Millainen työilmapiiri täällä?
Sandvik Tampere
Anonyymi-ap
3
327
Vastaukset
- Anonyymi00001
kävin työhaastattelussa. salamyhkäistä menoa. ei annettu paljon tietoa vaikka yritin olla aktiivinen ja kysellä työasioista.
- Anonyymi00002
Niinpä tietenkin, ei mitään positiivista sanottavaa tietenkään. Tuskin sinä sinne oikeastaan halusitkaan.
- Anonyymi00003
Varmaan hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2021602- 801090
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm98906- 77885
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp85798- 119754
- 111733
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117628- 48597
- 19576