Äitini plus 70

Anonyymi-ap

9

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hyvää naistenpäivää vaan meille kaikille vanheneville naisille❣️
      Eihän se vanheneminen mitään lystiä ole. Elämä kapenee jokatapauksessa. Toiset ovat positiivisia ja toiset negatiivisia. Toiset viihtyvät yksin ja toiset eivät. Eihän sille mitään voi.
      Olenko itse positiivinen ja yksin viihtyvä? Olen, ainakin omasta mielestäni. Käytän mielikuvitusta ja keksin koko ajan jotain kivaa puuhaa ja nautin siitä.
      Olisihan se kiva nähdä lapsenlapsia useammin, mutta ovat teinejä ja poikia, niin ymmärrän, etteivät mummojutut nyt niin innosta ja hyväksyn sen. On kiva, että ovat olemassa ja elävät omaa elämäänsä. Aina, kun nähdään, halataan. Se lämmittää vanhan mieltä.
      Sellaista se vaan on elämä❣️

• Anonyymi00002

Olen lukenut näitä tekstejä. Totuus kuitenkinon se, että meillä kaikilla on omat perintötekijämme ja käyttäytymisemmekin olemme useimmiten perineet. Joten, monesta tuossa vauva-keskustelijasta tulee vanhana samanlaisia tai oikeastaan ovat jo vielä pahempia. Näinse vaan menee. Olkaamme ihmisiksi, nuoretkin

• Anonyymi00008

Ei pidä paikkaansa!

Jokainen voi säädellä omaa käyttäytymistään, sitä ei todellakaan peritä keneltäkään. TOtta kai saamme malleja monestakin paikasta ja ihmiseltä mutta itse päätämme mitä omaksumme ja miksi.

Perintötekijät on peritty, kyllä. Mutta tähänkin voi omalla ajattelullaan ja asennoitumisellaan vaikuttaa.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa!

Jokainen voi säädellä omaa käyttäytymistään, sitä ei todellakaan peritä keneltäkään. TOtta kai saamme malleja monestakin paikasta ja ihmiseltä mutta itse päätämme mitä omaksumme ja miksi.

Perintötekijät on peritty, kyllä. Mutta tähänkin voi omalla ajattelullaan ja asennoitumisellaan vaikuttaa.

Totta, jokainen pystyy vaikuttamaan omaan käyttäytymiseensä, mutta, meitä on moneen lähtöön. Meissä ikäihmisissä on kyllä ikävästi käyttäytyviä ja voi kyllä sanoa, että ei ole iästä aina kysymys. Kuitenkin elämän aikana on tullut nähtyä kaikenlaista. Siitä tämä "perinnöllisyys" kommentti. Kuuntelin aikanaan henkilöä, joka sanoi äitinsä olevan ilkeä. Ei ollut omena kauas pudonnut puusta.

• Anonyymi00004

Menin tuon linkin mukaiselle sivulle ja luin. Ensimmäinen lienee sinun. Pääosin oli äideistä valituksia ja nimenomaan valittavista äideistä. Oli tyytyväisiäkin äitejä ja teitä jotka olivat itse äitiinsä tyytyväisiä. No sinun kohdalla tietenkin on kurjaa jos äiti pyytää laihduttamaan. Ei sellaista pidä sanoa. Joistakin kirjoituksista löysin itseäni, pääosin en. En ole jättänyt elämää elämättä hoitaessani lapsia, olen harrastanut ja joskus niissä baareissakin drinkkeillyt. Hyvin harvoin olen yksinäinen, mutta joskus se painaa mieltä.
      Mutta en näe mitään pahaa jos äiti kertoo harminsa Putinia kohtaan., moittii uutisista lukemaansa, esim. kovakouraisia vartiomiehiä, tykkää kansanradiosta ja Putouksesta. Opamox on lyhytaikeisesti käytettävä ahdistu,slääke, en minäkään haluaisi ruveta sitä muille laulamaan.
      Mistä sitten itse puhuisit? Miten viisaista ja iloisia asioita, koetapa niitä. Oma tyttäreni pyytää minut mukaansa kuuntelemaan tenoria kirkkoon ja katsomaan Pankkiryöstöä, liput hän tilasi netistä kun en itse halua sitä tehdä. Maksan takaisin.

• Anonyymi00007

Kyllä, se on aivan totta että itsekin on usein vaikuttanut siihen, ettei vieraat halua käydä; ei vaan jaksa kuunnella sitä valitusta ja toisten ihmisten haukkumista

Minun anoppini oli katkera, pahansuopa ja ilkeä vanha nainen. Oli todella inhottavaa käydä hänen luonaan kuuntelemassa sitä valitusta ja haukkumista, erityisesti hän haukkui ex.-miestään eli appiukkoani ja lastemme isoisää

Jossain vaiheessa tuli raja vastaan ja totesin miehelleni, etten enää käy anopin luona, eikä lastemmekaan tarvitse siellä käydä jos eivät halua. Eivät halunneet.

• Anonyymi00010

Minun anoppi oli helluntai uskova, minä ateisti, hän ei ymmärtänyt miksi en usko jumalaan, sanoin tulen uskoon sitten kun todistetaan jumala on olemassa, kukaan tässä maailmassa ei ole sitä vielä pystynyt todistamaan.

• Anonyymi00011

Mulla oli ihan ok anoppi ja hyvä äiti. Anoppia ei ole ollut 40 vuoteen eikä äitiä 16 vuoteen

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Minun anoppi oli helluntai uskova, minä ateisti, hän ei ymmärtänyt miksi en usko jumalaan, sanoin tulen uskoon sitten kun todistetaan jumala on olemassa, kukaan tässä maailmassa ei ole sitä vielä pystynyt todistamaan.

Kenenkään ei tarvitse todistella yhtään mitään tyypille, joka on niin tyhmä, ettei hoksaa, huomaa ja näe sitä itse.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      52
      4207
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      69
      3871
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3378
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3290
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      102
      2299
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2188
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      36
      2049
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2049
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2029
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1924
    Aihe