Taas meni viime yö vähällä nukkumisella. Rakko ei tyhjene. Onko muita saman ongelman kanssa kamppailevia? Tiputtelua nukahtamisen jälkeen. Ja nyt on ollut pelko että kastelen vuoteen. Kerran olen samana yönä kastellut kahdet pikkuhousut. Rakko ei tyhjene päivälläkään ja se tunne että kuitenkin karkailee. Nyt olen ottanut vaipan käyttöön. Antaa lirahtaa sitte sinne kun ei pytyllä päivystäessä tule. Nolottaa ihan oikeesti.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Oletko käynyt lääkärissä vaivasi vuoksi?
- Anonyymi00002
En ole vielä. Torstaina on lupeessa että lääkäri kommentoi minun omakantaan jotakin. Soitin terveyskeskukseen ja sain puhua puh. päivystäjälle. Sanoi että jos tulee lääkäriaika face to face niin se tulee joskus pitkän ajan päästä. Tosiaan vaipat on hankittu ja niitä käytän ulkoillessa kun ei pääse kusella käymään. Taajamassa kun ei viitsi lyhtypylvään juureen kusta ja liikkeisiinkään ei voi mennä ainoastaan vessakäynnille. Muuna aikana käytän pikkuhousunsuojaa. Tosiaan tuo tiheä virtsaustarve todella vähentää yöunta. Tässä on ahdistus vaivannut jo muutaman päivän ja nukkuminen jäänyt todella vähiin. Pitäisi tosiaankin päästä lääkärille face to face ja ehkä myös psykologille. Niin tuo tiputtelu ja tiheä virtsaustarve johtuu eturauhasen liikakasvusta. Hoitsu sanoi että ei ole kiirettä...
- Anonyymi00003
Onko siellä missä asut mahdollisuutta mennä yksityis lääkärille, sinnehän pääsee terveyskeskus hinnalla. Ja tuohan näyttäisi vaativan urologin tutkimusta.
- Anonyymi00005
Nyt tänään pääsin lääkärin vastaanotolle. Sain lähetteen ultraäänitutkimukseen. Jospa se sieltä kautta selviää syy. Eturauhassyövästä ei kuitenkaa ole kyse. Sen näki psa kokeesta.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Nyt tänään pääsin lääkärin vastaanotolle. Sain lähetteen ultraäänitutkimukseen. Jospa se sieltä kautta selviää syy. Eturauhassyövästä ei kuitenkaa ole kyse. Sen näki psa kokeesta.
Urologi oikea henkilö tutkimaan eturauhas vaivaa. Eturauhasen liikakasvukin voi olla kyseessä. Siihen on olemassa lääkitys. kokemusta on.
- Anonyymi00006
Minulla alkaa kusi luistamaan hyvin, kun hörppään puoli lasillista vettä just ennen kuselle menoa. Kai se on joku psykologinen juttu, mutta toimii!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1092089
- 68861
- 48794
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,263775Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l126699- 39582
- 44571
Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste59519- 62485
Martinan naama Seiskan kannessa
Tekstinä: konkurssin karut taustat. Mitähän mahtaa vaikuttaa valmennuksiin, kun porukka lukee kuinka paljon imuroinut it108472