Huolehtiva velipuoli

Anonyymi-ap

Teininä yllättäen jouduin sammumispisteessä olevan ”sisarpuoleni” kaihtijaksi.

Meillä oli ollut käty kun vanhemmat oli mökillä. Sekä minä että ätipuoleni tytär (eli sisarpuoleni) oli kutsunut kavereita kotiimme viettämään iltaa ja dokaamaan. Oli kuuma kesälauantai ja sisarpuolellani oli vauhti päällä jo varhaisessa vaiheessa, itse otin rauhallisemmin ja jossain vaiheessa lähdin kavereitteni kanssa kaupungille. Palasin puolen yön maissa ja löysin siskoni nukkumasta pihalta tai todellisuudessa sammuneena aurinkotuolista. Yritin herätellä häntä mutta vastaukseksi sain vain örinää. Hän ei ollut edes herännyt ukkoskuurojen joka oli kastellut hänet läpikotaisin.

Sade jatkui, joten hänet piti saada sisään. Kävin avaamassa ovet ja sen jälkeen nostin sisarpuoltani aurinkotuolista ja yritin taluttaa sisälle. Joten kuten onnistuin saamaan hänet sisälle ja oman huoneensa sängylle. Ajattelin ensin jättää hänen märissä vaatteissa sängylle mutta päätin kuitenkin riisua ne. T-paita tuotti jo ongelmia mutta onnistuin. Toinen rinta oli pullahtanut riisumisen lomassa pois rintaliiveistä. Huomasin nännin alkavan nöpöttämään, kun yritin laittaa rintaa takaisin liiveihin. Avasin hänen shortsien vyön ja aloin vetämään niitä jaloista, samassa yhteydessä myös märät pikkuhousut lähtivät ja siinä edessäni oli sisarpuoleni pimppi paljaana märät shortsit ja pikkarit nilkoissa. Näky kiihotti minua ja kaluni osoitti heräämisen merkkejä. En ollut koskaan päässyt koskemaan ja tutustumaan pimppiin muuta kuin videoiden välityksellä.

Mietin uskallanko koskettaa, mutta kiima voitti järjen ja laitoin etusormeni häpyhuulten väliin ja liu’utin sormea ylöspäin. Sisarpuoleni ei reagoinut tähän kunnes sormellani kosketin klitorista jolloin hän nytkähti. Kosketin uudestaan ja pyöritin sormeani jolloin hän ynähti ja painoi kantiltaan eteenpäin sormeani vasten. Tein pari pyörittävää liikettä jolloin siskoni alkoi nyyhkyttää ja huokailemaan. Laitoin sormeni hänen häpyhuultensa väliin jotka olivat muuttuneet liukkaiksi ja kosteiksi. Otin oman käteni pois ja laitoin varovasti siskon oman käden hänen haavoihinsa ja ohjasin hänen oman etusormen klitorikselle jota painelin pari krt. Siskoni alkoi liikuttaa etusormeaan ja uikuttamaan, siirryin kauemmaksi ja katsoin tätä lumoutuneena ja kiihottuneena. En uskaltanut jäädä pidemmäksi aikaa katsomaan koska arvelin hänen havahtuvan hereillä. Siirryin omaan huoneeseeni jossa vedin käteen ja sain sen astiset elämäni kovimman orgasmin.

1

5454

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hyvä tarina.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      998
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      885
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      298
      860
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      77
      748
    5. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      726
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      71
      701
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      655
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      646
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      44
      617
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    Aihe