirryimme makuuhuoneeseen ja menin sängylle makaamaan. Miira tuli viereeni ja pyysin häntä riisuutumaan edessäni, jotta näkisin sen asun mistä hän oli aiemmin puhut. Miira riisui itsensä hymyillen ja esitteli asuaan sekä itseään seksikkäästi minulle. Hän keikisteli edessäni ja selvästi nautti siitä, sen verran iloinen ilme hänen kasvoillaan oli. Miira pyörähti muutaman kerran ympäri, kyykistyi lattiaa kohti ja nousi ylös. Seuraavaksi hän nojasi seinään ja pyllisti minulle oikein kunnolla. Hänen kiinteät pakaransa näyttivät oikein hyvälle ja pakko myöntää, että tykkäsin asuvalinnasta myös erittäin paljon. Miiran ilmeestä paistoi kyllä se pieni ujous, mutta se ei häirinnyt lainkaan vaan päinvastoin lisäsi tilanteen kiihottavuutta. Miira tuli lähemmäksi, työsi persettään minua kohti ja nappasin hänen pakaroistaan otteen. Puristelin hänen pakaroitaan ja hieroin niitä mistä Miira tuntui nauttivan kovasti. Miira pyllisti minulle vieläkin anteliaammin ja en malttanut olla viemättä kättäni hänen jalkoväliinsa. Hieroin Miiran pillua tuon mustan pitsisen bodyn läpi ja tunsin kuinka märkänä hän on. Miira huokaili ja voihki vaimeasti edesäni eikä jääny epäselväksi miten kiimaisena tuo nainen kävikään.

Lue tarina kokonaan täältä:

https://www.blogger.com/blog/post/edit/7153029123860573352/1044298207012630418

13

6187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      • Anonyymi00009

Pirihoro

• Anonyymi00002

Olisinpa tuo naapurintyttö

• Anonyymi00010

Rämesika riehaantui

• Anonyymi00003
      • Anonyymi00011

Sairasta paskaa

• Anonyymi00004

Loistava tarina aloittajalta, tuleeko milloin jatkoa..

• Anonyymi00012

Ei millonkaan hönöt

• Anonyymi00005

Miksi et kirjoittanut koko juttua tänne?

• Anonyymi00013

Se onkin speden löpinöitä buaahaa

• Anonyymi00006

Tuleeko milloin jatkoa tarinalle, laita samalla joku kuva.

• Anonyymi00007

Tuleeko noista Sonja videoista koskaan jotain tarinaa, sitä tarinaa ollaan odoteltu.

• Anonyymi00008

Sairasta paskaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      396
      6759
    2. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      75
      4315
    3. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      103
      4077
    4. Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat

Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom
      Maailman menoa
      44
      3674
    5. Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?

Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole
      Maailman menoa
      137
      3658
    6. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      155
      3631
    7. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      248
      3559
    8. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      41
      3123
    9. Pääsiäisen kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä kirjoitus kertoo Riikka Purrasta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus pursuaa halveksivaa, jopa a
      Maailman menoa
      14
      3084
    10. Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki

Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin
      Maailman menoa
      108
      2832
    Aihe