Onko järkeä tuossa kelkkailussa. Nuoret lapset menetti isänsä aivan turhan takia pohjanmaalla.
Kuinka moni on kuollut ajamalla puuhun , tai muuten kolaroinut . Tuommonen harrastus pitäisi lailla kieltää . Kuinka paljon siellä veroeuroja menee aivan turhaan kun vielä urat pitää muka kunnostaa.
Ihan järjenvastaista koko touhu.
Onko järkevää
10
587
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kelkka reitit on todella huonossa kunnossa!
Kunnan on välittömästi toimittava asian suhteen!- Anonyymi00002
Pitää kaataa puut 300 metriä kelkkauran molemmin puolin ja tasata maat kaivonkoneella, että nuoret ja vanhat isät pysyisi hengissä!
Mitä tekee hallitus?
- Anonyymi00003
Ja kunnassa vain juovat kahvia?
- Anonyymi00005
Sen joutuu maksamaan itse siellä
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sen joutuu maksamaan itse siellä
Juovat silti
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Juovat silti
Jospa ne siinä kahvinjuonnin lomassa pohdiskelevat myös tätä kelkkailuun liittyvää problematiikkaa.
- Anonyymi00004
Liikenne tappaa suomessa moninkertaisesti, lopetetaan autoilu. Siis aloittaja on todella typerä, ihminen tuppaa kuolemaan, oli harrastus mikä tahansa.
- Anonyymi00007
On siinä hyvä puoli se.että nämä hölmöt kelkan sarvissa tappaa enimmäkseen vaan itsensä.
Liikenteessä kuolee monesti syyttömät myös tuohon typerien vouhotukseen. - Anonyymi00008
Tätähän ei nyt kannata edes aprikoida kelkkailun järkevyyttä. Sehän on sähköpotkulautailun kanssa samassa kategoriassa siis vertaansa vailla olevaa huu haata.
- Anonyymi00009
Hei.olen samaa mieltä.Siinäkin ihminen hakee itselleen iloa.Se on monen kohdalla kääntynyt suruksi.Ei ole ilmeisesti tapahtunut mitään.pahaa.Sehän on myöhäistä pyllistää ,kun on housuissa"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672461Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis471478Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331349
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731019Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999