Teininä yllättäen jouduin sammumispisteessä olevan ”sisarpuoleni” kaihtijaksi.
Meillä oli ollut käty kun vanhemmat oli mökillä. Sekä minä että ätipuoleni tytär (eli sisarpuoleni) oli kutsunut kavereita kotiimme viettämään iltaa ja dokaamaan. Oli kuuma kesälauantai ja sisarpuolellani oli vauhti päällä jo varhaisessa vaiheessa, itse otin rauhallisemmin ja jossain vaiheessa lähdin kavereitteni kanssa kaupungille. Palasin puolen yön maissa ja löysin siskoni nukkumasta pihalta tai todellisuudessa sammuneena aurinkotuolista. Yritin herätellä häntä mutta vastaukseksi sain vain örinää. Hän ei ollut edes herännyt ukkoskuurojen joka oli kastellut hänet läpikotaisin.
Sade jatkui, joten hänet piti saada sisään. Kävin avaamassa ovet ja sen jälkeen nostin sisarpuoltani aurinkotuolista ja yritin taluttaa sisälle. Joten kuten onnistuin saamaan hänet sisälle ja oman huoneensa sängylle. Ajattelin ensin jättää hänen märissä vaatteissa sängylle mutta päätin kuitenkin riisua ne. T-paita tuotti jo ongelmia mutta onnistuin. Toinen rinta oli pullahtanut riisumisen lomassa pois rintaliiveistä. Huomasin nännin alkavan nöpöttämään, kun yritin laittaa rintaa takaisin liiveihin. Avasin hänen shortsien vyön ja aloin vetämään niitä jaloista, samassa yhteydessä myös märät pikkuhousut lähtivät ja siinä edessäni oli sisarpuoleni pimppi paljaana märät shortsit ja pikkarit nilkoissa. Näky kiihotti minua ja kaluni osoitti heräämisen merkkejä. En ollut koskaan päässyt koskemaan ja tutustumaan pimppiin muuta kuin videoiden välityksellä.
Mietin uskallanko koskettaa, mutta kiima voitti järjen ja laitoin etusormeni häpyhuulten väliin ja liu’utin sormea ylöspäin. Sisarpuoleni ei reagoinut tähän kunnes sormellani kosketin klitorista jolloin hän nytkähti. Kosketin uudestaan ja pyöritin sormeani jolloin hän ynähti ja painoi kantiltaan eteenpäin sormeani vasten. Tein pari pyörittävää liikettä jolloin siskoni alkoi nyyhkyttää ja huokailemaan. Laitoin sormeni hänen häpyhuultensa väliin jotka olivat muuttuneet liukkaiksi ja kosteiksi. Otin oman käteni pois ja laitoin varovasti siskon oman käden hänen haavoihinsa ja ohjasin hänen oman etusormen klitorikselle jota painelin pari krt. Siskoni alkoi liikuttaa etusormeaan ja uikuttamaan, siirryin kauemmaksi ja katsoin tätä lumoutuneena ja kiihottuneena. En uskaltanut jäädä pidemmäksi aikaa katsomaan koska arvelin hänen havahtuvan hereillä. Siirryin omaan huoneeseeni jossa vedin käteen ja sain sen astiset elämäni kovimman orgasmin.
Huolehtiva velipuoli
Anonyymi-ap
1
4641
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvä tarina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746