Miehen itselleen vikitelleen ja tämän "aivopesseen" huoran tappaa? Maailmani olisi niin paljon parempi paikka.
Saako
13
1067
Vastaukset
- Sepindal
tuntemuksesi, mutta sanoisin, että ei ehkä kannata. Linnassa istuminen on vittumaista.
Keksi jotain muuta pirullista mielummin. Se helpottaa kun saa kostaa.- Häiriöön kyllästynyt
Hyviä ideoita otetaan vastaan. Jotain erittäin pirullista pitäisi keksiä koska tämä ihminen teki elämästäni helvettiä.
- lue jeesuksen
evankeliumeja...
muuta paikkakunnalta - milli
Kuulepas "kullannuppu"! Olisikohan paras aloittaa itsensä tappamisella! "Huoria" on niin runsaslukuisesti, että sinulta menisi muutama vuosisata teilata kaikki kyseisen ammatin harjoittajat. Pääsisit nopeammin eroon prostituoiduista vääntämällä omat niskasi nurin ja sitten vaan nauttimaan harpunsoitosta ilman ainuttakaan huorahäiriötekijää! Meneeköhän perille?
- häiriöön kyllästynyt
Kuules sinä kullannuppu, en minä niitä kaikkia halua teilata, vain sen yhden ja ainoan.
- ¤¤¤¤
häiriöön kyllästynyt kirjoitti:
Kuules sinä kullannuppu, en minä niitä kaikkia halua teilata, vain sen yhden ja ainoan.
kun täällä provoot.
- häiriöön kyllästynyt
¤¤¤¤ kirjoitti:
kun täällä provoot.
En ole käyttänyt koirapalstaa, toisekseen en provoa.
No onko siinä sitten mitään järkeä pilata oma ja toisen elämä?Mieluiten jos vaikka tekisit niin,että unohtaisit koko ihmisen!
Tsemppiä!- Häiriöön kyllästynyt
Koska näen näitä tulevaisuudessa usein. En pilaisi sillä omaani, enkä sen toisenkaan elämää, hänhän ei olisi tiedostamassa olemattomuuttaan.
- anna jeesuksen
Häiriöön kyllästynyt kirjoitti:
Koska näen näitä tulevaisuudessa usein. En pilaisi sillä omaani, enkä sen toisenkaan elämää, hänhän ei olisi tiedostamassa olemattomuuttaan.
rakkauden tulla sydämeesi
- Häiriöön kyllästynyt
anna jeesuksen kirjoitti:
rakkauden tulla sydämeesi
Halleluja! ..sullekin. Mun sydämeen ei tule kuin sydänkirusgi jos on tarvis.
Häiriöön kyllästynyt kirjoitti:
Halleluja! ..sullekin. Mun sydämeen ei tule kuin sydänkirusgi jos on tarvis.
onko tämä ilkeä ihminen sitten kanssasi samalla työpaikkalla tai vastaavaa?Siksikö törmäät häneen usein?!
Tää vinkki saattaa kuulostaa ehkä vähän liian uhkarohkealta..muuta pois kaupungista!Sitten et ainakaan nää..
- juupeliisjee
Voi sinua naisraukkaa. Kannattaisikohan nyt jo mennä hieman itseenkin. Ensiksikin aikuisen miehen iskeminen ja aivopesu on yllättävän vaikeaa, ja syytä on VARMASTI niin tässä miehessä kuin sinussakin. Yksin kun on niin perhanan vaikeaa pettää..
Miehelles vaan sattui huono tuuri ja meni napsahtamaan tähän naiseen ja jäi kiinni. Naisia on varmasti ollut enemmänkin, muttatällä kertaa ei ollut onni matkassa.
Mies ei myöskään petä jos kotona on kaikki kunnossa. Kuinkas usein mahdoitte sextailla yhdessä? Jos voit puhtaasti sanoa että sexielämä toimi ( mies lukee USEIN) , et mäkättänyt, ulkonäkösi kunnossa ja kroppa myös , eikä muita esim. raha ongelmia. Niin siinä tapauksessa minäkin haluan nähdä tämän täydellisen naisen joka miehesi vei..
-naikkonenpa ite-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845327Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.323544Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j562927Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin372135Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611896Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2861676- 471596
- 941402
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71195