kävipa tuuria kerrankin baari reissulla, pääsi panolle yön tunteina , 26v muijaa sain sen kämpillä, namm oli hyvä
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Baari-ilta kirjoitetaan väliviivalla. Ei baariilta.
- Anonyymi00002
IHA KO TO SI HAHAHAH
- Anonyymi00007
Anonyymi00002 kirjoitti:
IHA KO TO SI HAHAHAH
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött
- Anonyymi00003
Olikos typy sinkku, oliko poslari pimpsa ,;)
- Anonyymi00004
Oli ilmeisesti, en kyllä kysynyt mutta ei siellä ainakaan miestä toista ollut mun lisäksi ;) Kyllä oli ajettu paljaaksi varmaan ennen baariin lähtöä oli höylännyt sileeksi kun oli niin sileä ;)
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Oli ilmeisesti, en kyllä kysynyt mutta ei siellä ainakaan miestä toista ollut mun lisäksi ;) Kyllä oli ajettu paljaaksi varmaan ennen baariin lähtöä oli höylännyt sileeksi kun oli niin sileä ;)
Mees nyt spede muualle satuilemaan
- Anonyymi00005
Ja oma ikäsi on paljonko muistat tapahtuneesta vai juotiko hänet kaatokänniin jotta sait lähes tajuttomalta luvan seksiin
- Anonyymi00006
itse 28 ja emme olleet kovin humalassa kumpikaan että ei tapahtunut raiskausta ihan sulassa sovussa päädyimme harrastamaan seksii ja aamulla vielä kerran iha selvinpäinkin teimme kertaalleen että älä huoli ei pelkoa raiskuudesta eikä muustakaan sopimattomasta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1561182
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301149Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s47993- 49887
- 65801
Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?49767Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,37666Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?71654- 37619
- 76607