Paras bile/rantaloma?

Pohtija

Olemme miettineet pikku porukalla päämme puhki, missä paras bile/rantalomakohde euroopassa? Kulttuuri ja shoppailukaan ei pahitteeksi? Saattaa olla liikaa vaatimuksia... AUTTAKAA!!!!!! Syksyllä olisi vielä aikomus lähteä...

7

11485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Barcelona

Barcelona, olisko, en ole käynyt.

• hNade

Ayia Napa, Kypros
      Yksi parhaista biletyspaikoista johon voi yhdistää myös rantaloman. Villiä menoa! Paljon pikkuputiikkeja, sekä merkkivaatekauppoja.

Alanya, Turkki
      Kiva rantalomapaikka, jossa myös mahtava yöelämä. Ihmisiin tutustuu helposti, ja paikka on kaiken lisäksi kaunis. Merkkivaatekopioita saa halvalla.

Kreeta, Kreikka
      Valtavasti nuorisoa. Hyvät rannat ja rento meininki. Varsinkin Haniassa on paljon hyviä kauppoja ja ravintoloita. Discoissakaan ei valittamista.

• Barcelona

Barcelona on parempi, en ole tosin käynyt.

• pitiusa

Ilman muuta se olisi Ibiza kelle tahansa porukalle biletystä, biitsiä, shoppailua.... kulttuuria.... ootas... sitähän löytyisi Mallorcalta, vierisaarelta.

• tihk

Ibiza on todellakin aivan upea bile- ja rantalomakohde! Olin siel viikon parin brittikaverin kanssa. Yöt biletettiin ja päivät maattiin auringossa. Paikka on täynnä hienoja ja isoja clubeja!

• Jenny

Marbella on loistava biletyspaikka, kaunis kaupunki, upeat rannat (tosin kalliskin). Mutta varsinkin tyttöporukassa biletys ei tule kovin kalliiksi, juoman tarjoajia aina löytyy ;-). Kulttuurinnälkään Marbellasta voi käydä päivän retkellä mm. Sevillassa, Rondassa, Marokossa yms..

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      96
      2169
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1398
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1370
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      29
      1308
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1223
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1038
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      965
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      56
      914
    9. 122
      797
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      786
    Aihe